طرحی مفهومی از آیفون 7
اپل به احتمال زیاد در شهریور امسال از نسل جدید آیفون رونمایی به عمل خواهد آورد؛ در حالی که هنوز مدت زمان زیادی تا آن تاریخ مانده، حدس و گمان ها در رابطه با آیفون ۷ ...
اپل به احتمال زیاد در شهریور امسال از نسل جدید آیفون رونمایی به عمل خواهد آورد؛ در حالی که هنوز مدت زمان زیادی تا آن تاریخ مانده، حدس و گمان ها در رابطه با آیفون ۷ آغاز شده است.
به تازگی طرح مفهومی جدیدی از این محصول در اینترنت منتشر شده که ایده های جالبی را با خود به همراه دارد. همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، یک طراح آلمانی سعی کرده در کانسپت خود حاشیه های اطراف نمایشگر را به حداقل رساند. در همین راستا وی برای اینکه دکمه Home را حذف نکند، آن را تبدیل به قسمتی از نمایشگر کرده است.
در پشت دستگاه نیز نکته های جالبی وجود دارد. در حالی که اپل لوگوی درخشانش را از نسل جدید مکبوک کنار گذاشته، آقای مارتین هاجک، این قابلیت را در طرح مفهومی خود برای آیفون ۷ به کار بسته است. همچنین دوربین دستگاه نیز دارای لنزی دوگانه است که این موضوع بر پایه خبر خرید شرکت LinX توسط اپل، در این کانسپت قرار گرفته است.
در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری از این طرح را مشاهده نمایید. شما از آیفون بعدی چه تصوری دارید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







این یارو هرسال باایفون مدل قبلی این کارو میکنه که لوگورو درخشان و صفحه نمایشو تا پایین کلید هوم میاره منتشر میکنه
خوشگله
ادمين جان ديدگاه مابايد به تاييد شما برسه؟؟؟
ولش كن دادا تاييدم نشد مشكلى نى
خوشكله
اما چه فايده
كوووووووتا دست مابرسه!؟؟؟
تامياد ايران ايفون ٨هم درست ميكنن
بله اينجورياس
الان حدود5میلیونه
نظر من اینه یک (فرا گوشیه)
این عکس نشون میده که کم شدن حاشیه های گوشی ها که الان شده امتیاز، منجر به زشت شدن گوشی ها خواهد شد!
زیبا بود
پشتش جالب نیست
و در مورد دکمه هوم باید تمام برنامه ها دوباره دوباره بازنویسی بشه تا کارایی داشته باشه
وگرنه نمیشه
هنوز iphone 6s نیومده iphone 7 میخاد بیاد چیکار؟؟؟؟
تازه این یه طذح مفهومی نیست یه طرح تخیلیه.