بازسازی صحنه های بازی GTA با استفاده از یک پهپاد
صحنه ای در فیلم Zodiac دیوید فینچر وجود دارد که تعمدا یا به صورت غیر عمد حس نخستین سریاز بازی های ویدئویی Grand Theft Auto را در ذهن تداعی می کند. این شات بسیار کوتاه است، ...
صحنه ای در فیلم Zodiac دیوید فینچر وجود دارد که تعمدا یا به صورت غیر عمد حس نخستین سریاز بازی های ویدئویی Grand Theft Auto را در ذهن تداعی می کند.
این شات بسیار کوتاه است، با این همه، بودجه هنگفتی برای ساخت آن صرف شد و هم اینکه برای ساختش، انیماتورهای خوش ذوق و البته حرفه ای به خدمت گرفته شدند.
اما جمعی از فیلم سازان جوان تصمیم گرفتند که با کمک یک پهپاد و البته خلبان حرفه ای آن، به صورت شاتی مشابه به صحنه های این فیلم را بسازند.
البته گیمرهای جوان تر احتمالا نسخه های اولیه این بازی را که از نمای بالا فبه تصویر کشیده شده بود به خاطر ندارند و به همین دلیل، مشاهده این فیلم کوتاه را به آنها توصیه می کنیم تا بیشتر با حس و حال آن آشنا شوند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این تصویر اول بازی GTA هستش یا یکی از پلان های فیلم زودیکاک؟!
عه نخونده بودم مطلب رو تیتر رو خوندم امدم کامنت گذاشتم در جا
قشنگ بود
بازیش یه باگ مانند داشت کافی بود چند تا ماشینو بچینی بقل هم بعد بپری روشون,تمام ماشینارو طی میکرد بعد میومد پایین :-D
(ولی من اونموقع هیچیو با درایور عوض نمیکردم!!!)
یادش بخیر درایور با دو تا شهر و دو تا ماشین میامی و سانفرانسیسکو ، چه حالی میداد با w,s جلو عقب میکرد و با m,n چپ راست یادش بخیر
چقدر GTA 2 بازی می کردیم، دوران بچگی من کلا با GTA 2 و Need For Speed 1 گذشت، هیچوقت نفهمیدیم GTA 1 اصلا وجود داشت یا نه؟ اما نسخه دومش واقعا زمان خودش یه انقلاب بود...بعد از اون هم دیگه کلا با هیچکدوم از نسخه های GTA بازی نکردم.(نه که بد باشن، من اهل بازی نبودم ;) )
من اول GTA 2 بعدشم Vice City،رزیدنت اویل،میتون مدنس،خواندان Need For Speed،IGI،Delta Force یااادش بخیر با اینا گذشت قبلن چه حسی داشت.وااای درایور توی سانفرانسیسکوووو و کوچه پس کوچه هاش
یادش بخیر
GTA 2
با این ویدیو های که توی یوتوب میزارن چه پول های درنمیارن :(
جالب بود , به یاد قدیما :(