نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین جی 4
همانطور که احتمالا در جریان هستید، ال جی چند روز پیش سرانجام پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود را معرفی نمود. LG G4 محصول جدیدی است که از قابلیت های بسیاری بهره می برد و به لطف تفاوت ...
همانطور که احتمالا در جریان هستید، ال جی چند روز پیش سرانجام پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود را معرفی نمود. LG G4 محصول جدیدی است که از قابلیت های بسیاری بهره می برد و به لطف تفاوت هایش، می تواند رقیبی جدی برای سایر پرچمداران به شمار رود.
یکی از موضوعاتی که کره ای ها معتقدند می تواند حکم برگ برنده را برای G4 داشته باشد، دوربین آن است. این دستگاه سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دهانه لنز آن از گشودگی f/1.8 برخوردار است.
ال جی دوربین این دستگاه را به حسگر طیف رنگ مجهز کرده تا بدین شکل کاربران بتوانند عکس های خود را با دقت رنگ بالاتری به ثبت رسانند. علاوه بر این موضوع، عملکرد لرزشگیر اپتیکال نیز در این دستگاه بهبود یافته و اکنون امکان خراب شدن عکس ها به علت لرزش دست، بسیار پایین آمده است.
در ادامه مطلب می توانید چند نمونه عکس ثبت شده توسط دوربین G4 را مشاهده نمایید. نگاهی به این عکس ها نشان می دهد که محصول جدید ال جی، در محیط های بسته عملکرد خوبی دارد و رنگ ها را با حالتی طبیعی به ثبت می رساند.
همچنین مورد دیگری که به چشم می آید، تصویر برداری فوق العاده از سوژه های متحرک همچون حیوانات است. همانطور که می دانید، جی ۴ از سیستم فوکوس لیزری استفاده می کند و بدین شکل قادر است نسبت به شکار سوژه ها در کمترین زمان ممکن اقدام نماید.
شما نیز نظرتان را در مورد نمونه کار های دوربین جی ۴ با ما به اشتراک بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.









درود
نسبت به نظرات مغرضانهی آخر همین بس که:
بررسی GSMArena رو به عنوان سایتی که تا حالا هزاران گوشی رو مورد بررسی قرار داده بخونید تا متوجه بشید که اظهار نظرهای شما چقدر عجیب و به دور از واقعیت هست !!!
عکسها رو در سایز اصلی بزارید
مقایسه دوربین s6 با g4 :
http://www.gottabemobile.com/2015/04/30/lg-g4-vs-galaxy-s6-camera-comparison-samples/
جالب نیست عکساش
باید مقایسه شه ولی اینحور که معلومه زیاد مالی نیست!
منتظر جواب مایکروسافت باشید....لومیا وارد میشود
دوستان دیافراگم باز برای تمام شرایط عکاسی مناسب نیست چون هرچه قدر دیافراگم باز تر باشه ( به سمت 0 نزدیک بشه ) عمق میدان کمتر خواهد شد که تو عکس اول کامل مشخصه
برای عکاسی پرتره بیشترین کاربرد رو داره که سوژه رو از پس ضمینه جدا میکنه تو محیط های کم نور هم مناسبه اما باز بستگی به نوع و سبک عکاسی داره
برای مثال هیچوقت دیاف باز مثل 1.8 تو عکاسی منظره کاربرد نداره چون برای منظره شما به عمق میدان زیاد نیاز دارید و برای داشتن عمق میدان زیاد باید دیاف رو حداقل تا 8 ببندید در حالی که برای یه عکس منظره خوب دیاف بین 8 تا 16 بیشترین کاربرد رو داره
من اطاع زيادي از دوربين موبايل ندارم
احتمالا با جمع شدن دیافراگم ضريب نوردهي اپرچر (Aperture) كمتر ميشه و عمق ميدان( f ) بيشتر مي شود
به هر حال با توجه به اينكه دوربين از فرمت raw پشتيباني ميكنه ظاهرا الجي از دوربين خودش اطمينان داره
بله حق با شماست درست میگید.
ولی جی 4 حالت دستی داره می تونید دیافراگم رو ببندید.
باز ترین حالتش f1.8 هست...
کیفیت عکسها معمولیه ، مثل سایر گوشیها . الکی جو گیر نشید به به و چه چه بکنید .
منم فک میکنم عکسا از بشاشیت کم رنج میبرن.
رنگها مردست
ولی وضوح خوبه
واقعا...
اصلا خوب نیست عکسها.
آقایونی که ادعاتون میشه استاد هستید به عکسها دقت کنید.
این عکسا کجاش خوبه؟
در همه عکسا انگار یه مه غلیظ تصویر رو گرفته و رنگ و هواشو تیره کرده.
خداییش خیلی مضخرفه
همش تبلیغات