پایین آمدن میزان سفارش مایکروسافت به خاطر کاهش تقاضا برای تلفن های هوشمند ویندوز فونی
براساس جدیدترین گزارشات، میزان سفارش های مایکروسافت به خاطر کم شدن تقاضا برای تلفن های هوشمند ویندوزی آن کاهش قابل توجهی پیدا کرده است. گفتنی است که ردموندی ها همچنان سیاست نوکیا را دنبال می ...
براساس جدیدترین گزارشات، میزان سفارش های مایکروسافت به خاطر کم شدن تقاضا برای تلفن های هوشمند ویندوزی آن کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.
گفتنی است که ردموندی ها همچنان سیاست نوکیا را دنبال می کنند و به ارائه موبایل های اقتصادی در بازارهای نوظهور ادامه می دهند اما آنطور که شواهد امر نشان می دهد، این بازارها علاقه چندانی به استفاده از تلفن های هوشمند کمپانی مورد بحث ندارند و پیش بینی های اهالی ردموند در این رابطه غلط از آب درآمده.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
طبق این گزارش، در سال جاری میلادی ماهانه در حدود 20 درصد از میزان سفارشات مایکروسافت برای ساخت اسمارت فون های ویندوز فونی کاهش می یابد تا از این طریق شرکت مذکور خود را با میزان تقاضای بازار وفق دهد.
اما اصلی ترین بازارهایی که در این گزارش به آنها اشاره شده عبارتند از هند، آمریکای جنوبی و جنوب شرقی آسیا؛ مناطقی که مایکروسافت تلفن های هوشمند 4 اینچی خود را همراه با نمایشگرهای WVGA به فروش می رساند و برپایه آمار و ارقام های جدید در ماه های اخیر فروش خوبی را در آنها نداشته اند.
در این گزارش اشاره شده که Samsung Display Compal و TPK کار ساخت اسمارت فون برای مایکروسافت را بر عهده دارند و آنطور که شرکت های عرضه کننده اعلام کرده اند، ردموندی ها در نظر دارند استراتژی های عملکردی خود در سال 2014 را برای سال جاری هم دنبال نمایند.
اما این کاهش فروش قطعا به خاطر بیشتر شدن فعالیت شرکت هایی نظیر شیائومی، زی تی ای، هوآوی و کولپد اتفاق افتاده که در زمینه ساخت محصولات اقتصادی فعالیت دارند و حتی همکاری مایکروسافت با برخی از کمپانیهای چینی برای فراگیر نمودن ویندوز 10 هم تاثیری در این مساله نداشته است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با سلام خدمت دوستان عزیز. خواستم یه نکته ای خدمت شما عرض کنم چون خودم ویندوز فون دارم یک از مشکلاتی که کسی زیاد به اون توجه نکرده اینکه بر خلاف مشخصاتی که برای ویندوز فونها ذکر شده متاسفانه قابلیت اتصال به 3g را ندارند یعنی حتی اگه تنظیمات اینترنت رو درست انجام بدی و در محدود پوشش کامل 3gباشی پس از انتخاب گزینه 3gدر تنظیمات مشاهده خواهید کرد به جای علامتهای 3g ،H،+H بالای صفحه گوشی E یا همان علامت اینترنت معمولی ظاهر می شود البته بعضا !!ممکن است این مشکل را نداشته باشند اونم تا با چشم خودتون ندیدید نباید باور کنید من با خیلی از متخصصین خبره مشورت کردم ولی پاسخی نگرفتم که مشکل رو حل کند.البته به شخصه امیدوارم این مشکل و خیلی.. از مشکلات فعلی که این پلتفرم داره احتمالا در ویندوز 10 یا آپدیتهای بعدی اون حل بشه !
دوستان تا چند سال دیگه این سیستمها و شرکتها با هم مچ میشن الانشونم خیلی نزدیکن به هم . اونا حالشو میبرن شما دعواشو میکنین . هرکدوم مشکلات و خوبی خودشونو دارن. نمیشه گفت کدوم بهتره ویندوز تازه شرو کرده اونا چندین ساله بزارید وین ۱۰ بیاد اون مشکل عکس زمینشم حله ...
کاری به این خبرها ندارم ولی همیشه دوست داشتم یه گوشی وینفون به غیر اندروید داشته باشم
دوستان گلم با اینکه خودم به جز وینفون از هیچیه دیگه مایکی استقاده نمسکنم ولی میشه دقیقا بگید چرا اینقدر خودتونو ناراحت میکنید واسه یه شرکت که اگر سود کنه یک ریالشو به منو شما نمیده و همینطور ضرر کنه چیزی از جیب منو شما کم نمیشه . هر دفعه میام نظرات دیجیاتو رو میخونم بیشتر احساس میکنم یه مشت گلادیاتور به جون هم افتادن و همو به بدترین شکل مورد عنایت قرار میدن . مایکی قدرت مطلق نرم افزار دنیاس ، اپل کیفیت بینظیر داره ، گوگل خلاقیت بالایی داره ، (البته نمیدونم سامسونگ این وسط چی میگه ها ) ، هر شرکتی معایب و مزایای خودشونو داره ، بیاید باهم دوست باشیم
بر اساس جدید ترین گزارشات؟!!!!
کجا و کی و کی؟
من به شخصه اطمینان دارم مایکروسافت رقبای زیادی رو حداقل در زمینه سیستم عامل پشت سر خواهد گذاشت
من تجربه سونی p z2 t و سامسونگ اس 4 را داشتم
و الان 930 دارم.به جرات میگم که واقعا در مقابل 930 چه از لحاظ سخت افزار و چه نرم افزار و سیستم عامل و طراحی دوربین چیزی برای گفتن باقی نمی مونه
خداییش از هنگ روید راحت شدم
ترولهای و فن های مایکروسافت خیلی متعصب و سنتی هستن... اصلا نمیشه باهاشون بحث کرد! هرچی هم ازین خبرها میاد بازم میان شمشیر میکشن و اربده میزنن :)) خدا به راه راست هدایتتون کنه.
از قدیم گفتن خلایق هرچه لایق!!
شما مایکی ها هم باید از امکانات کمه مایکروسافت استفاده کنید و ذجر بکشید. حقتونه.
ولی من اعتقاد دارم اگرچه لومیا تویه بالارده خیلی خوب عمل نکرد ولی توی گوشی های پایین رده بهتر از بقیه عمل کرد.
حالا اگه برنامه های اندروید صد برابر ویندوز هم باشه ولی توی یک گوشی پایین رده که همش نصب نمیشه.
در مقابل شما میتونید بازیهایی مثل هیلو یا آسفالتو روی ضعیف ترین گوشی لومیا بریزی!
خوبه وینفون میدونید الآن چیه،اون میانه رویش هست!هم امنیت داره و هم سرعت و هم امکانات خودش رو و هم گیک های خاص!
@آقا عامر:
داداش این به زعم ایشون مشکلات هنوزم بعد 2 سال به قوت خودش باقیه!
مگه الان ما از رو سی دی اپ نصب میکنیم روی گوشی؟
یا مگه الان وایفای نمیخواد؟
کسی دیدید شما بدون آیدی مایکروسافت بتونه اپ نصب کنه؟
یه سری به بی در و پیکر بودن و خر تو خر بودن عادت کردن، نمیتونن از توش در بیان، جالبه بهش میگن مزیت!
همیشه همین بوده
منتها هیچوقت توی کت بعضی ها نمیره. بخاطر تعصبی هستش که از قدیم رو ماکروسافت داشتن که مهم هم نیست.
من اندرویدی هیچ برتری توی وینفون نمیبینم که بخوام گوشی رو بگیرم که دردسر نصب برنامه ، مشکل عدم شخصی سازی، عدم وجود بازی ها و برنامه های جالب و مورد نیاز و فروختن داشته باشه.
حداقل کامل با وینفون کار کنید عزیز من...
مشکل نصب؟
میتونید برنامه را از استور و از کامپیوتر هم دانلود کنید بعد تو گوشی بریزید و نصب کنید...
شخصی سازی هم درسته زیاد نیست ولی با اینترفیس تطابق داره.
توروخدا بحث بازی را وسط نکشید که مطمئنا کلش هست،جاش ایج او امپایر داره که با نسخه کامپیوترش که شاهکار بود خاطره داریم!
...
گیم لافت و ea و... بازیهاشون از این به بعد یونیورسال خواهد بود.
فقط دعا کنید ای -ای اکسس نیاد!