ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته از Oppo R7 و R7 Plus تایید شدند

در ماه های گذشته تصاویر و حتی ویدئو کلیپ های بسیاری از اسمارت فون Oppo R7 منتشر شدند، اما مدتی پیش عکسی از یک گجت دیگر نیز با برند Oppo منتشر شد که شباهت بسیاری به تصاویر ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در ماه های گذشته تصاویر و حتی ویدئو کلیپ های بسیاری از اسمارت فون Oppo R7 منتشر شدند، اما مدتی پیش عکسی از یک گجت دیگر نیز با برند Oppo منتشر شد که شباهت بسیاری به تصاویر پیشین منتسب به همین مدل داشت، و در شایعات اشاره گشته بود که تلفن هوشمند داخل این یکی عکس، R7 پلاس نام دارد.

حالا بالاخره کمپانی چینی صحت تصاویر منتشر شده را تایید نموده، آن هم درست چند روز پیش از تاریخ رونمایی رسمی.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این ۴ رندر گرافیکی رسمی که به تایید آپو رسیده، فلزی بودن بدنه (ساخته شده با آلیاژی از منیزیم) را شاهد هستیم و نمایشگری را می بینیم که شیشه خمیده 2.5D بر روی آن قرار گرفته است.

اسمارت فون R7 از ۳ دکمه فیزیکی خازنی برای back، home و menu بهره می برد، که پیشتر هم در دستگاه های تولیدی آن ها امری معمول بود، اما در R7 پلاس اثری از آن ها نیست و بجای آن در این مدل نشان کمپانی سازنده را در زیر صفحه نمایش مشاهده می شود.

هردو گجت مورد بحث از تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی آپو به نام VOOC بهره می برند که قادر است در مدت ۳۰ دقیقه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه را تا ۷۵ درصد شارژ کند.

تلفن هوشمند R7 به تازگی مجوز TENAA را (سازمانی که وظیفه تایید محصولات مخابراتی در چین را به عهده دارد) دریافت کرده، که با نگاه به همان سند، به مشخصات سخت افزاری دقیق آن دست پیدا می کنیم. این مشخصات عبارتند از صفحه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p، سه گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا.

همچنین دستگاه در دو نسخه ارائه خواهد شد، یکی با چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ با معماری ۶۴ بیتی، و دیگری با پردازنده ۶۴ بیتی MT6752 مدیاتک.

محصول یاد شده از ۲ دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه بهره می برد و با اندروید کیت کت نسخه ۴.۴.۴ به بازار ارائه خواهد شد که رابط کاربری Color OS اختصاصی آپو بر روی آن قرار گرفته.

دستگاه را با هر پردازنده ای که تهیه کنید تفاوتی نمی کند و هر دو نوع از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کنند.

ضخامت آن نیز ۶.۳ میلی متر و وزنش ۱۳۹ گرم است.

این ها تمامی اطلاعات تایید شده و قابل استناد در مورد محصولات آینده ی چینی ها بود که در تاریخ ۲۰ می بطور رسمی از طرف شرکت سازنده رونمایی خواهند شد.  Oppo-R7-official-render_1

Oppo-R7-Plus-official-render_1

Oppo-R7-and-R7-Plus-official-render_1

Oppo-R7-and-R7-Plus-official-render_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • متین

    اپوو یه شرکت خلاق و با کیفیت هست که بیشتر تو زمینه وسایل صوتی شناخته میشه هدفون داره 1500 یورو بلو ری میزنه عمرا سامسونگ و سونی به پاش برسن کافی تو سایت آمازون اپوو رو سرچ کنید . خواهشن الکی چیزی رو که ندید بر حسب چینی بودن قضاوت نکنید .

  • عـــامـروفـسـکی

    قبولش دارم انصافا ،حالا هی بگید چینیا فلان خب شما ببین چ زده

  • pooya.m

    فک کنم تو R7 پلاس حسگر اثر انگشت هست

  • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

    در ضمن ورود اقا گلستانه رو هم به جمع نویسندگان دیجیاتو تبریک میگم

  • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

    زیبا هستن حتی اگه شرکت اهای دیگه هم اسکی رفته باشن مهم نییس مهم اینه که منی فردا میخوام این پروداکت رو استفاده کنم این که این گوشی از شرکتای دیگه طراحیش هست مهم نیست مهم اینه که نیاز هام رو برطرف میکنه یا نه

  • Ebrahim

    حالا دیگه تصاویر گوشی های چینی هم لو رفتن داره ؟؟؟؟

    فردا هم احتمالا دیجیاتو تیتر میزنه

    " تصاویر لو رفته از گوشی فوق هوش مند GLX... گوشی ای که با آخرین فرمول راحت از جیب درآمدن ساخته شده است "

    خخخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخ..

    ولی حالا جدیا ی چیزی خیلی وقته از glx خبری نیست ... میگم کجاست؟ کسی خبری ازش داره عایا ؟؟؟

    منکه نگرانشم

    • ★Saeed ★saye

      به نظر من که از خیلی از گوشی های سامسونگ و سونی و اچ تی سی و حتی آیفون خوشگل تره نظر شخصیمه ولی ساده و شیک هست!

      • متین هستم(یه بنده خدای سابق)

        دقیقا به دل منم نشست طراحی

  • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)

    قيافه ش بدك نيس ولى مايلم واقعا اين شركتاى چينى از بازار چين هم خارج شن!هرچند انگار كلا نميتونن ولى خب بيان مگه بده خارج شن!

  • BuBo

    زیباست ولی چرا دو نقطه بین ساعت ها با هم فرق میکنه، یکی گرده یکی مثل نقطه تو نستعلیق ایرانیه

  • abolfazl_eslami

    الان میان میگن شبیه ایفونه خخخخ

    • Ebrahim

      اتفاقا شبیه فبلت هوواوی که شبیه فبلت اچ تی سی زده زده

      • ★Saeed ★saye

        تنها دلیلش هم اینه که اسکنر انگشت زیر دوربینشه نه؟ جای دیگه ای هم شباهت داره؟؟ یا چون جای سیمکارتش با سوزن مخصوص باز میشه اونم تقلیده؟

    • ★Saeed ★saye

      اون که دوربینش گوشه هست از اپل تقلید شده :D

مطالب پیشنهادی