مایکروسافت تا پایان امسال دو پرچمدار جدید را روانه بازار خواهد کرد [شایعه]
بر اساس اخباری که به تازگی در اینترنت منتشر شده، به نظر می رسد که مایکروسافت تا پایان امسال دو پرچمدار جدید را روانه بازار خواهد کرد. محصول اول در حال حاضر با اسم رمز ...
بر اساس اخباری که به تازگی در اینترنت منتشر شده، به نظر می رسد که مایکروسافت تا پایان امسال دو پرچمدار جدید را روانه بازار خواهد کرد.
محصول اول در حال حاضر با اسم رمز Cityman شناخته می شود. این مدل نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD دارد و قدرت سخت افزاری خود را با استفاده از چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون تامین می کند.
این دستگاه رمی ۳ گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت است. Cityman ممکن است عضوی از خانواده PureView باشد و دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی را با خود به همراه آورد. در نهایت انتظار می رود که مایکروسافت از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری برای این دستگاه استفاده کرده باشد.
از محصول بعدی هم اکنون با اسم رمز Talkman یاد می شود. این دستگاه نمایشگری ۵.۲ اینچی دارد که می تواند تصاویر را با رزولوشن QHD به نمایش درآورد. ردموندی ها برای این دستگاه پردازنده ۶ هسته ای کؤالکام را انتخاب کرده اند و قصد دارند آن را با یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری به بازار عرضه نمایند.
Talkman دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی در پشت دارد و تصاویر سلفی را نیز با رزولوشن ۵ مگاپیکسل به ثبت می رساند. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می روند.
مایکروسافت با معرفی ویندوز ۱۰ غوغایی اساسی بر پا کرد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این سیستم عامل جذاب می تواند بر روی یک پرچمدار قدرتمند قرار گیرد و بازار را تحت تاثیر قرار دهد یا خیر.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
در خصوص اون دوستمون که گفت منتظر مک لارنه، عزیز مک لارن ریسکه مایکرو باید این وضعیتو جمع کنه بعد این چیزا رو بده. دیوان جان هم با اینکه معمولا باهاشون موافقم ولی نه کیفیت 640 از 730 بهتر نیست و کلا کیفیتش یکسانه ولی مقاومت 730 بخاطر طراحیش بهتره. و آخر هم 830 از نظر سخت افزاری میان ردس و ادامه 820 ه که برای کسایی بود که پول 920 و 925 رو نداشتن. اینکه شما میگی جایگزین پرجمدار درسته ولی خوب به همون میگن میان رده دیگه.
در مورد این دو تا گوشی هم من خودم نسخه 5.7 رو میخرم(بماند که 6 رو بیشتر دوست دارم ولی بعد 1520 مثل اینه دیگه به فکر 6 نیست)
من که یه دونه میخرم از لومیا ها!
برنامه های اندروید اجرا میشه و برنامه ویندوز هم که...
پس حتما در نظرم خواهد بود!
رو تیتر نوشته شایعه اونوقت 20 نظر واسش دادن!!!! من که هنگ کردم...
کاش این اسم گذاری با عدد رو کنار بذاره اصن ادم درست متوجه نمیشه کدوم جدیدتره باید برند سازی کنه مثل بقیه ی شرکت ها مثل note galaxy s xperia z htc one و...
فرقش اینجاست که مایکروسافت یه پرچمدار نداره / در حال حاضر لومیا 1520 ، 930 پرچمدارن و 830 پرچمدار رو به پایین حساب می شه / سریس 900 پرچمدار حساب می شن ، سری 500 پایین رده ، 600 میان رده و .....
5 و 6 اقتصادی
7 و 8 میان رده
9 و 10 پرچمدار
13 و 15 فبلت
25 هم قرار بود تبلت باشه
فکر نمی کنم 830 شبیه میان رده باشه / موقع معرفیش هم گفتن نیمه پرچمداره برای کسایی که توانایی خرید 930 ندارن
شاید به خاطر میان رده بودن باشه، گوشیهایی که با برند مایکروسافت تولید شدن کیفیت ساختشون از برند نوکیا پایینتره. ولی اگه ۷۳۰ رو با ۶۴۰ مقایسه کنیم که هر دوشون هم میان رده هستن باز میبینیم کیفیت ۷۳۰ بالاتره. امیدوارم پرچمدارها رو عالی بسازه. مثل ۹۳۰ البته با باتری بهتر.
مایکروسافت تو بازارهای با قدرت خرید پایین مثل هند و برزیل و خاورمیانه داره خوب میفروشه ولی خیلیها هم هستن حاضرن پای یه گوشی ویندوزی پرچمدار خوب پول بدن. بجنب دیگه مایکروسافت.
مطمئنن 640 کیفیت بهتری داره ، بدون هیچ شک و شبهه ای / و البته سری 700 بالاتر از سری 600 قرار می گیره
شایعه؟!!!
مومن اینو دیگه همه می دونند! خودشم گفته !!!
چرا دوتا ؟؟؟
من که با همین 925 خودم میسازم
ترجیح میدم محصولای دیکه مایکروسافت رو بخرم
به نظرم کیفیت گوشی هایی که مایکروسافت داره تحت نظر خودش تولید میکنه ضعیفه!
بعضی هاشون مثل لومیا 535 دچار سوختگی میشن. ندیدم ولی تو خیلی از سایتا از نظرات خوندم!!!
حیف گوشی های خود نوکیا نبود :(
ولی مایکی هم خوبه در کل :)
منبع اين خبر كجاس ؟