کمپانی AOL: ایالات متحده ۲.۱ میلیون کاربر اینترنت دایال آپ دارد
AOL گزارش می دهد که همچنان بیش از ۲.۱ میلیون نفر از ساکنان ایالات متحده، از اینترنت دایال آپ این کمپانی بهره می گیرند. این آمار از گزارش مالی این شرکت در سه ماهه اول ...
AOL گزارش می دهد که همچنان بیش از ۲.۱ میلیون نفر از ساکنان ایالات متحده، از اینترنت دایال آپ این کمپانی بهره می گیرند.
این آمار از گزارش مالی این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ استخراج گشته و نکته جالب اینکه این افراد، ماهانه برای دریافت یک سرویس ۵۶ کیلوبیت بر ثانیه، هزینه ای ۲۰ دلاری را پرداخت می کنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بر اساس آمار مربوط به HTTP Archive، لود کردن یک وب سایت که دارای محتوایی ۲.۱ مگابایتی در صفحه اصلی خود باشد، با سرعت ۵۶ کیلوبیت بر ثانیه بیش از ۵ دقیقه طول خواهد کشید.
لازم به ذکر است که آمار مربوط به تعداد کاربران دایال آپ در ایالات متحده با سرعت اندکی رو به کاهش است. برای مثال در گزارش مالی AOL برای سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۴، می شد رقم ۲.۴ میلیون کاربر را مشاهده نمود که در سه ماهه پایانی سال گذشته این مقدار به ۲.۲ میلیون نفر رسیده بود.
در سال ۲۰۰۸ پروژه Pew Internet به این نتیجه رسیده بود که ۶۲ درصد از کاربران آمریکایی که از اینترنت دایال آپ بهره می جویند، علاقه ای به تغییر شرایط دسترسی خود به شبکه جهانی ندارند. ۳۵ درصد نیز اعلام کرده بودند که در صورت پایین تر آمدن قیمت اینترنت پر سرعت در این کشور، نوع سرویس خود را تغییر خواهند داد. این در حالیست که صرفا ۱۴ درصد از کاربران دایال آپ گفته بودند که اینترنت پرسرعت در مناطقی که زندگی می کنند وجود ندارد.
شاید با مطالعه این مقاله برایتان جالب باشد که بدانید در ایران چه تعداد کاربر اینترنت دایال آپ وجود دارند؛ متاسفانه تعداد کاربران با توجه به آمار ارائه شده از سامانه مدیریت ضریب نفوذ اینترنت کشور، صرفا تا سه ماه اول سال ۱۳۹۳ را پوشش می دهد و بروز رسانی شده است. در این سامانه مشاهده می گردد که تا تاریخ مذکور، به طور کلی ۴۰ میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود داشته که از این تعداد، ۲۳.۵ میلیون نفر دارای اشتراک اینترنت بوده اند. در این میان ۶.۹۳۴.۷۶۰ نفر کاربر اینترنت دایال آپ بوده اند که از این تعداد، ۳.۴۶۷۳۸۰ نفر همچنان اشتراک های اینترنت کم سرعت دایال آپ را به شکل منظم خریداری می نمایند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
پ.ن :D
https://www.dialupsound.com
چه مخایی میزدیم تو رومای یاهوووو
من موندم چرا بعضی ها انقدر اصرار دارن بزنن تو سر کشورشون و بگن ایران بده ؟
آقا اصن ایران بد
گرونی توش بیداد میکنه
اختلاس زیاده
و و و و و
ولی به هر حال وطنته باید پشتش باشی
همین ژاپن چندسال پیش خودش خودشو تحریم کرد دقت کنید نه بقیه ! خودش خودشو تحریم کرد و الانم جزو اقتصاد های برتر دنیا هست
این مملت برای من نوعی هیچی نداشته تا الان
تو چی داشتی برا مملکتت؟
kheyli hashon baraye etesale routera beham dige az ghabl in system ro dashtan va ertegha nemidan inam bayad zekr kard
خب الان که چی؟ مثلا الان خوشحال باشیم که اینترنتمون 256 کیلوبیته؟ با قیمت خون پدرشونم میفروشن بهمون؟ خوشحال باشیم؟
دیجی جون جدیدن افتادی به اینجور خبرا... از کجا داری دستور میگیری برادر؟
چه حالی میداد بعد اون صدای معروف میرفتیم تو رومای یاهو و دوساعت بعدش بابام هی شاکی میشد که چرا تلفن اشغاله
جان خودتون این خبرا رو نذارین فردا میان adsl رو جمع میکنن میگن ببینین آمریکا هم هنوز از دایال آپ استفاده میکنه
این خبر دسیسه منابع داخلیه که بگن مثلا اونا هم دایال آپ دارن پس برین خداتونو شکر کنید adsl زغالی میدیم بهتون :|
به احتمال زیاد بخش اعظمی از اون 2.1 میلیون نفر در منطقه محروم زندگی میکنند.اینترنت با سرعت 56 کیلوبیت!20 دلار!
بشخصه از جستجوگر این کمپانی استفاده میکنم. مشخصا گوگل بهتره اما Aol هم بد نیست! از یوز بهتره
موتور اصلی Aol هم گوگله