تبلیغات مایکروسافت برای لومیا ۶۴۰ با حضور پر رنگ کورتانا
عرضه لومیا ۶۴۰ از امروز در آمریکا با قیمت ۱۲۹ دلار شروع شد. همین موضوع سبب گشت تا مایکروسافت چند تبلیغ کوتاه را برای این دستگاه منتشر نماید. هرچند این تبلیغات برای لومیا ۶۴۰ ساخته ...
عرضه لومیا ۶۴۰ از امروز در آمریکا با قیمت ۱۲۹ دلار شروع شد. همین موضوع سبب گشت تا مایکروسافت چند تبلیغ کوتاه را برای این دستگاه منتشر نماید.
هرچند این تبلیغات برای لومیا ۶۴۰ ساخته شده اند، اما در واقع بیشتر بر روی قابلیت های کورتانا تمرکز دارند.
مایکروسافت در این تبلیغات قصد دارد نشان دهد که استفاده از کورتانا به عنوان دستیار شخصی، چگونه می تواند از اشتباهات احتمالی بکاهد و زندگی بهتری را برای شما رقم زند.
قطعا کسی دوست ندارد خرید کیک برای تولد فرزندش را فراموش کند، و یا دیر به سر کار برسد. پس در اینجا است که کورتانا وارد می شود.
در ادامه مطلب می تواند چهار ویدیو تبلیغاتی جدید مایکروسافت را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظر شخصی بنده یک اشتباه تمامممم و کمال تو خرید این گوشی ۶۴۰ اولش با ۱۵۲۰ شروع کردم با کمال ناباوری و برعکس تبلیغات از یه فاصله ۳۰ سانتی افتاد و خرد شد شیشه اش باز درس عبرت نشد اومدم ۶۴۰ گرفتم .. اپ کردم ویندوز ۱۰ شدو فایت و لگ میشه و کلییییییی باگ و بی مصرفی که چه عرض کنم ..
عالیه
سری xl رو می گیرم
همچنان منتظر پرچمدار مایکی میمونم مثل خیلیا که با ویندوز10 بیاد و بریم واسه خرید
دوستان واسه پشتیبانی شدن از زبان فارسی جهت نمایش کلی صفحه در بینگ لطفا به این لینک در یوزر ویس مایکروسافت رای بدین
https://binglistens.uservoice.com/forums/283355-ideas/suggestions/7992756-add-persian-language-for-the-display-and-layout-of
سایزش 4.5 بود عالی میشه کاش این امکاناتو رو 630 سوار میکردن خداییش حرف نداشت این یکم بزگه !!
سایز صفحه به نظر من بین 4 تا 4.5 عالیه بیشتر زیادیه دیگه طرف تبلیت یا فبلت میگیره !!
مقایسه دوربین 640xl با s6 edge و iphone 6 plus
گوشی شماره یک 640xl
گوشی شماره دو s6 edge
گوشی شماره سه iphone 6 plus
http://wmpoweruser.com/blind-camera-test-microsoft-lumia-640-xl-vs-samsung-galaxy-s6-edge-vs-apple-iphone-6-plus/
نتیجه
http://wmpoweruser.com/blind-camera-test-results-lumia-640-xl-vs-galaxy-s6-edge-vs-iphone-6-plus/
با سلام لومیا ۶۴۰ایکس ال ۷۵۰تومان سفارش پذیرفته میشه با یک هفته مهلت تست.
دوست عزیز اگه از گوشی خوشمون نیومد چی ؟ گوشی رو میگیری پولو پس میدی؟
:)
این هدست نمایشگر با رزولیشن ۲۱۶۰ × ۱۲۰۰ تصاویر رو نشون میده و نرخ تثبیت ۹۰ در ثانیه داره،خوب این سیستم معقول براش،مگر اینکه در فول اچ دی بازی کنید.
...
کلا ۱۲۰۰ دلار آب میخوره سیستمش!
معذرت میخوام اشتباه کپی شد اینجا...
...
لومیا ۶۴۰xl واقعا دوربین خوبی داره..
چند وقت بعد
بدو بدو لوميا ٥٥٠ حراجش كردم ٣ تا ١٠٠ دلار !!
يكي نيست بهشون بگه راه ورود به دل كاربران اين نيست كه هي گوشي ارزونتري بسازند بلكه گوشي به قلب كاربر راه پدا ميكنه كه اگر گرانتر هم بشود باز خواهند خريد مانند آيفون كه اونقدر ارزشمند هست كه با وجود قيمت بالاترش دارند بيشتر از گوشيهاي ارزان ميخرندش
:)) شوخی جالبی بود.
استاد. شما چرا ناراحتی؟اینم یک جور سیاست کاریه تو وینفون کار با پایین رده وپرچمدار یکیه فقط امکاناتش مثلا دوربین وصفحه نمایش فرق میکند.
گوشي واقعا به صرفه اي.يكي از رفيقام گرفته ورژن XL شو فك كنم حدوداي ٩٠٠ تومن سفيد رنگ جداي از اينكه واقعا سبكه(از ١٥٢٠ هم سبك تره) و كيفيت خوبي داره،به هر كس مشخصات گوشي رو ميگه طرف ميگه حتما ٢ تومن بابت اش دادي!بعدم كه ميگه نه ٩٠٠ تومن فك ميكنن خالي ميبنده. :)
اين گوشي جايگزين ١٣٢٠ ه و ١٣٢٠ دوربين خوبي نداشت و ٦٤٠ اكس ال واقعا دوربين خوبي داره نسبت به قيمتش و يكي از مشكلات اساسي ١٣٢٠ رو برطرف كرده(لنز ساخت كارل زايس آلمان و ١٣ مگاپيكسل).