مایکروسافت به سرعت در حال توسعه اپلیکیشن اکس باکس وان برای ویندوز ۱۰ است
مایکروسافت در ژانویه و در رویداد اختصاصی خود، از برنامه هایش در خصوص استریم بازی های اکس باکس وان در کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز سخن گفت. درحالی که هم اکنون داشبورد این کنسول ...
مایکروسافت در ژانویه و در رویداد اختصاصی خود، از برنامه هایش در خصوص استریم بازی های اکس باکس وان در کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ نیز سخن گفت. درحالی که هم اکنون داشبورد این کنسول بازی نیز برای پشتیبانی از این قابلیت آماده گشته، گویا هنوز اپلیکیشن ویندوز اکس باکس به شکل کامل حاضر نشده است.
این شرکت نرم افزاری در کنفرانس توسعه دهندگان خود ملقب به بیلد، به حاضرین اجازه داد تا برای اولین بار، این ویژگی را امتحان کنند؛ آنگونه که خبر می رسد، این قابلیت به شکلی کاملا بی نقص و روان به اجرا در می آید. با دیجیاتو همراه باشید.
برای استفاده از این ویژگی، نیاز به یک کنترل کننده برای اکس باکس وان و اپلیکیشن مخصوص ویندوز دارید. سپس، کنترل کننده را به کامپیوتری که از ویندوز ۱۰ و اپلیکیشن مذکور بهره مند است متصل نموده و اجازه دهید تا اپلیکیشن، به شکل خودکار درایورها را یافته و نصب نماید. سپس کامپیوتر و اکس باکس شما برای انجام استریم بازی ها آماده گشته اند.
در حال حاضر سیستم کارکرد اینچنین است که صرفا از طریق یک شبکه اینترنت می توانید به بازی های خود دسترسی داشته باشید؛ چنین حالتی به این معنیست که برای مثال اگر در یک هتل هستید، نمی توانید به اکس باکس خود در خانه دسترسی یافته و با آن از طریق اینترنت به بازی مشغول گردید. البته راهکارهایی نظیر شبکه های خصوصی مجازی نیز برای این مشکل وجود دارد اما در هر صورت فعلا این قابلیت به شکلی فراهم گشته که کاربران بتوانند از طریق شبکه اینترنت خانگی خود به بازی مشغول گردند.
اجرای بازی های اکس باکس در اپلیکیشن توسعه یافته برای ویندوز ۱۰ بسیار ساده است؛ صرفا بر روی هر عنوان بازی که تمایل دارید کلیک کرده و در قسمت بالا، گزینه ای برای استریم کردن نمایان می گردد. لازم به ذکر است که قابلیت یاد شده صرفا مختص استریم بازی ها نیست؛ با این اپلیکیشن می توانید به همه بخش های داشبورد اکس باکس خود دسترسی داشته باشید.
یکی از بخش های نا امید کننده پروژه مایکروسافت برای استریم بازی ها در ویندوز ۱۰، محدودیت های آن است. برای مثال زمانی که از طریق ویندوز ۱۰ به استریم اکس باکس خود مشغول می شوید، دیگر نمی توان از کنسول یاد شده در تلویزیون استفاده کرد و به تماشای نتفلیکس یا اجرای اپلیکیشن های دیگر پرداخت. اکس باکس به وسیله اپلیکیشنی که در ویندوز ۱۰ نصب می شود، صرفا یک ویدیو را استریم کرده و به کامپیوتر شخصی شما خواهد فرستاد. مایکروسافت می گوید فعلا در حال یافتن راهی است تا بتوان همزمان با کارکرد ریموت اکس باکس، آن را بر روی تلویزیونی که به آن نصب گشته نیز قابل استفاده کند.
غول نرم افزاری به زودی و پس از آماده شدن اپلیکیشن اکس باکس برای ویندوز ۱۰، آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛ در نتیجه می توان انتظار داشت که در طول ارائه بروز رسانی و پیش نمایش های فنی جدید از ویندوز ۱۰، شاهد قرار گیری این اپلیکیشن در بیلدهای جدید باشیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالیه
لامصب مولتی تسکینگ قوی میخواد!
...
واینکه بازی تمام قدرت سخت افزار رو میگیره و بیشتر از اون موجب گلو گاه میشه!
ایولا به مایکروسافت
یکی از آرزو های تکنولوژیم داشتن سرفیسه
باشد که من و هر فردی که دوست داره بهش برسه
امیدوارم نسل چهارمش رو بگیری که باتری بهتری داره من نسل سوم رو دارم باتری 5 6 ساعت بیشتر دووم نداره :(
اقایون یه چند تا اسکرین شات از ویندوز 10 ببینید خیلی خوشکل شده لامصب
https://onedrive.live.com/?cid=4e4eac1ab00f04ea&id=4E4EAC1AB00F04EA%21129149&sff=1
..........................................
https://onedrive.live.com/redir?resid=4e4eac1ab00f04ea%21129135
.........................................................................
https://onedrive.live.com/redir?resid=4e4eac1ab00f04ea%21129150
خیلی زیبا شده اما باید بیشتر رو افکت Blur و Glass کار کنند و همچنین تم blur به ویندوزفون هم اضافه کنند
واقعا عالیه ولی ای کاش اجازه میداد ایکس باکس 360 هم استریم کنه خیلی عالی میشد
راستی محیطش چقدر شبیه به موتور خونه بود چرا اونجا داشتن اینکارو می کردن به احتمال زیاد فیل اسپنسر نمی دونه قاچاقی زیر زمین تست کردن ای ناقلاها
بنظرم نرم افزار Xbox music روی ویندوز فون رو بشینه از اول بازطراحی کنه خیلی بهتر میشه. جدی خسته شدم از ایرادات پیش پا افتادش :(
داداش مگه ندیدی جدیدرو خیلی تغییر کرده
راستی یک خبر gapless هم میاد
واقعا ویندوز 10 داره با برنامه جلو میره خیلی خوبه ............
کسی میدونه منظور از کنترل کننده برای ایکس باکس دقیقا چی هست؟
کنترل کننده منظور دسته بازی
نه منظورش دسته بازی نیست.یه ابزار جانبی هست که باید وصلش کنی به کامپیوتر . تو ویدیو زیر یه نفر استریم بازی از اکس باکس وان و استیم رو روی سرفیس ۳ تست میکنه.میتونی ببینی که واسه ایکس باکس یه کنترل کننده رو به سرفیس وصل میکنه
https://uptobox.com/g2v3e1mz8w2i
Sorry, Uptobox.com is not available in your country
-----
لینک رو نمی تونه باز کنه
الان خوبه من بگم واقعا فرق بین کنترل کننده و دسته رو نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لینک یوتیوب:
http://goo.gl/m9BEQH