ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات جدیدی از نکسوس هوآوی منتشر شد

یکی از تحلیلگران خوش سابقه چینی، شایعات مربوط به نکسوس جدیدی که توسط هوآوی در حال تولید است را تائید کرده و اطلاعات جدیدی در این باره دارد که به نظر می رسد رنگ و ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از تحلیلگران خوش سابقه چینی، شایعات مربوط به نکسوس جدیدی که توسط هوآوی در حال تولید است را تائید کرده و اطلاعات جدیدی در این باره دارد که به نظر می رسد رنگ و بوی واقعیت دارند.

جیوتانگ پان، مدیر بخش تحقیقات انستیتو تحقیقاتی شنژن هوآکیانگ، در حوزه تلفن های همراه چینی و صنعت الکترونیک تخصص زبان زدی دارد. وی مقالات متعددی درباره این بازار نوشته و بارها اطلاعات دقیقی منتشر کرده. وی حالا این بار به سراغ گوگل و هوآوی رفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پان ادعا کرده که نکسوس جدید، 5.7 اینچ نمایشگر Quad HD یا 2K خواهد داشت و پردازنده آن نیز اسنپدراگون 810 از کوالکام است. تاریخ عرضه دستگاه، نیمه دوم سال 2015 در نظر گرفته شده که البته این نکته چندان هم غیب گویی خاصی نمی طلبد، کمتر از یک ماه دیگر وارد دومین نیمه سال 2015 می شویم.

اگر این اطلاعات صحبت داشته باشد، شاهد تغییری نسبت به نمایشگر غول آسای 5.96 اینچی نکسوس 6 هستیم.

منطقی به نظر می رسد که گوگل با چینی ها همکاری کرده تا دستگاه های جدید نکسوس خود را بسازد. هوآوی، زد تی ئی، شیائومی و حتی لنوو، پویاترین تولیدکنندگان تجهزیات جانبی اندرویدی هستند. مهم تر از همه، چینی ها هستند که در کشورهای در حال توسعه برگ برنده را در دست دارند، جایی که اغلب کاربران تازه کار وارد دنیای موبایل می شوند.

علاوه بر این، گوگل با چینی ها رابطه بسیار خوبی دارد و مایل است بازار چین را به دست بگیرد. ساندار پیچای در MWC 2015 اعلام کرد آن ها با یک شرکت محلی چینی در حال کار هستند و هوآوی از هر لحاظ مناسب به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • مجتبی

    کی گفته هواوی بده ؟! اینایی این حرف رو میزنن همونایی ان که وقتی بازار موبایل ایران دست نوکیا بود و سونی اریکسون وارد شد همه میگفتن سونی اریکسون بدرد نمیخوره ! در حالی که کم کم سونی اریکسون نشون داد با قیمت کمتر میشه گوشی خوبی هم داشت ، همین اتفاق داره برای شرکت های چینی نوظهور میافته ! کارایی و قیمت الان حرف اول میزنه ، جنس قطعات و بدنه از عالی و متعالی هست تا معمولی ، مهم اینه پول چقدر درین و چه جنسی وارد کشور میشه !
    سونی ؟! یعنی سونی بره نکسوس بزنه ؟! حیفه نکسوس نیست !!!

  • رامین

    مصرف کنندگان این برند هنوز نمیتونن اسمش رو درست تلفظ کنند و اکثرا میگن هاوایی! اونوقت نکسوس هاوایی! چه شود آقا!
    فکر کنم برم سراغ ویندوزفون آقا!

  • Ramin_Sharif

    آفرین هواوی نتیجه زحمتشو دید

  • HazelNut

    واقعا برای هواوی زوده آخرین گوشیش میت 7 رو داشتم به طور باورنکردنی ای پیشرفت کرده ولی هنوز در حد موتورولا و htc ( نکسوسهای حال حاضر ) یا شرکتی مثل سونی نیست. بقیه شرکتهام که زدن دگ نوبتشون نیست!
    انصافا هر طور حساب کنید نوبت سونیه ، هر چند جدیدا گوگل دو سال در میان تغییرش میده. دوس دارم همون موتورولا بزنه یا سونی

  • مهدی

    فعلا که نکسوس 4 و نکسوس 5 از تمام نکسوس ها پر فروش تر، زیباتر، خوش ساخت تر و الجی تر ند!!!!

    • Vahid

      هنوزم خیلی ها نکسوس 5 رو ترجیح میدن !!!
      خدایی الانم سالاره واس خودش !

  • HO3EIN-1

    آخه نکسوس؟؟؟؟آخه هواوی؟؟؟آخه چراااااا؟؟؟؟
    مثلا که چی بشه؟؟؟هااااااااااااا؟؟؟
    اصلا با این خبر اعصابمو خرد کردیدااا...

  • erfaan

    البته سونی یکی از مدلهای سری زدش gpe هم داشت یعنی شبیه نکسوز اپدیت مستقیم داشت و اندرویدش خالص بود و سونی فقط ناشر بود و تو ساخت رام هیچ دخالتی نداشت

    • msajad

      یکی نیست چند تاست

      • erfaan

        نه z ultra gpe فقط یه دونست فعلا که اخرین اندروید رو داره

  • erfaan

    ولی یه خوبی داره برامون اونم قیمتشه.. هرچند ال جی هم مناسب بود قیمت نکسوزهاش ولی موتورولا واقعا برا ما ایرانیا گرون درمیاد.. سونی هم که باشه بازم مناسب میشه قیمتش.. منم دوس دارم بدنش به سونی یه محیرالعقول بسازه..

  • محمد

    فک ميکنم اگه سوني ، نکسوس بخواد بزنه دو تا ميزنه ، يکي اصلي و يکي کامپکت ... اين طوري طيف خريد مشتري هم بهتر ميشه...
    اما فکر کنم سوني منتظره به سود دهي برسه بعد نکسوس توليد کنه تا بعدا نگن گوگل دست سونيُ گرفت تا ورشکست نشه...
    نظر شخصي هست دوستان. خودم طرفدار سوني ام ( اولين گوشي هوشمندي هم که خريدم اکسپريا زد هست ، منتظرم لالي جون براش بياد )

  • SAEEDH

    گوگل میخواد یه رقیب برای شرکتهای چینی بزنه که محصول با کیفیت و با قیمت رقابتی باشه اما من یکی سرم بره هواوی نمیگیرم چون خیلی خیلی خزه
    اگه سونی بود حتما میخریدمش ...
    :sony:

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی