ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت چینی Tencent ، سیستم عامل جدید خود را معرفی کرد

شرکت Tencent یکی از غول های اینترنتی کشور چین به شمار می رود. این شرکت به لطف سرویس های متعددی که دارد، به مجموعه عظیمی از کاربران خدمات خود را ارائه می کند و از ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۰:۵۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت Tencent یکی از غول های اینترنتی کشور چین به شمار می رود. این شرکت به لطف سرویس های متعددی که دارد، به مجموعه عظیمی از کاربران خدمات خود را ارائه می کند و از نفوذ بالایی در بازار چین برخوردار است. اپلیکیشن پیام رسان WeChat یکی از معروف ترین سرویس های این شرکت به شمار می رود.

Tencent به تازگی از سیستم عامل متن باز خود بر پایه اندروید، رونمایی به عمل آورده است. این سیستم عامل که +TOS نامیده می شود، بر روی ابزارهای متفاوتی همچون موبایل، تلویزیون و ساعت های هوشمند اجرا می گردد و استفاده از آن برای سازندگان و توسعه دهندگان، رایگان است.

در حالی که کشور چین این روزها تبدیل به دومین بازار بزرگ اپل شده، به نظر می رسد که گوگل هر روز با چالش هایی جدید در آن مواجه می شود. پیش از این علی بابا به عنوان بزرگ ترین شرکت تجارت الکترونیک در چین، از سیستم عامل اختصاصی خود با نام YunOS رونمایی به عمل آورده بود و اکنون با حضور +TOS در بازار، کار از هر زمان دیگری برای اندروید سخت تر شده است.

آیا ممکن است روزی فرا برسد که امپراطوری نرم افزاری گوگل توسط همین سیستم عامل های نو پا به مرز فروپاشی نزدیک شود؟

در ادامه مطلب می توانید عملکرد +TOS بر روی موبایل را در قالب ویدیو مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • علی

    این سیستم عامل هم به جایی نرسید.

  • zoroastrian

    مدیونی اگه فک کنی کپی از ویندوزفون . اندروید . و IOS :D

  • Mr Ehsan

    مگه شوروی فروپاشیده شود!!! اونم توسط چندتا رام مبتنی بر خودش. اینا شخصی سازین چه جوری می تونن اندرویید رو نابود کنن.

  • عـــامـروفـسـکی

    هیییییی از ویچت گفتی و داغونم کردی لامصب عالی بود عالی به نظرم بهترین برنامه چت بعد از واتساپ بود

  • hadi_hassani

    دیجیاتو‌ ! اینکه گفتید "آیا ممکن است روزی فرا برسد که امپراطوری نرم افزاری گوگل توسط همین سیستم عامل های نو پا به مرز فروپاشی نزدیک شود؟" تحلیل و نتیجه گیری سایت منبع هست یا نتیجه گیری خودتون؟ ممنون میشم توضیح بدید و دلایل خودتون رو بگید و نتیجه گیری رو بذارید به عهده خواننده سایت و خودتون رو برتر ندونید .

    • Sam Saman

      حالا چی انگار به بعضا برخورده !! بابا سوال پرسیده

    • هادی

      البته این سوال مدتی هست که تو ذهن منه و میخوام بدونم چرا دیجیاتو علاقه زیادی به فروپاشی اندروید و بدون رقیب بودن ios داره.

  • aromin

    یکی بره ببینه باز این Tencent از کی قهر کرد
    :sleep:

  • جیزز

    این که انگار یه شخصی سازی اندرویده، بعلاوه ی کار با برنامه ی کلین مستر به زبان چینی

  • alireza_asol

    فردا 50cent هم سیستم عامل میزنه

  • iGraph

    خیلی شیک و قشنگ بود و انیمیشن هاش هم عالی بود. امیدوارم بزنه اندروید رو له کنه!

    • ashen_Cold

      دوست عزیز چاقو که نمیتونه دستشو ببره ! این رو بیس اندروید شکل گرفته ( یعنی خودشم اندرویده ) اگه اندروید توسعه داده نشه که این هم نمیتونه جلو بره واسه ی خودش ! اندرویدو له کنه یعنی خودشو له کنه مگر اینکه دچار ملنکولی مازوخیسم و یا سایر موارد خود آزاری باشه ! سلف موتیلیشن هم بدکی نیست

  • Hamid Reza

    مدیونید اگه فکر کنید کاملا کپی و شبیه به iOS هست

مطالب پیشنهادی