چشم بادامی های چینی موبایل Nubia Z9 را کالبد شکافی می کنند
کمپانی زی تی ای کمتر از یک هفته پیش جدیدترین پرچمدار خود با نام Nubia Z9 را رونمایی کرد. این تلفن هوشمند از لحاظ امکانات و ظاهر شباهت زیادی به Nubia Z9 Max و Nubia ...
کمپانی زی تی ای کمتر از یک هفته پیش جدیدترین پرچمدار خود با نام Nubia Z9 را رونمایی کرد. این تلفن هوشمند از لحاظ امکانات و ظاهر شباهت زیادی به Nubia Z9 Max و Nubia Z9 Mini دارد و حالا عنوان جدیدترین پرچمدار کمپانی مورد بحث را به خود اختصاص داده.
با این همه، تفاوت های قابل توجهی میان Nubia Z9 و دو مدل ذکر شده وجود دارد و تا حدودی می توان آن را یک محصول منحصربفرد از سوی این شرکت چینی خواند.
نکته جالب در مورد این موبایل این است که به غیر از فریم فلزی بدنه که قالبی یک دست به دستگاه می دهد، هیچگونه حاشیه ای در قسمت کناره های بدنه این محصول در نظر گرفته نشده است. علاوه بر این، در این موبایل نوارهای مشکی رنگی که معمولا در تلفن های هوشمند بدون حاشیه شاهدش هستیم، به چشم نمی خورند.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
Nubia Z9 دارای برخی قابلیت های ویژه است که کمپانی ZTE تحت عنوان FiT یا تکنولوژی تعاملی فریم از آن یاد می کند و به شما امکان می دهد که با استفاده از ژست های مختلف با لبه های نمایشگر تعامل داشته باشید یا اپلیکیشن و فرمان خاصی را روی موبایل اجرا نمایید.
حال خبر رسیده که کارشناسان یک شرکت چینی به نام سینا تکنولوژی اقدام به باز کردن بدنه این موبایل کرده اند که در ادامه این مطلب می توانید تصاویری از مراحل مختلف آن را مشاهده نمایید. با مشاهده عکس های زیر درخواهید یافت که زی تی ای چطور موفق شده این حجم قطعات را در بدنه ای با این باریکی جای دهد و حاشیه های اطراف نمایشگر را تا این اندازه کوچک نگه دارد.
اما تلفن هوشمند Nubia Z9 امکانات بسیار خوبی دارد که از آن جمله می توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1080p و همچنین 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.
این تلفن همراه از یک چیپست هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 810 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 430 بهره می برد. یک عدد دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با سیستم لرزشگیر اپتیکال و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی (همراه با حسگرهای CMOS) برای پرچمدار جدید زی تی ای در نظر گرفته شده.
علاوه بر اینها، نسخه 5.0 اندروید موسوم به آبنبات چوبی از قبل روی این دستگاه نصب گردیده و رابط کاربری آن به نام Nubia UI 3.0 که محصول خود زی تی ایست برایش در نظر گرفته شده است.
این تلفن همراه از استاندارد ارتباطی 4G LTE و همچنین دو عدد سیم کارت پشتیبانی می کند و ابعاد بدنه آن برابر با 147.38 در 68.34 در 8.94 میلیمتر اعلام گردیده.
تلفن هوشمند مورد بحث هم اکنون در چین قابل خریداری است که مدل کلاسیک آن با قیمت 564 دلار، مدل الایت 645 دلار و گران ترین آن با نام اکسکلوسیو 726 دلار به فروش می رسند. ناگفته نماند که تااکنون اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این محصول در خارج از خاک چین ارائه نگردیده.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.















کسی میدونه بنچ مارکش چنده
طراحی داخلی رودست سونی ندیدم. انقدر همه چی مرتبه. سونی سلطان الکترونیک دنیا الکی نشده.
واقعا طراحی بوردش عالیه .
htc m9 یکم یاد بگیر . انگار برقکار اومده تو گوشی سیم کشی کرده از بس بد طراحی کردن.
ولی حداقل کاشکی ال سی دی هم باز میکردن تا بی حاشیه بودنش بیشتر معلوم بشه
http://digiato.com/article/2015/04/04/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-htc-one-m9-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-ifixit/
آقا از این کلمه ی چشم بادامی استفاده نکنین
یه جورایی نژاد پرستانه است فکر کنم هر کلمه ای
که انسان هارو بر حسب مشخصات قیافه دسته بندی
کنه نژادپرستانه است مثل سیاه پوست یا بدترش کاکا سیاه
نمی دونم شایدم من دارم اشتباه می کنم
این چیه جدیدا مد شده ؟
چشم بادومی بودن مگه فحشه ؟ یه خصوصیت ظاهری که مردم یه منطقه ای دارند و با شنیدن اون ویژگی مردم اون ناحیه تو ذهن تداعی میشن!
کاکا سیاه هم با سیاه پوست فرق میکنه!
الان من بگم فلانی سبزس نژاد پرستم؟
همه چی با هم قاطی نکنید!
تعداد + هارو نگاه کن اکثرا همین طور فکر می کنن
دلیل محکمتری واسه ارایه نداشتی؟
تعداد مثبتا یعنی یکی درست میگه یکی غلط؟
اصلا دیگه بحث ادامه نمیدم با شما : )
موفق باشی
خب نوشته هاشو ترجمه میکردین دیگه
کسی قیمت جهانیشو میدونه؟؟
تو دیجی کالا زده به زودی اگه قیمتش خیلی مناسب باشه میخرمش
این خوشگله رو ببین لامصب از نزدیک عالیه
اگر هم قیمت هوآوی p8 باشه کدوم رو میخرین ؟؟ الکی ...
هوآوی P8 -
ZTE Z9 +
گوشی خوشگل و خوش ساختی ب نظر میرسه ولی اون دوتا خط پایینش اذیتم میکنه نمیدونم چیه اون خط(!)...
تا اونجا که میدونم اونا برای آنتن گوشی هستش بخاطر همینم اکثر گوشی های فلزی دارنش