ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سگا برخی از عناوین خود را از اپ استور و گوگل پلی حذف می کند

سگا، کمپانی بازی ساز ژاپنی، اعلام کرده که برخی از عناوین قدیمی اش را از روی اپ استورهای مختلف حذف خواهد کرد و تردیدی نیست که این تصمیم، تاثیر قابل توجهی بر فروشگاه های مجازی ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سگا، کمپانی بازی ساز ژاپنی، اعلام کرده که برخی از عناوین قدیمی اش را از روی اپ استورهای مختلف حذف خواهد کرد و تردیدی نیست که این تصمیم، تاثیر قابل توجهی بر فروشگاه های مجازی نامدار نظیر اپ استور اپل، گوگل پلی و استورهای آمازون و سامسونگ خواهد گذاشت.

این شرکت هنوز اعلام نکرده که کدام بازی ها از فروشگاه های یاد شده حذف می شوند، با این همه در اظهار نظر رسمی مدیران آن ذکر شده که احتمالا نسخه به روز شده ای از بازی هایی که قرار است حذف شوند، در آینده ارائه می گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مدیران این کمپانی ژاپنی در وبلاگ رسمی خود از تصمیمشان در این رابطه خبر داده و اظهار داشتند که آنها لیست بازی ها را مورد ارزیابی قرار داده و تشخیص داده اند که برخی از آنها پایین تر استاندارد مد نظرشان قرار دارند.

در مورد کاربرانی که یکی از بازی های سگا را خریداری کرده اند و آن عنوان در لیست حذفی ها قرار دارد، باید بگوییم که همچنان امکان دانلود و بازی کردن آن عناوین وجود خواهد داشت، اما احتمال می رود که سازگاری لازم میان این بازی ها و آپدیت های آتی سیستم عامل ها وجود نداشته باشد.

جالب است بدانید که این خبر درست همزمان با اعلام تصمیم نینتندو (دیگر بازی ساز مشهور ژاپنی) برای عرضه 5 بازی ویژه تلفن همراه تا ماه مارس 2017 و با تاکید بر کیفیت، منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • HO3EIN-1

    من سگا دوست دارم

  • JEFRiUM

    نمیدونم چرا هیچ ورژن از سونیک به پای نسخه شاهکار کنسول Genesis نرسید.

    • HM-ROYAL

      چرا Sonic4 episodeII , Sonic CD بد نبودند.
      Shinobi III ,Street Of Rage2 خیلی عالی بودند خیلی حیفه که حذف بشوند.

مطالب پیشنهادی