ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازسازی صحنه های بازی GTA با استفاده از یک پهپاد

صحنه ای در فیلم Zodiac دیوید فینچر وجود دارد که تعمدا یا به صورت غیر عمد حس نخستین سریاز بازی های ویدئویی Grand Theft Auto را در ذهن تداعی می کند. این شات بسیار کوتاه است، ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

صحنه ای در فیلم Zodiac دیوید فینچر وجود دارد که تعمدا یا به صورت غیر عمد حس نخستین سریاز بازی های ویدئویی Grand Theft Auto را در ذهن تداعی می کند.

این شات بسیار کوتاه است، با این همه، بودجه هنگفتی برای ساخت آن صرف شد و هم اینکه برای ساختش، انیماتورهای خوش ذوق و البته حرفه ای به خدمت گرفته شدند.

اما جمعی از فیلم سازان جوان تصمیم گرفتند که با کمک یک پهپاد و البته خلبان حرفه ای آن، به صورت شاتی مشابه به صحنه های این فیلم را بسازند.

البته گیمرهای جوان تر احتمالا نسخه های اولیه این بازی را که از نمای بالا فبه تصویر کشیده شده بود به خاطر ندارند و به همین دلیل، مشاهده این فیلم کوتاه را به آنها توصیه می کنیم تا بیشتر با حس و حال آن آشنا شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • BuBo

    این تصویر اول بازی GTA هستش یا یکی از پلان های فیلم زودیکاک؟!

    • BuBo

      عه نخونده بودم مطلب رو تیتر رو خوندم امدم کامنت گذاشتم در جا

  • Hesam

    قشنگ بود
    بازیش یه باگ مانند داشت کافی بود چند تا ماشینو بچینی بقل هم بعد بپری روشون,تمام ماشینارو طی میکرد بعد میومد پایین :-D
    (ولی من اونموقع هیچیو با درایور عوض نمیکردم!!!)

    • Hamed_Sepas

      یادش بخیر درایور با دو تا شهر و دو تا ماشین میامی و سانفرانسیسکو ، چه حالی میداد با w,s جلو عقب میکرد و با m,n چپ راست یادش بخیر

  • Hadi.TJ

    چقدر GTA 2 بازی می کردیم، دوران بچگی من کلا با GTA 2 و Need For Speed 1 گذشت، هیچوقت نفهمیدیم GTA 1 اصلا وجود داشت یا نه؟ اما نسخه دومش واقعا زمان خودش یه انقلاب بود...بعد از اون هم دیگه کلا با هیچکدوم از نسخه های GTA بازی نکردم.(نه که بد باشن، من اهل بازی نبودم ;) )

    • Sam Saman

      من اول GTA 2 بعدشم Vice City،رزیدنت اویل،میتون مدنس،خواندان Need For Speed،IGI،Delta Force یااادش بخیر با اینا گذشت قبلن چه حسی داشت.وااای درایور توی سانفرانسیسکوووو و کوچه پس کوچه هاش

  • 7.62mm

    یادش بخیر
    GTA 2

  • Young G

    با این ویدیو های که توی یوتوب میزارن چه پول های درنمیارن :(

  • Ghost

    جالب بود , به یاد قدیما :(

مطالب پیشنهادی