ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارپ تلفن هوشمند Aquos ZETA SH-03G را معرفی کرد

محصول جدید شارپ ظاهراً یکبار دیگر می خواهد با نسبت عجیب ابعاد بدنه به نمایشگرش سایر رقبا را به چالش بکشد. موبایل Aquos ZETA SH-03G که اندازه ای جمع و جور تر در قیاس با پرچمدار کره ای ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

محصول جدید شارپ ظاهراً یکبار دیگر می خواهد با نسبت عجیب ابعاد بدنه به نمایشگرش سایر رقبا را به چالش بکشد. موبایل Aquos ZETA SH-03G که اندازه ای جمع و جور تر در قیاس با پرچمدار کره ای ها یعنی گلکسی اس ۶ دارد موفق شده تا نمایشگری ۵.۵ اینچی را در درون خود جای دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

صفحه نمایش مذکور دارای رزولوشن ۱۰۸۰P است و از تکنولوژی خانگی IGZO خود شارپ بهره می برد که سبب می شود نمایشگر در هنگام نشان دادن تصاویر ثابت نیازی به بالا بردن میزان refresh rate نداشته و در نتیجه مصرف باتری اش در قیاس با سایر تکنولوژی های صفحه نمایش به شکل معقولی کاهش یابد. ناگفته نماند که موبایل مورد بحث دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Aquos ZETA SH-03G به آخرین و قوی ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۱۰ تجهیز گشته و با ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه می شود. دوربین اصلی این موبایل با گشودگی دهانه لنز f/1.9 کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی را فراهم می کند و ضمناً دارای لرزشگیر اپتیکال نیز هست.

شارپ می گوید با چنین دوربینی که لنز آن تحت لیسانس Ricoh قرار دارد می توانید با کیفیت 480P، ویدئوهای اسلوموشنی با نرخ ۲۱۰ فریم بر ثانیه تهیه نمایید. پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی DTS نیز از دیگر مشخصه های اسمارت فون مورد بحث محسوب می شود، ضمن اینکه دستاورد جدید ژاپنی ها در پشت خود یک حسگر اثر انگشت را نیز جای داده است.

در نوار فلزی که اطراف بدنه ی موبایل را فرا گرفته یک ردیف LED گنجانده شده که کاربر می تواند رنگ آنها را بر حسب موسیقی که گوش می دهد و یا اعلانات مختلف دریافتی سفارشی سازی نماید.

Aquos-SH-03G

Aquos ZETA SH-03G به همراه اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی با پوسته ای بسیار سبک و روان و مد ویژه ای که کار کردن با تلفن هوشمند توسط یک دست را ساده تر می سازد در اختیار کاربران قرار می گیرد و فعلاً فقط علاقه مندان ژاپنی می توانند آن را از طریق اپراتور مخابراتی NTT DoCoMo تهیه نمایند ولی باید منتظر ماند و دید این محصول شارپ راه خودش را به سایر بازارهای جهانی نیز باز می کند یا خیر.

[ویدئوی نگاه نزدیک به Aquos ZETA SH-03G به زبان ژاپنی است]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • sajjad

    سوتابایت نمیخوای بیای اینور.

  • samsungmobile

    آقای قاسمی!
    تولد دیجیاتو مبارک! دیروز نبودم! ادعای بی جهت نوشتن نویسنده ها ( نه همشون ) دیگه عذر بدتر از گناهه! بررسی اس 6 یبار خود شما مطالعه کن که با قلم خود شما بود!
    یکمم از رفتار ناشایست و پاک کردن نظرات بدون هیچ دلیلی و عدم مغایرت با قوانین سایت میگفتین!
    حرف زدن آسونه در صورتی که اصلا آستانه تحملی در برابر نقد ندارید و سریع کامنت پاک میکنید حاضرم اثبات کنم : )
    امیدوارم این کامنت پاک نشه تا یکم امیدوار بشم به گفته های پست دیشبتون! شدم شد. من همچنان مطالعه میکنم مطالب چون دنبال محتوای مطالبم!
    یه مطلب که واقعا اطلاعات غلط توش بود هم از نظر ماشین هم بحث تکنولوژیکیش مطلب 8 هسته ای و 8 سیلند بود! واقعا غلط بود محتواش به اعتبار سایت لطمه میزنه! هیچ جا بعد گفتن اسب بخار دور موتور نمیگن! یا میگن تو دور موتور انقدر از حداکثر قدرتش (اسب بخار ) استفاده میکنه یا گشتاورش اعلام میکنن که در چه دور موتوری بدست میاد!
    این رفرش کردن واسه ویرایش رو اعصابه حس میکنم بازدیدتون با این کار بالاتر میره! درست کردن یه باگ که قبلا هم وجود نداشته انقد دشواره ؟

  • سعید

    چرا نمیاد ایران؟؟؟؟؟!
    فقط یه سایت به اسم امیراکسپرس سفارش میگیره که اون هم هزینه ش خیلی بالا میره

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    کنارش جالبه که می تونه تغییر رنگ بده / تا حالا 30 دلار برای خریدن username یه نفر داخل snapchat دادید ؟؟

    • sajjad

      خوبی دیوان جان.

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        نه والا ، 12 ساعت دیگه امتحان psychology دارم ، به جای خوندن امتحان نشستم پای نتفلیکس و دیدن سریال terra nova /

        • sajjad

          خسته نباشی و موفق دوست عزیز

    • عـــامـروفـسـکی

      والا واسه اسناپ چت که نه اما تازه که نیمباز اومده بود مت جز اولین هایی بودم که باهاش آشنا شدم ، بعد چون تازه بود همه مدل یوزر میشد ساخت ، فارسی ، انگلیسی با شکلک های سیمبل ، اما بعد از مدتی محدود شد و فقط انگلیسی میشد ساخت با یه سری شکلکای ساده مثل -_!+=().،* بعد آیدیایی که قبلا ساخته شده بود بهش میگفتن آیدی سیمبل و میشه گفت مشتری داشت یه آیدی فارسی داشتم 100 هزارتومن فروختم این آخرین معامله من در دنیای مجازی بود :D

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        این فرق می کنه ، طرفدارش هستم بعد توی سایتش می تونی اسنپ چت بخری که اد بکنه اسمت رو داخل اسنپ چتش / اسمش رو هم نمی تونم بگم ، شرایط سایت ایجاب نمی کنه

        • سعید

          دیوان اصالتا کجایی هستی؟
          الان چه کشوری هستی؟

  • عـــامـروفـسـکی

    چ خوشگله ؟ هم امکاناتش خوبه هم سرحد سخت افزاره به نظرم ارگونامی بسیار عالی هم داشته باشه ، رنگ قرمزش بدجور دلبری میکنه ،اگر بیاد تو بازار جهانی و قیمتش خوب باشه حتما موفق میشه چرا که نه ؟

    • sajjad

      عامر جان حالت خوبه دلم برات تنگ شده بود منوخویادته.

      • عـــامـروفـسـکی

        میشه یادم نباشه ، منم دلتنگت بودم داداش گلم ، ایشالله که مشکلی نداشته باشی دیگه و بازم پیشمون باشی

        • sajjad

          سایت نسبت به قبل خیلی خلوته البته شاید بعضیا بخاطر امتحانا نمیان کاشکی مثل قبل شلوغ بشه دعوا هم بین کاربرا پیش نیاد که اخرین دعوا توافق بینش پیش نیومد.

مطالب پیشنهادی