ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند اکسپریا A4 از سونی رسماً معرفی شد

سونی به تازگی اقداماتی را انجام داده که بسیاری از کاربرانش نسبت به آنها ابراز تعجب نموده اند، مثلاً درست در زمانی که انتظار می رفت این کمپانی ژاپنی پرده از پرچمدار جدیدش بر دارد، ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۳

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی به تازگی اقداماتی را انجام داده که بسیاری از کاربرانش نسبت به آنها ابراز تعجب نموده اند، مثلاً درست در زمانی که انتظار می رفت این کمپانی ژاپنی پرده از پرچمدار جدیدش بر دارد، اکسپریا Z4 به عنوان نسخه ای ارتقا یافته از پرچمدار پیشین، یعنی اکسپریا Z3 معرفی شد.

پس از آن نیز سونی اعلام کرد که این محصول را صرفاً در بازار ژاپن عرضه خواهد نمود، هر چند امروز شایعاتی در مورد ارائه ی آن در بازار آمریکا و از طریق اپراتور مخابراتی ورایزن نیز شنیده شد.

در پی همین اقدامات، امروز شرکت مورد بحث موبایلی میان رده و جدید با نام اکسپریا A4 را معرفی نموده که از طریق اپراتور مخابراتی NTT DoCoMo بازهم صرفاً در اختیار علاقه مندان ژاپنی قرار خواهد گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

محصول یاد شده دارای نمایشگری ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است که تصاویر به نمایش درآمده بر روی آن توسط موتور X-Reality پردازش می شوند.

اکسپریا A4 قدرت خودش را از یک چیپست چهار هسته ای و ۲.۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۱ به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم می گیرد و از سایر مشخصه های آن نیز می توان به حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی (قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق درگاه کارت حافظه)، پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۳۰، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی (بهره مند از سنسور Exmor R)، دوربین جلویی ۲.۲ مگاپیکسلی و اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی به همراه رابط کاربری اختصاصی کمپانی سازنده اشاره کرد.

Sony-Xperia-A4_2

باتری موبایل فوق الذکر ظرفیتی ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و سونی در آن از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE نیز پشتیبانی به عمل آورده است. همچنین اکسپریا A4 با ابعاد بدنه ای برابر با ۱۲۸ در ۶۶ در ۹.۱ میلی متر و وزنی ۱۲۹ گرمی، مجوزهای IPX5,8 و IP6X را هم داراست که از مقاومت آن در مقابل گرد و غبار و آب حکایت می کنند.

تلفن هوشمند جدید غول تکنولوژی ژاپنی از اواسط ژوئن و در سه رنگ آبی، خاکستری و صورتی در اختیار کاربران علاقه مند کشور آفتاب تابان قرار خواهد گرفت، هر چند که هنوز صحبتی از قیمت آن به میان نیامده است.

نظر شما در رابطه با اکسپریا A4 چیست و آیا فکر می کنید سونی آن را در آینده به بازارهای جهانی نیز خواهد آورد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • رامین

    مشخصاتش مشابه Z3 Compact هستش. کجاش میانرده محسوب میشه.
    من خودم Z3 Compact دارم و تازه آپدیت کردم به Lolipop و بنچ مارکش با An tu tu از 45861 رسید به 46541.همه چیزش خوبه

  • عـــامـروفـسـکی

    کپی زد3 کامپکت ، خب چ کاریه سونی

  • msajad

    به هیچ وجه این گوشی خارج از ژاپن عرضه نمیشه چون کلا سری A سونی برای اپراتور دکومو هست

  • BOZORG#

    سونی داره پرچمداران سال پیش رو در قالب میانرده میده به بازار . چون قیمت پایینی دارن و نیاز به هزینه طراحی محصول هم ندارن با این سیاست . این گوشی مشخصاتش خیلی شبیه z2 هست

  • کیان اشک

    چرا سونی حاشیه هارو کم نمیکنه؟

    • شاغلام

      در پاسخ به کیان اشک عزیز...
      دیگه از این حاشیه کمتر چی میخای کیان عزیز؟؟؟
      دیگه حاشیه بالا پایین گوشی رو هم نذارن پس کجا میخای برای بازی انگشت شصتتو بذاری؟
      این حاشیه بالا پایین هم که دیگه بخاد خذف بشه رسما موقع بازی میبینی که دوتا انگشت مبارک تو صفحه گوشیه و مزاحم دیدته. بالا پایین رو حاشیه میذارن که اولا انگشت شصت تو اسکرین نباشه دوما کنترل بیشتری موقع اجرای بازی داشته باشه.
      چپ و راست گوشی که که دیگه فقط یه میلیمتر حاشیه ست.
      و انصافا هم سونی تو حاشیه خیلی دقیق عمل کرده. البته خوب به غیر از تبلت هاش که قبول دارم خیلی بیش از حد حاشیه داره.

    • mostafa

      حاشیه به این خوبی
      نسبت صحفه نمایشش حدود 70 درصده در حالی که گوشی مث a3 سامسونگ 65درصده!!!
      گوشی های سونی در برابر بعضی برندها حاشیه خیلی کمی دارن

  • Mr.M

    مهم قيمتش هست
    ابعادش به غير از ضخامت مشابه آيفون ٦ هستش
    مشخصاتش هم با پرچمداران نسل قبل اندرويدي هست
    بالاترين قيمتش اگر ٤٥٠ دلار باشه با اين مشخصات و باز هم كار سختي خواهد داشت

  • SAEEDH

    یه جوری شبیه iPhone 5c هست

  • Marshal

    الان این یک میان رده است!!!

  • علی

    به عنوان یه گوشی میان رده با اون کیفیت دوربین و سی پی یو می تونه گزینه ی خیلی خوبی باشه البته باید صبر کرد و دید قیمتش چند در می آید ولی ای کاش سونی یه پرچم دار درست و حسابی رو رو می کرد سونی حیفه که به سرنوشت نوکیا دچار شه
    ولی جدا از این ها ای کاش تو ایرانم بیاد من به گوشی های میان رده خیلی علاقه دارم

  • اشکان

    دقیقا همین Z3 Compact خودمونه فقط یکم بدنه ش کت کلفت تر شده. بازار جهانی چیه؟ هست دیگه...

    • اشکان

      بعضی وقتا شرکتا چون یه گوشی ای رو میخوان برای یه اپراتور مخصوص بزنن مجبور میشن مثلا اسمش رو عوض کنن و یه کوچولو طراحیش رو هم گاهش دست میزنن. اینجا هم مشخصه همچین اتفاقی افتاده دیگه، Z3 Compact رو اسمش روگذاشته A4 و نمیدونم چرا یکم هم ابعاد بدنه ش تغییر کرده. شاید بخاطر اینکه در حد Z3 Compact ظرافت نداره توش؟ ینی پشتش که ظاهرا جای شیشه پلاستیکه، احتمالا همین ضخامت رو بیشتر کرده و طول و عرضش هم بخاطر نوار دور که یه کوچولو ضخیم تره، بیشتر شده.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی