ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

نگاهی به دوران جوانی مدیران برتر دنیای فناوری

آیا تابحال کنجکاو بوده اید که بدانید مدیران مشهور دنبای فناوری پیش از رسیدن به شهرت و درست زمانی که تنها یک دانش آموز بوده اند چه شکل و شمالی داشتند؟ در ادامه قصد داریم ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آیا تابحال کنجکاو بوده اید که بدانید مدیران مشهور دنبای فناوری پیش از رسیدن به شهرت و درست زمانی که تنها یک دانش آموز بوده اند چه شکل و شمالی داشتند؟

در ادامه قصد داریم به تماشای عکس هایی جالب از دوران جوانی بزرگان صنعت تکنولوژی دنیا از استیو جابز بنیانگذار اپل گرفته تا استیو وزنیاک، بیل گیتس و استیو بالمر بنشینیم.

با دیجیاتو همراه باشید.

در این تصویر استیو جابز مدیر عامل فقید اپل را می بینید که دوران راهنمایی و دبیرستان خود را در کوپرتینو کالیفرنیا پشت سر می گذاشت و آنجا بود که با استیو وزنیاک ملاقات کرد. این دو نفر علاقه خاصی به کامپیوترها داشتند و با همراهی هم در سال 1976 میلادی اپل را راه اندازی کردند.
در این تصویر استیو جابز مدیر عامل فقید اپل را می بینید که دوران راهنمایی و دبیرستان خود را در کوپرتینو کالیفرنیا پشت سر می گذاشت و آنجا بود که با استیو وزنیاک ملاقات کرد. این دو نفر علاقه خاصی به کامپیوترها داشتند و با همراهی هم در سال 1976 میلادی اپل را راه اندازی کردند.
استیو وزنیاک یکی دیگر از بنیانگذاران اپل بود که در سن خوزه کالیفرنیا متولد گشت و همزمان با فعالیتش در شرکت HP با استیو جابز آشنا شد که در آن دوران یک دانش آموز مقطع دبیرستان بود و تابستان ها در شرکت اچ پی کار می کرد.
استیو وزنیاک یکی دیگر از بنیانگذاران اپل بود که در سن خوزه کالیفرنیا متولد گشت و همزمان با فعالیتش در شرکت HP با استیو جابز آشنا شد که در آن دوران یک دانش آموز مقطع دبیرستان بود و تابستان ها در شرکت اچ پی کار می کرد.
بیل گیتس مدیر عامل مایکروسافت در سیاتل واشنگتن بزرگ شد و در دوران پیش دانشگاهی خود به یک مدرسه مدرن به نام Lakeside School می رفت و برای نخستین بار در آنجا بود که با کامپیوتر کار کرد. گیتس سپس به هاروارد رفت و بعدها با همراهی پل آلن در سال 1975 مایکروسافت را تاسیس کرد.
بیل گیتس مدیر عامل مایکروسافت در سیاتل واشنگتن بزرگ شد و در دوران پیش دانشگاهی خود به یک مدرسه مدرن به نام Lakeside می رفت و برای نخستین بار در آنجا بود که با کامپیوتر کار کرد. گیتس سپس به هاروارد رفت و بعدها با همراهی پل آلن در سال 1975 مایکروسافت را تاسیس کرد.
اریک اشمیت ریاست گوگل را بر عهده دارد و در اصل در ویرجینیا بزرگ شده است. او در آنجا به دبیرستان یورک تاون رفت و به خاطر فعالیت های ورزشی اش مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.
اریک اشمیت ریاست گوگل را بر عهده دارد و در اصل در ویرجینیا بزرگ شده است. او در آنجا به دبیرستان یورک تاون رفت و به خاطر فعالیت های ورزشی اش مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.
تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل در منطقه موبایل آلاباما بزرگ شد و در آنجا به دبیرستان Robertsdale رفت. او پس از تحصیل در دانشگاه های Auburn و Duke و 13 سال فعالیت در IBM در سال 1998 میلادی به اپل پیوست.
تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل در منطقه موبایل آلاباما بزرگ شد و در آنجا به دبیرستان Robertsdale رفت. او پس از تحصیل در دانشگاه های Auburn و Duke و 13 سال فعالیت در IBM در سال 1998 میلادی به اپل پیوست.
استیو بالمر مدیر عامل سابق مایکروسافت در دیترویت متولد و در میشیگان پرورش یافت و در آنجا به مدرسه Detroit Country Day رفت و موفق شد در امتحان ورودی کالج نمره کامل را در درس ریاضی دریافت کند و هم اکنون نیز مالکیت تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز را در اختیار دارد.
استیو بالمر مدیر عامل سابق مایکروسافت در دیترویت متولد و در میشیگان پرورش یافت و در آنجا به مدرسه Detroit Country Day رفت و موفق شد در امتحان ورودی کالج نمره کامل را در درس ریاضی دریافت کند و هم اکنون نیز مالکیت تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز را در اختیار دارد.
سرگی برین یکی از بنیانگذاران گوگل است که در مسکو متولد شد و زمانی که تنها شش سال داشت از اتحادیه جماهیر شوروی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او دوران مدرسه را در مریلند گذراند و عملکردش در درس ریاضی عالی بود. سرگی پس از اتمام دوران مدرسه به دانشگاه های مریلند و استنفورد رفت و در سال 1998 میلادی همراه با لری پیج گوگل را راه اندازی کرد.
سرگی برین یکی از بنیانگذاران گوگل است که در مسکو متولد شد و زمانی که تنها شش سال داشت از اتحادیه جماهیر شوروی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او دوران مدرسه را در مریلند گذراند و عملکردش در درس ریاضی عالی بود. سرگی پس از اتمام دوران مدرسه به دانشگاه های مریلند و استنفورد رفت و در سال 1998 میلادی همراه با لری پیج گوگل را راه اندازی کرد.
جف بزوس مدیرعامل آمازون است که در Albuquerque نیو مکزیکو متولد شد اما دوران دبیرستان خود را در Miami Palmetto فلوریدا سپری کرد. وی بعدها تحصیلاتش را در دانشگاه های فلوریدا و پرینستون گذراند و سپس در سال 1994 میلادی آمازون را تاسیس کرد.
جف بزوس مدیرعامل آمازون است که در Albuquerque نیو مکزیکو متولد شد اما دوران دبیرستان خود را در Miami Palmetto فلوریدا سپری کرد. وی بعدها تحصیلاتش را در دانشگاه های فلوریدا و پرینستون گذراند و سپس در سال 1994 میلادی آمازون را تاسیس کرد.
لری پیج یکی دیگر از بنیانگذاران گوگل و مدیرعامل کنونی آن است که در میشیگان پرورش یافت و در آنجا به مدرسه Okemos Montessori و دبیرستان East Lansing رفت. وی بعدها در رشته مهندسی دانشگاه میشیگان و علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد تحصیل کرد و کمی بعد در سال 1998 میلادی همراه با سرگی برین گوگل را تاسیس نمود.
لری پیج یکی دیگر از بنیانگذاران گوگل و مدیرعامل کنونی آن است که در میشیگان پرورش یافت و در آنجا به مدرسه Okemos Montessori و دبیرستان East Lansing رفت. وی بعدها در رشته مهندسی دانشگاه میشیگان و علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد تحصیل کرد و کمی بعد در سال 1998 میلادی همراه با سرگی برین گوگل را تاسیس نمود.
مارک کوبان کارفرمای میلیاردی است که در پنسیلوانیا پرورش یافت و در آنجا به دبیرستان Mount Lebanon و دانشگاه پیتزبورگ رفت. یک سال بعد مارک دانشگاهش در پنسیلوانیا را نیمه تمام ترک کرد و به دانشگاه ایندیانا رفت و عاقبت سر از تگزاس درآورد و توانست اولین شرکت خود با نام میکروسولوشنز را در ازای دریافت 6 میلیون دلار در سال 1990 میلادی به فروش برساند.
مارک کوبان کارفرمای میلیاردی است که در پنسیلوانیا پرورش یافت و در آنجا به دبیرستان Mount Lebanon و دانشگاه پیتزبورگ رفت. یک سال بعد مارک دانشگاهش در پنسیلوانیا را نیمه تمام ترک کرد و به دانشگاه ایندیانا رفت و عاقبت سر از تگزاس درآورد و توانست اولین شرکت خود با نام میکروسولوشنز را در ازای دریافت 6 میلیون دلار در سال 1990 میلادی به فروش برساند.
مایکل دل بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی دل است که در هوستون تگزاس پرورش یافت و در آنجا به مدرسه ابتدایی Herod و دبیرستان Memorial رفت. او در دانشگاه تگزاس آپگریدهای کامپیوتری می فروخت و بعدها شرکت کامپیوتری دل را در سال 1984 میلادی تاسیس کرد.
مایکل دل بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی دل است که در هوستون تگزاس پرورش یافت و در آنجا به مدرسه ابتدایی Herod و دبیرستان Memorial رفت. او در دانشگاه تگزاس آپگریدهای کامپیوتری می فروخت و بعدها شرکت کامپیوتری دل را در سال 1984 میلادی تاسیس کرد.
دیوید فیلو از بنیانگذاران یاهوست که در ویسکانسین متولد شد اما بزرگ شده لوییزیاناست و از دبیرستان سم هوستون فارغ التحصیل شده است. وی در رشته علوم کامپیوتر دانشگاه Tulane تحصیل کرده و پیش از آنکه در سال 1994 میلادی یاهو را تاسیس کند به دانشگاه استنفورد رفت.
دیوید فیلو از بنیانگذاران یاهوست که در ویسکانسین متولد شد اما بزرگ شده لوییزیاناست و از دبیرستان سم هوستون فارغ التحصیل شده است. وی در رشته علوم کامپیوتر دانشگاه Tulane تحصیل کرده و پیش از آنکه در سال 1994 میلادی یاهو را تاسیس کند به دانشگاه استنفورد رفت.
جری ینگ بنیانگذار و مدیر عامل اسبق یاهوست که در تایوان متولد شد و زمانی که تنها 10 سال داشت به سن خوزه کالیفرنیا مهاجرت کرد و در آنجا به مدرسه راهنمایی Sierramont و دبیرستان Piedmont Hills رفت. او ضمن تحصیل در استنفورد با دیوید فیلو آشنا شد و کمی بعد، یعنی در سال 1994 میلادی یاهو را تاسیس کرد.
جری ینگ بنیانگذار و مدیر عامل اسبق یاهوست که در تایوان متولد شد و زمانی که تنها 10 سال داشت به سن خوزه کالیفرنیا مهاجرت کرد و در آنجا به مدرسه راهنمایی Sierramont و دبیرستان Piedmont Hills رفت. او ضمن تحصیل در استنفورد با دیوید فیلو آشنا شد و کمی بعد، یعنی در سال 1994 میلادی یاهو را تاسیس کرد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • عرفـــان

    نشستین از رو قیافه ، ملت رو قضاوت میکنین بعد توقعم دارین که یه مدیر گنده میشدین؟ :D

  • ★Saeed ★saye

    چرا همه ادمای مهم انقد زشتن؟؟ رابطه عکس داره؟

  • Ghazanfar Didindipour

    حالا کاری ندارم، اصلا هم قصد بی ادبی ندارمااا ولی بالمر جوونیاش شبیه این کاراکترهای پسر تخس توی سری فیلم‌های "کلوچه آمریکایی"ــه

    یا مثلا کاراکتر "گورو" انیمیشن من نفرت انگیز :D

  • Ghazanfar Didindipour

    خیلی جالبه همه‌شون دهۀ 90 تاسیس کردند. غیر از Dell

  • visioal

    چیزی که دلتون میخواست بنویسید ولی دیدین تابلوئه ننوشتین:
    از ظاهر و فواصل چشم استیو جابز مشخص بود که یک نابغه در خواهد آمد ولی از فاصله لب تا دماغ بیل گیتس کاملا واضح است که فقط یک آدم خیّر معمولی می شود

  • WHITEMAN

    دوران راهنمایی و دبیرستان خود را در کوپرتینو کالیفرنیا پشت سر می گذاشت...
    به سن خوزه کالیفرنیا مهاجرت کرد...
    بزرگ شده لوییزیاناست...
    در هوستون تگزاس پرورش یافت...
    در پنسیلوانیا پرورش یافت ...
    میشیگان پرورش یافت ...
    دبیرستان خود را در Miami Palmetto فلوریدا سپری کرد...
    به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد...
    در اصل در ویرجینیا بزرگ شده است...
    ...
    ..
    .

    امریکا امریکا امریکا...منم تو دبیرستان شهید فلان درس خوندم الان در حا خوند تفسیر نهج هستم...

  • mehdi

    پس ریچارد استالمن ، دنیس ریچی ، لینوس تورالدز کو ؟
    اندی روبین کو؟
    اینا دنیای آی تی رو متحول کردن
    دیجیاتو کاری نکن که جیجیاتو وردارم گریه کنی ، دیجیاتو عین بچه 2 ساله میمونی ، با این حرفات این رو ثابت کردی

  • Ebrahim

    من هم مدیر بزرگ و معروفی میشم ...
    .
    .
    .

    البته اگه تو ایران نبودم
    .
    .
    .
    چه جمله سنگینی کمرم شکست

  • Siamak Gol

    من هم به عنوان مدیر آینده....
    توی اهواز به دنیا میام.... و میسوزم..
    توی هنرستان ۱۱ تا تژدید میارم..
    توی دانشگاه به زور ۱۱ میگیرم..
    توی دیجیاتو تا ۱۱ ول میچرخم..
    فیلم نگا میکنم...
    از اون فیلم چیزا نگا میکنم!....
    به دنبال اجناس مخالف میگردم...
    به اجناس مخالف فکر میکنم..
    به اجناس مخالف علاقه دارم...
    به فیلترچی فحش‌میدم..
    و من آینده رو میسازم....
    من بیشترم.......

    • maket_bivatan

      فیلم اسکارلت دار دان جان؟
      ولی دقت کردین همه شون یا آمریکایی ان یابارفتن به آمریکا پله های موفقیت تی کشیدن نه ببخشید طی کردن تومواردی که گفتی باهات موافقم ولی شما باموندن تواهواز ومن با موندن تو شهریار خیانتی بزرگ به تکنولوژی ودر نتیجه به انسانیت میکنیم :-D

      • Siamak Gol

        حاجی تا سیلیکون علی رو تو اهواز نسازم ول نمیکنم..
        لامصب آب و هوای عین سانفرانسیسکوِ !....
        جنساشم عالی..... :D
        .
        نه بابا.. اسکارلت نمیصرفه.. برو بالا!... در حدِ بانو...... :D خودت میدونی که چی میگم..

    • Siamak Gol

      توی این سایت چنتا مدیر هست؟....

  • Mori_Khazaei

    اگه توی امریکا بودم %100 یه چیزی تا الان اختراع کرده بودم عکس منم جزوشون بود،،،ولی توی ایران نمیدونم چرا حال ندارم یه چیزی اختراع کنم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی