ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل ایسوس از دیدگاه های خودش در مورد آینده بازار تلفن های هوشمند می گوید

هفته ی گذشته ایسوس آخرین نسل از تلفن های هوشمند ذن فون ۲ خود را در کشور هند عرضه کرد و در همین راستا بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند قیمت بسیار خوب این ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته ی گذشته ایسوس آخرین نسل از تلفن های هوشمند ذن فون ۲ خود را در کشور هند عرضه کرد و در همین راستا بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند قیمت بسیار خوب این محصول در کنار مشخصه های مطلوبش احتمالاً سبب خواهند گشت تا کمپانی تایوانی فروشی فوق العاده را تجربه نماید.

در این بین و طی مراسم رونمایی موبایل مورد بحث در دهلی نو، جری شن، مدیرعامل ایسوس، گفتگوی کوتاهی با رسانه ها داشت و طی آن برخی نقطه نظراتش را در مورد آینده بازار تلفن های هوشمند ذکر نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق آنچه شن بیان نموده تلفن های هوشمند با ۴ گیگابایت حافظه ی رم بسیار سریعتر از آنچه که ما تصورش را داریم و تا پایان سال جاری بدل به پدیده ای رایج خواهند شد. شایان ذکر است که ذن فون ۲ مدل ZE551ML یکی از موبایل هایی به حساب می آید که از ۴ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد.

شن در ادامه اشاره نموده که کار طراحان موبایل نیز سخت تر از گذشته خواهد بود، زیرا بسیاری از مردم اسمارت فون هایی زیباتر و البته باریک تر می خواهند. او همچنین پیش بینی کرده در آینده ای نزدیک مسائلی اینچنینی سبب خواهند شد تا تعداد زیادی از تولید کنندگان تلفن های همراه دکمه های صدا و دوربین محصولات خود را به پشت بدنه دیوایس انتقال دهند.

مدیر عامل ایسوس طی اظهار نظرهای خود خاطر نشان نموده که باور دارد شرکت متبوع او می تواند در بازارهایی همچون چین و هند بر رقبای محلی خوش آوزه ای همانند شیائومی غلبه نماید.

به عقیده وی ایسوس در تمامی مارکت هایی که شیائومی در آنها فعالیت داشته توانسته برتری را نصیب خود نماید و تنها بازار باقی مانده مرتبط می شود به چین که هنوز این کمپانی در آن رتبه ی اول را دارد.

درآمد برند تایوانی مورد بحث از تلفن های هوشمند در کشورهای اندونزی، سنگاپور و مالزی شامل افزایش گشته و خود شن می گوید نسل دوم ذن فون نسبت به سری قبلی آن به مراتب موفق تر خواهد بود.

ناگفته نماند ایسوس قبلاً اشاره کرده بود انتظار دارد ۳۰ میلیون عدد از محصولات خانواده جدید اسمارت فون هایش را در بازارهای مختلف به فروش برساند و حالا باید منتظر ماند و دید، دیدگاه های فوق الذکر تا چه حد رنگ و بوی واقعیت خواهند یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • HasanHoseinPoor

    من زنفون زوم میخوام :(

  • Mamos98

    این زن فون 2 توی تصویر مطلب یه کم قدیمی (old-ish) به نظر میاد! انگار اندروید 2.3 روشه توی نگاه اول!
    ولی در کل وقتی یه سرچی درباره ش کردم به نظرم تلاش خوبی به نظر اومد!

    • JEFRiUM

      دوست عزیز من ذنفون 6 دارم و میگم به شدت عالی هست.
      مخصوصا رابط کاربریش فوق العاده هست.

    • H A M E D

      دقیقا تنها توصیفی که میشه کرد Oldish هست :)

      ایشالله هفته دیگه دستم میرسه مدل 4 گیگش ببینم چطوریاس

      • Envy

        یادت نره یه بررسی تخصصی ازش بزاری :D

    • SAEED DASTMARD

      سخت افزارش چیزی در حد یه پرچم داره با یه قیمت منصفانه.

      • فربد

        در دحد پرچمدار نه دیگه!
        نا سلامتی پرچمداره!

مطالب پیشنهادی