ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین جی 4

همانطور که احتمالا در جریان هستید، ال جی چند روز پیش سرانجام پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود را معرفی نمود. LG G4 محصول جدیدی است که از قابلیت های بسیاری بهره می برد و به لطف تفاوت ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۲:۵۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که احتمالا در جریان هستید، ال جی چند روز پیش سرانجام پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود را معرفی نمود. LG G4 محصول جدیدی است که از قابلیت های بسیاری بهره می برد و به لطف تفاوت هایش، می تواند رقیبی جدی برای سایر پرچمداران به شمار رود.

یکی از موضوعاتی که کره ای ها معتقدند می تواند حکم برگ برنده را برای G4 داشته باشد، دوربین آن است. این دستگاه سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دهانه لنز آن از گشودگی ‍f/1.8 برخوردار است.

ال جی دوربین این دستگاه را به حسگر طیف رنگ مجهز کرده تا بدین شکل کاربران بتوانند عکس های خود را با دقت رنگ بالاتری به ثبت رسانند. علاوه بر این موضوع، عملکرد لرزشگیر اپتیکال نیز در این دستگاه بهبود یافته و اکنون امکان خراب شدن عکس ها به علت لرزش دست، بسیار پایین آمده است.

در ادامه مطلب می توانید چند نمونه عکس ثبت شده توسط دوربین G4 را مشاهده نمایید. نگاهی به این عکس ها نشان می دهد که محصول جدید ال جی، در محیط های بسته عملکرد خوبی دارد و رنگ ها را با حالتی طبیعی به ثبت می رساند.

همچنین مورد دیگری که به چشم می آید، تصویر برداری فوق العاده از سوژه های متحرک همچون حیوانات است. همانطور که می دانید، جی ۴ از سیستم فوکوس لیزری استفاده می کند و بدین شکل قادر است نسبت به شکار سوژه ها در کمترین زمان ممکن اقدام نماید.

شما نیز نظرتان را در مورد نمونه کار های دوربین جی ۴ با ما به اشتراک بگذارید.

lg-g4-samples-003-1280x720-w600

lg-g4-samples-012-1280x720-w600

lg-g4-samples-015-1280x720-w600

lg-g4-samples-016-1280x720-w600

lg-g4-samples-017-1280x720-w600

lg-g4-samples-020-1280x720-w600

lg-g4-samples-031-1280x720-w600

lg-g4-samples-032-1280x720-w600

lg-g4-samples-033-1280x720-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • MaKenZi

    درود

    نسبت به نظرات مغرضانه‌ی آخر همین بس که:

    بررسی GSMArena رو به عنوان سایتی که تا حالا هزاران گوشی رو مورد بررسی قرار داده بخونید تا متوجه بشید که اظهار نظرهای شما چقدر عجیب و به دور از واقعیت هست !!!

  • سعید

    عکسها رو در سایز اصلی بزارید

  • علیرضا_81

    مقایسه دوربین s6 با g4 :

    http://www.gottabemobile.com/2015/04/30/lg-g4-vs-galaxy-s6-camera-comparison-samples/

  • moahamad

    جالب نیست عکساش

  • pishva

    باید مقایسه شه ولی اینحور که معلومه زیاد مالی نیست!

  • MojtabaHere

    منتظر جواب مایکروسافت باشید....لومیا وارد میشود

  • ashen_Cold

    دوستان دیافراگم باز برای تمام شرایط عکاسی مناسب نیست چون هرچه قدر دیافراگم باز تر باشه ( به سمت 0 نزدیک بشه ) عمق میدان کمتر خواهد شد که تو عکس اول کامل مشخصه
    برای عکاسی پرتره بیشترین کاربرد رو داره که سوژه رو از پس ضمینه جدا میکنه تو محیط های کم نور هم مناسبه اما باز بستگی به نوع و سبک عکاسی داره
    برای مثال هیچوقت دیاف باز مثل 1.8 تو عکاسی منظره کاربرد نداره چون برای منظره شما به عمق میدان زیاد نیاز دارید و برای داشتن عمق میدان زیاد باید دیاف رو حداقل تا 8 ببندید در حالی که برای یه عکس منظره خوب دیاف بین 8 تا 16 بیشترین کاربرد رو داره

    • محسن

      من اطاع زيادي از دوربين موبايل ندارم
      احتمالا با جمع شدن دیافراگم ضريب نوردهي اپرچر (Aperture) كمتر ميشه و عمق ميدان( f ) بيشتر مي شود
      به هر حال با توجه به اينكه دوربين از فرمت raw پشتيباني ميكنه ظاهرا الجي از دوربين خودش اطمينان داره

    • Reza_Abdollahi

      بله حق با شماست درست میگید.
      ولی جی 4 حالت دستی داره می تونید دیافراگم رو ببندید.
      باز ترین حالتش f1.8 هست...

  • seedni

    کیفیت عکسها معمولیه ، مثل سایر گوشیها . الکی جو گیر نشید به به و چه چه بکنید .

    • KOCHIK#

      منم فک میکنم عکسا از بشاشیت کم رنج میبرن.
      رنگها مردست
      ولی وضوح خوبه

    • MojtabaHere

      واقعا...

  • علی

    اصلا خوب نیست عکسها.
    آقایونی که ادعاتون میشه استاد هستید به عکسها دقت کنید.
    این عکسا کجاش خوبه؟
    در همه عکسا انگار یه مه غلیظ تصویر رو گرفته و رنگ و هواشو تیره کرده.
    خداییش خیلی مضخرفه

  • parsa

    همش تبلیغات

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی