اپل واچ در برابر اسلحه کالیبر 50؛ کدامیک پیروز نبرد خواهد شد؟ [تماشا کنید]
دیگر کار از تست سقوط گذشته و جای خود را به تست های جدیدی داده. به هر حال، یک در میلیون احتمال این وجود دارد که شخصی بخواهد با اسلحه کالیبر 50 به شما تیر ...
دیگر کار از تست سقوط گذشته و جای خود را به تست های جدیدی داده. به هر حال، یک در میلیون احتمال این وجود دارد که شخصی بخواهد با اسلحه کالیبر 50 به شما تیر اندازی کرده و در مقابل، شما هم بخواهید با ساعت تان از خود محافظت کنید.
به هر روی، اپل واچ در برابر آب مقاوم است و می تواند تا 30 دقیقه در عمق کم دوام بیاورد. اما بحث یک اسلحه کالیبر 50 کاملا متفاوت است. پیشتر در دیجیاتو ویدیوهای متعددی مشاهده کرده اید که در برخی از آن ها اپل واچ پیروز و در برخی دیگری مغلوب بود.
در این ویدیو مشاهده خواهید کرد که هنگام برخورد گلوله های اسلحه کالیبر 50، چه اتفاقی رخ خواهد داد.
در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چقدر منحصربفرد
چقدر ویژه
نادانی مرا ببخش
چندوقت دیگه فکر کنم تست انفجار اتمی و .... هم انجام بدن
با اینجور کارا حال میکنم خوشم میاد. یجور فان باحالو پر هیجانیه
این پسره تو یوتوب تچ رکس اونم کاراش با گوشیا باحاله
good
سایت phone arena به اون بزرگی این ویدیو رو گذاشته . اونوقت دیجیاتو واسه سرگرمی هم شده این ویدیو رو گذاشته .! حالا بیا و خوبی کن .!
خب فون آرنا انقد دشمن واسه اپل نداره که تا یه پست ازش بزارن بیان یقه بدرن و صورتشونو چنگ بندازن و موهاشونو بکشن
یه سوالی برام پیش اومد الآن
" به هر حال، یک در میلیون احتمال این وجود دارد که شخصی بخواهد با اسلحه کالیبر ۵۰ به شما تیر اندازی کرده و در مقابل، شما هم بخواهید با ساعت تان از خود محافظت کنید."
واقعا یک در میلیون؟
یعنی از هر یک میلیون نفر به یه نفر با گلوله کالیبر ۵۰ شلیک میشه و اونم با اپل واچ از خودش دفاع میکنه؟
این احتمالو کی حساب کرده؟
:|
دیجیاتو
برو فیل بیار از رو اپل واچ ردش کن ببین چیزیش میشه یا نه؟؟؟
خودروي تك سرنشين پرنده كه ساختم ميخوام بفروشم به هر تعداد كه مشتريش باشه ! حالا موندم اول براي فروش بگذارم يا برم كلا پتنت كنمش ! نميدونم !!
اينجا كي ميدونه كل يك وسيله را بخوايم پتنت كنيم چيكار ميشه كرد ؟! ميخوام پتنت جهاني بشه لامصب خيلي خفنه ! با اين خودرو مرز معنا نداره ! البته بدون بال هست ... بدون ملخ و فن و ... هم هست ... اپل ٢٠ سال بعد هم نميتونه نمونش را بسازه
حداكثر سرعتش اندازه خودرو هست !
٤ عدد موتور داره !
و...
:|
حرفی ندارم!! مک بوک جدید وباید می زد! این که نتیجه معلوم بود اپل می بره!