ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی KGI جزئیات بیشتری را در مورد نسل بعدی آیفون های اپل فاش ساخت

کمپانی KGI Securities مقر تحلیل گر بزرگی همچون Ming-Chi Kuo محسوب می شود که بسیاری از سرمایه گذارن بزرگ مختلف به ایده ها، تئوری ها و اخباری که از طریق منابع صنعتی در اختیارش قرار می گیرند اعتماد ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی KGI Securities مقر تحلیل گر بزرگی همچون Ming-Chi Kuo محسوب می شود که بسیاری از سرمایه گذارن بزرگ مختلف به ایده ها، تئوری ها و اخباری که از طریق منابع صنعتی در اختیارش قرار می گیرند اعتماد کامل دارند.

این شرکت و تحلیل گر یاد شده تا به اکنون به دفعات و پیش از اینکه اپل اقدام خاصی را آغاز یا محصول جدیدی را وارد بازار نماید شایعات و اخباری را در مورد آن منتشر نموده و بعداً مشخص گشته که این موارد صحت داشته اند.

حالا کمپانی KGI یکبار دیگر جزئیات تازه ای را در مورد نسل بعدی تلفن های هوشمند آیفون ذکر نموده و هر چند در گزارش تازه ی آنها حرفی از Ming-Chi Kuo به میان نیامده ولی بسیاری منابع بر این باور هستند که این اطلاعات توسط او گردآوری شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در شایعه تازه همانند خبرهایی که پیش تر نیز شاهدشان بودیم ذکر گشته آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس هر دو به نمایشگرهایی دارای تکنولوژی فورس تاچ تجهیز شده اند؛ قابلیتی که پیش از این در اپل واچ عرضه گشته بود و می تواند میزان سختی فشار وارده بر صفحه نمایش را درک نموده و بر حسب آن عملگرهای متفاوتی را فعال نماید.

ضمناً KGI بازهم تاکید می کند که اپل فعلاً تمایلی به عرضه ی یک نسخه ی ۴ اینچی جدید از آیفونش ندارد. در گزارش مورد بحث ذکر گشته دو آیفون جدید همانند نسخه های پیشین خود از نمایشگرهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچی بهره می برند و هر دو از چیپست A9 و دو گیگابایت حافظه ی رم LPDDR4 قدرت می گیرند.

دوربین اصلی نیز در هر دو آیفون ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و کمپانی ساکن کوپرتینو به رنگ بندی محصولات خط تولید تلفن های هوشمندش طلایی متمایل به قرمز را نیز افزوده است.

تولید انبوه آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس از اواخر ماه آگوست (اواسط مرداد) آغاز خواهد گشت و انتظار می رود ۸۰ الی ۹۰ میلیون دستگاه از آن طی سال جاری میلادی فروش رود.

ناگفته نماند که اپل ظاهراً از اتفاقات پیشین درس گرفته و برای اینکه مسئله خم شدن دیگر مطرح نگردد اینبار به سراغ آلومینیوم ۷۰۰۰ رفته است. در ماه پیش نیز شایعاتی وجود داشتند که استفاده از این نوع فلز در آیفون های نسل بعد را تائید می نمودند و گفته شده بود آلومینیوم ۷۰۰۰ تقریباً ۶۰٪ مستحکم تر از فلزی است که در نسل کنونی موبایل ها اپل به کار رفته.

تاچ آی دی نیز از سایر قطعات بهبود یافته خواهد بود و به یقین با نزدیک شدن به ماه سپتامبر و فرا رسیدن زمان معرفی آیفون های جدید، صحت یا عدم صحت این شایعات رفته رفته بیشتر مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • حامد لند

    عالیه RoseGold

  • Behrooz_sayyar

    وااای چرا صولتی خوجل نمیزنه توی رنگاش؟؟؟

    :)

  • حسن

    هميشه محصولات سري اس پخته تر بودن
    ٦ اس رو حتما ميخرم
    البته اگه ايفون ٥م رو بخرن

  • aromin

    و سال های بعد
    .
    12 بزرگتر از 12
    12 کوچکتر از 12
    12 منهای 3 بزرگتر از 12 به اضافه 7
    12 تقسیم بر 8 بزرگتر از 9 منهای 1
    12 ضرب در 7 تقسیم بر 5 به اضافه 3 بزرگتر از.....
    .

    • TWRP

      فازت چیه؟؟؟:))))

    • ععع

      چقدر بامزه و با نمک :)

      • بعععع

        نخور
        یا اگه اینقدر مصری خوب بخور :smile:

  • فرامرز عماد

    مسخرس...دیگه ایفون برام جذاب نیست...

  • Mr.M

    اونها كه نميدونند بدانند اپل تا از كيفيت يك چيزي مطمعن نباشه نميسازدش
    همين p-oled از ال جي در همون اوايل توليدش اپل نصف نمايشگرهاي ساخته شده را مينداخت دور ! چون براش كيفيت كار مهمتر از هزينه تمام شده هست
    همون p-oled مدل اسپورت هم باز دوام و استحكام oled داخل مدل اپل واچ را ندارد و ممكن است به مرور از كيفيتش كم شود

  • bahmanbs

    دیجیاتو این رو پوشش بده

    http://wmpoweruser.com/lg-g4-vs-lumia-930-camera-comparison-shows-windows-phone-has-some-catching-up-to-do/

  • Mr.M

    رنگ رز طلايي يا طلاي قرمز هم احتمالش يك درصده
    مدل بدنه طلا هم بسازه رسما خاك تو سرشون !
    البته قبلا شايعه شده آيفون 5s با تغيير طراحي و شبيه شدنش به طراحي آيفون ٦ ميادش با اسم آيفون ميني !
    بدنه استيل نمياره ؟!!!
    شايد بدنه آيفون 7 كه سال بعد از 6s ميادش از زيركانيوم استفاده كرده بود ! مانند پشت اپل واچ اونجا كه به دست بسته ميشه و يا بدنه آيفون 3g منحني زيبا روي!

  • دونباله رو

    محصول یا خدمات این شرکت چیه؟
    فضولی؟

  • Mr.M

    البته بگم ١٠ مگاپيكسل منطقي تر هست و قبلا هم شايعه دوربين ١٠ مگاپيسكل بوده و فكر نكنم ناگهان از ٨ مگاپيكسل فعلي كه عاليترين دوربين هست از همه نظر ناگهان بروند روي ١٢ مگاپيكسل
    من مخالف مگاپيكسل بالا نيستم تا وقتي كه باعث كاهش كيفيت دوربين نشود (نويز نندازه)مخصوصا وقتي آيمك رتينا با نمايشگر ١٥ ميليون پيكسليش هستش
    در كل وقتي اسم آيفون را يدك بكشد يعني كيفيت بينظير همراه با عملكردي شگفت انگيز با پشتيباني و خدماتي بي مانند

    • amirhossein

      داداش کی گفته آیفون یعنی کیفیت مطلق؟

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی