ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاهی نزدیک به تلفن هوشمند Nubia Z9 از ZTE

همانطوری که امروز صبح در دیجیاتو خواندید عاقبت کمپانی چینی ZTE از پرچمدار جدید خود با عنوان Nubia Z9 با نمایشگری ۵.۲ اینچی و بدون حاشیه که رزولوشنی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه می نماید ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۸:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که امروز صبح در دیجیاتو خواندید عاقبت کمپانی چینی ZTE از پرچمدار جدید خود با عنوان Nubia Z9 با نمایشگری ۵.۲ اینچی و بدون حاشیه که رزولوشنی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه می نماید پرده برداشت.

شرکت چینی مورد بحث در موبایل یاد شده چیپست قدرتمند و هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه سه گیگابایت حافظه رم LPDDR4 را به کار بسته و ضمناً Nubia Z9 به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی تجهیز گشته است. از دیگر مشخصه های این محصول نیز می توان به حسگر اثر انگشت و همچنین باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری که نگاه نزدیکی به آخرین دستاورد شرکت ZTE یعنی اسمارت فون Nubia Z9 دارند را مشاهده نمایید.

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_1

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_2

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_3

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_4

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_5

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_6

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_7

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_8

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_9

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_10

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_11

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_12

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_13

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_14

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_15

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_16

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_17

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_18

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_19

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_22

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_23

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_24

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_25

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_26

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_27

ZTE-Nubia-Z9-hands-on-from-China_28

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • جواد

    واقعا نظر بعضی از دوستان رو میخونم تعجب میکنم ؟؟

    نمیدونم بعضیا انتظار دارن گوشی رو با سیمان و چوب و بتن بسازن که دیگه از نظرشون کپی نباشه !!

    از چه جنسی استفاده کنه که شما بگید کپی نیست ؟؟

    حاشیه ها شو مثلثی بزنه خوبه ؟؟ فریم دورش رو بیضی بزنه راضی میشین ؟؟ دوربین رو به جای بالا پایین بزاره اونوقت دیگه دست بر میدارین ؟؟

    بخدا زشته این حرفا هی میگین کپی کپی

    شما اگه ایده خلاقانه ای برای ساخت یک گوشی داری ارائه بده من بهت قول میدم استقبال بکنن ازش

    خوده اپل و سونی و سامسونگ و ... صداشون در نمیاد بعد یه عده کاسه داغتر از آش همش میان میگن کپی از این بود فلان جاش کج بود.

    واقعا من بعضی از دوستان رو نمیتونم درک کنم با این نظر هایی که میزارن

  • Mojtaba

    جالبه ... از پشت کپی از Xperia است .. از جلو کپیی از آیفون ...

  • احسان

    کلا حس خوبی ب این گوشی ندارم ولی در کل گوشی اینجوری مکعب مستطیلی صاف دوست دارم، کیا مثل منن؟

  • eimanarenji

    يه كپي ناقص الخلقه

  • Amirhossein.kbaghery

    تلفن قشنگیه
    از نظر طراحی تا حدی بین آیفون و گلکسی A هست اما این حاشیه ی تا این حد کم نمایشگر تلفنو در برابر افتادن ار دست یا ضربه آسیب پذیر میکنه،مخصوصا نمایگر
    دقیقا نمیدونم با چه سیاستی حاشیه ی تا این حد کم را تامین میکنند
    زیبا اما آسیب پذیر

  • TJBME.irدانشجویان مهندسی پزشکی

    من بالا و پایینش رو که دیدم یاد ایفون 5s افتادم و اون محیطی که برای اسکن انگشت بود شباهت عجیبی !!!! با اون چه که توی iOs اپل هست داره که فکر کنم اپل از ZTE ایدشو گرفته(بابا مرد حسابی نمیتونیستی یه محیط دیگه درست کنی !!!)
    از پشت کمی شبیه سری z سونی هست
    از جلو شبیه چیزی نیست( من که گوشی ای شبیه این ندیدم)
    در کل به نظر گوشی خوبی میاد
    ----------------
    دوستان این چینی ها چجوری تایپ میکنند توی گوشی ؟ با توجه به تعداد زیاد حروف الفباشون میگم.

  • مهدیار

    دمش گرم قشنگ کپی زده فقط حاشیه از دستش در رفته.
    اولا مدل بدنش رو از روی اکسپریا زده البته اکسپریا خیلی بهتره.
    دوما خواسته حسگرشو مثل ایفون بکنه:/
    اخه چی پیش خودش فکر کرده

  • Mamos98

    کلا چینیا گوشی های سطح بالاشون رو با رابط کاربری های خوب و خیلی قشنگی بیرون میدن :
    flyme از Meizu
    Nubia از ZTE
    MIUI از Xiaomi و ...
    گوشی هاشون رو هم نازک میسازن! در کل تو دل برو هستن!

    • BuBo

      دوست عزیز MIUI گوشیxiaomi نیست، MIUI رابط کاربری و رام مخصوص xiaomi هست که از Mi و UI ، user interface تشکیل شده ، گوشی های xiaomi اسمشون فقط mi هست.

      • Mamos98

        اونوفت جناب ویکی میشه بفرمائید من چی گفتم؟؟؟؟
        برو عمو یه بار دیگه بخون بعد زرتی Reply کن!

    • Sohfalp560

      گرچه خودم به عنوان سازنده، از کاستوم رام استفاده میکردم ولی این راه کار حتمن درستی نیست... هرچقدر هم زدتی‌ای از اندروید خام (با رابط کاربری خود نوبیا) استفاده کنه ولی من فکر میکنم پر از باگ هستند...

  • علی

    بد نیست.

  • pars

    اگر درست یادم باشه تو امار جدید تو چین که Xiaomi اول و HUAWEI دوم و ... بود این ZTE دهم بود ! یعنی تو خود چین هم کسی نمییخرش . امار جهانی هم که اصلا تو اماری که هر 3 ماه میدن نیست . کلا هم اصلا با محصولاتش و رابط کاربریش حال نمیکنم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی