کسب و کار
نگاهی به دوران جوانی مدیران برتر دنیای فناوری
آیا تابحال کنجکاو بوده اید که بدانید مدیران مشهور دنبای فناوری پیش از رسیدن به شهرت و درست زمانی که تنها یک دانش آموز بوده اند چه شکل و شمالی داشتند؟ در ادامه قصد داریم ...
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰
آیا تابحال کنجکاو بوده اید که بدانید مدیران مشهور دنبای فناوری پیش از رسیدن به شهرت و درست زمانی که تنها یک دانش آموز بوده اند چه شکل و شمالی داشتند؟
در ادامه قصد داریم به تماشای عکس هایی جالب از دوران جوانی بزرگان صنعت تکنولوژی دنیا از استیو جابز بنیانگذار اپل گرفته تا استیو وزنیاک، بیل گیتس و استیو بالمر بنشینیم.
با دیجیاتو همراه باشید.













دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (24 مورد)
مطالب پیشنهادی
نشستین از رو قیافه ، ملت رو قضاوت میکنین بعد توقعم دارین که یه مدیر گنده میشدین؟ :D
چرا همه ادمای مهم انقد زشتن؟؟ رابطه عکس داره؟
حالا کاری ندارم، اصلا هم قصد بی ادبی ندارمااا ولی بالمر جوونیاش شبیه این کاراکترهای پسر تخس توی سری فیلمهای "کلوچه آمریکایی"ــه
یا مثلا کاراکتر "گورو" انیمیشن من نفرت انگیز :D
خیلی جالبه همهشون دهۀ 90 تاسیس کردند. غیر از Dell
چیزی که دلتون میخواست بنویسید ولی دیدین تابلوئه ننوشتین:
از ظاهر و فواصل چشم استیو جابز مشخص بود که یک نابغه در خواهد آمد ولی از فاصله لب تا دماغ بیل گیتس کاملا واضح است که فقط یک آدم خیّر معمولی می شود
دوران راهنمایی و دبیرستان خود را در کوپرتینو کالیفرنیا پشت سر می گذاشت...
به سن خوزه کالیفرنیا مهاجرت کرد...
بزرگ شده لوییزیاناست...
در هوستون تگزاس پرورش یافت...
در پنسیلوانیا پرورش یافت ...
میشیگان پرورش یافت ...
دبیرستان خود را در Miami Palmetto فلوریدا سپری کرد...
به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد...
در اصل در ویرجینیا بزرگ شده است...
...
..
.
امریکا امریکا امریکا...منم تو دبیرستان شهید فلان درس خوندم الان در حا خوند تفسیر نهج هستم...
پس ریچارد استالمن ، دنیس ریچی ، لینوس تورالدز کو ؟
اندی روبین کو؟
اینا دنیای آی تی رو متحول کردن
دیجیاتو کاری نکن که جیجیاتو وردارم گریه کنی ، دیجیاتو عین بچه 2 ساله میمونی ، با این حرفات این رو ثابت کردی
من هم مدیر بزرگ و معروفی میشم ...
.
.
.
البته اگه تو ایران نبودم
.
.
.
چه جمله سنگینی کمرم شکست
من هم به عنوان مدیر آینده....
توی اهواز به دنیا میام.... و میسوزم..
توی هنرستان ۱۱ تا تژدید میارم..
توی دانشگاه به زور ۱۱ میگیرم..
توی دیجیاتو تا ۱۱ ول میچرخم..
فیلم نگا میکنم...
از اون فیلم چیزا نگا میکنم!....
به دنبال اجناس مخالف میگردم...
به اجناس مخالف فکر میکنم..
به اجناس مخالف علاقه دارم...
به فیلترچی فحشمیدم..
و من آینده رو میسازم....
من بیشترم.......
فیلم اسکارلت دار دان جان؟
ولی دقت کردین همه شون یا آمریکایی ان یابارفتن به آمریکا پله های موفقیت تی کشیدن نه ببخشید طی کردن تومواردی که گفتی باهات موافقم ولی شما باموندن تواهواز ومن با موندن تو شهریار خیانتی بزرگ به تکنولوژی ودر نتیجه به انسانیت میکنیم :-D
حاجی تا سیلیکون علی رو تو اهواز نسازم ول نمیکنم..
لامصب آب و هوای عین سانفرانسیسکوِ !....
جنساشم عالی..... :D
.
نه بابا.. اسکارلت نمیصرفه.. برو بالا!... در حدِ بانو...... :D خودت میدونی که چی میگم..
توی این سایت چنتا مدیر هست؟....
اگه توی امریکا بودم %100 یه چیزی تا الان اختراع کرده بودم عکس منم جزوشون بود،،،ولی توی ایران نمیدونم چرا حال ندارم یه چیزی اختراع کنم