ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازی Candy Crush به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۱۰ ارائه می شود

مایکروسافت سال های سال است که به صورت پیش فرض، چند بازی از جمله Minesweeper را همراه با نسخه های مختلف ویندوز، عرضه می نماید. هر یک از این بازی ها تا به حال میلیون ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۰۹:۳۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت سال های سال است که به صورت پیش فرض، چند بازی از جمله Minesweeper را همراه با نسخه های مختلف ویندوز، عرضه می نماید. هر یک از این بازی ها تا به حال میلیون ها بار اجرا شده اند و خاطرات بسیاری را برای کاربران رقم زده اند.

اما به تازگی مایکروسافت اعلام کرده که قرار است در ویندزو ۱۰،‌ عضوی جدید را به این مجموعه اضافه نماید. Candy Crush به عنوان یکی از موفق ترین بازی های موبایل، جدیدترین عنوانی است که به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۱۰ ارائه می گردد.

مایکروسافت درباره این موضوع در وبلاگ خود چنین نوشته است:

«علاوه بر بازی هایی که پیش از این به صورت پیش فرض بر روی ویندوز قرار داشتند، ما مشغول صحبت با شرکت های همکارمان هستیم تا برخی از بزرگترین عناوین را بر روی ویندوز عرضه نماییم. امروز خوشحالیم که اعلام کنیم شرکت King بازی کندی کراش را به ویندوز ۱۰ خواهد آورد.

در زمان عرضه ویندوز ۱۰، این بازی به صورت خودکار بر روی این سیستم عامل نصب خواهد بود. کاربرانی که سیستم عامل خود را به این نسخه از ویندوز به روز رسانی کنند و یا برای اولین بار ویندوز ۱۰ را دانلود نمایند، می توانند از این بازی لذت ببرند. شایان ذکر است که به مرور زمان، دیگر بازی های شرکت King نیز راه خود را به ویندوز ۱۰ پیدا خواهند کرد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • عادله

    من ویندوز 8 اوریجینال داشتم و خودش پیغام آپدیتی داد.
    بعد از آپدیت, کندی کراش نصب نشده! چیکار میشه کرد؟

  • ali

    یکی از محبوبترین بازی هاست اما نمیدونم من چرا باهاش حال نمیکنم، کاشکی بشه همینجور پیشفرض نصبه بشه هم حذفش کرد :D

    • abolfazl_eslami

      مایکروسافت گفته هیچ چیز درون ویندوز 10 فورس نمیشه به شما حتی برنامه های خودشو می تونی پاک کنی

      • ali

        راه درست همینه

  • دانی

    دیجی از خرید روزات چه خبر

  • امیر پارسا

    بسی کار جالبیه
    فقط ای کاش 3سال پیش میزاشتش توی وین 8!
    خیلی به گسنرش و محبوبیت وین8 کمک میکرد!!!!!!!
    :)

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    ایول به منبع ، درستش همینه / برنامه عالیه و اینکه روی ویندوز 10 نصب باشه به نفع شرکت سازندشه ، منتظر بقیه برنامه هاش هستم

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      امیدوارم این بازی ها بلاخره یه روزی وارد مک بشن ،

      • امیر پارسا

        والا من و اکثر کاربران کارهــــــــــــــای خیلی خیلی مهمتر از "آب نبات رو بهم بچسبون" داریم با مک مون!
        :)
        شما خوش باش و 20ساعت بیکاری در روزت استفاده کن و ابنبات بهم بچسبون!

        • Nikko_Bleik

          این آقای امیر پارسا کار و زندگی نداره ؟
          هر پستی که باز کردم یک تیکه به یک نفر انداخته.
          زیاد جالب نیست.
          میخوام این سایت رو از بوک مارک حذف کنم.

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          موفق باشید با دستگاه های بسیار قویتون با یه پورت / بر خلاف کاربرای مک کاربرای ویندوز هم سرگرمی هم productivity رو با دستگاه هاشون انجام می دن کاربرای ویندوز هم خرما رو دارن هم خدا رو راستی ، gameloft , Disney , ubisoft , square enix و ... رو هم به چسبوندن ابنبات ها اضافه کن

          • abolfazl_eslami

            دیوان داداش چرا جواب میدی بیخیال شو بخدا نمی ارزه این همه اینجا حرص خوردن راستی برو پایین یک چیزیو ببین نظرتو بگو

        • امیر پارسا

          هوشنــــــــــگ@
          لطفا بهم میل بزن
          کارت دارم
          .
          با معذرت از دوستان

  • abolfazl_eslami

    و یک چیز دیگر شرکت king گفته تمام بازی هامو پورت میکنم به ویندوز 10 و حتی شرکت game loft خبر از اپدیت بزرگ 14 بازی در ویندوز و ویندوز فون رو داده

  • مهدیار

    اخه بازی قحطی بود مایکروسافت !

    • abolfazl_eslami

      این بازی یکی از موفق ترین بازی ها بوده

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        ویندوز همین الانش هم حالت فولدر بندی داره با تقسیم کردن منو استارت که به نظرم ویندوز موبایل به خاطر صفحه کوچیکش اینجوری فولدر بندیش ، اما بازم ایده جالبیه می تونی توسط لینک زیر به اشتراک بزاری و رای جمع کنی یا می تونی به گابریل توییتش کنی
        https://windows.uservoice.com/forums/265757-windows-feature-suggestions

      • مهدیار

        فکر نمی کنم چون این یه بازی واقعا با موضوع ساده است.
        ابنباتای هم رنگو کنار هم بزار!

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          این فعلن در حال حاضر یکی از پر کاربرترین و موفق ترین بازی ها بوده توی موبایل / از امار دانلودش می شه متوجه شد در ضمن یه بازی معمایی ، ممکنه اولاش اسون باشه اما بعدش چالش برانگیز می شه

          • abolfazl_eslami

            دیوان جان من یک ایده دارم برای ویندوز 10 چجوری میتونم مایکروسافت مستقیم بدم
            درباره وجود فولدر لیو در ویندوز 10 دسکتاپ
            https://onedrive.live.com/redir?resid=4e4eac1ab00f04ea%21129448

مطالب پیشنهادی