ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغات مایکروسافت برای لومیا ۶۴۰ با حضور پر رنگ کورتانا

عرضه لومیا ۶۴۰ از امروز در آمریکا با قیمت ۱۲۹ دلار شروع شد. همین موضوع سبب گشت تا مایکروسافت چند تبلیغ کوتاه را برای این دستگاه منتشر نماید. هرچند این تبلیغات برای لومیا ۶۴۰ ساخته ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

عرضه لومیا ۶۴۰ از امروز در آمریکا با قیمت ۱۲۹ دلار شروع شد. همین موضوع سبب گشت تا مایکروسافت چند تبلیغ کوتاه را برای این دستگاه منتشر نماید.

هرچند این تبلیغات برای لومیا ۶۴۰ ساخته شده اند، اما در واقع بیشتر بر روی قابلیت های کورتانا تمرکز دارند.

مایکروسافت در این تبلیغات قصد دارد نشان دهد که استفاده از کورتانا به عنوان دستیار شخصی، چگونه می تواند از اشتباهات احتمالی بکاهد و زندگی بهتری را برای شما رقم زند.

قطعا کسی دوست ندارد خرید کیک برای تولد فرزندش را فراموش کند، و یا دیر به سر کار برسد. پس در اینجا است که کورتانا وارد می شود.

در ادامه مطلب می تواند چهار ویدیو تبلیغاتی جدید مایکروسافت را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • امین

    نظر شخصی بنده یک اشتباه تمامممم و کمال تو خرید این گوشی ۶۴۰ اولش با ۱۵۲۰ شروع کردم با کمال ناباوری و برعکس تبلیغات از یه فاصله ۳۰ سانتی افتاد و خرد شد شیشه اش باز درس عبرت نشد اومدم ۶۴۰ گرفتم .. اپ کردم ویندوز ۱۰ شدو فایت و لگ میشه و کلییییییی باگ و بی مصرفی که چه عرض کنم ..

  • Abdollah

    عالیه
    سری xl رو می گیرم

  • میلاد

    همچنان منتظر پرچمدار مایکی میمونم مثل خیلیا که با ویندوز10 بیاد و بریم واسه خرید

  • mohammad

    دوستان واسه پشتیبانی شدن از زبان فارسی جهت نمایش کلی صفحه در بینگ لطفا به این لینک در یوزر ویس مایکروسافت رای بدین

    https://binglistens.uservoice.com/forums/283355-ideas/suggestions/7992756-add-persian-language-for-the-display-and-layout-of

  • علی

    سایزش 4.5 بود عالی میشه کاش این امکاناتو رو 630 سوار میکردن خداییش حرف نداشت این یکم بزگه !!
    سایز صفحه به نظر من بین 4 تا 4.5 عالیه بیشتر زیادیه دیگه طرف تبلیت یا فبلت میگیره !!

  • aromin

    مقایسه دوربین 640xl با s6 edge و iphone 6 plus
    گوشی شماره یک 640xl
    گوشی شماره دو s6 edge
    گوشی شماره سه iphone 6 plus

    http://wmpoweruser.com/blind-camera-test-microsoft-lumia-640-xl-vs-samsung-galaxy-s6-edge-vs-apple-iphone-6-plus/
    نتیجه
    http://wmpoweruser.com/blind-camera-test-results-lumia-640-xl-vs-galaxy-s6-edge-vs-iphone-6-plus/

  • غلامرضا

    با سلام لومیا ۶۴۰ایکس ال ۷۵۰تومان سفارش پذیرفته میشه با یک هفته مهلت تست.

    • سیدحمید

      دوست عزیز اگه از گوشی خوشمون نیومد چی ؟ گوشی رو میگیری پولو پس میدی؟
      :)

  • مرتضی توسلی

    این هدست نمایشگر با رزولیشن ۲۱۶۰ × ۱۲۰۰ تصاویر رو نشون میده و نرخ تثبیت ۹۰ در ثانیه داره،خوب این سیستم معقول براش،مگر اینکه در فول اچ دی بازی کنید.
    ...
    کلا ۱۲۰۰ دلار آب میخوره سیستمش!

    • مرتضی توسلی

      معذرت میخوام اشتباه کپی شد اینجا...
      ...
      لومیا ۶۴۰xl واقعا دوربین خوبی داره..

  • Mr.M

    چند وقت بعد
    بدو بدو لوميا ٥٥٠ حراجش كردم ٣ تا ١٠٠ دلار !!
    يكي نيست بهشون بگه راه ورود به دل كاربران اين نيست كه هي گوشي ارزونتري بسازند بلكه گوشي به قلب كاربر راه پدا ميكنه كه اگر گرانتر هم بشود باز خواهند خريد مانند آيفون كه اونقدر ارزشمند هست كه با وجود قيمت بالاترش دارند بيشتر از گوشيهاي ارزان ميخرندش

    • Nikko_Bleik

      :)) شوخی جالبی بود.

    • غلامرضا

      استاد. شما چرا ناراحتی؟اینم یک جور سیاست کاریه تو وینفون کار با پایین رده وپرچمدار یکیه فقط امکاناتش مثلا دوربین وصفحه نمایش فرق میکند.

  • R3D

    گوشي واقعا به صرفه اي.يكي از رفيقام گرفته ورژن XL شو فك كنم حدوداي ٩٠٠ تومن سفيد رنگ جداي از اينكه واقعا سبكه(از ١٥٢٠ هم سبك تره) و كيفيت خوبي داره،به هر كس مشخصات گوشي رو ميگه طرف ميگه حتما ٢ تومن بابت اش دادي!بعدم كه ميگه نه ٩٠٠ تومن فك ميكنن خالي ميبنده. :)
    اين گوشي جايگزين ١٣٢٠ ه و ١٣٢٠ دوربين خوبي نداشت و ٦٤٠ اكس ال واقعا دوربين خوبي داره نسبت به قيمتش و يكي از مشكلات اساسي ١٣٢٠ رو برطرف كرده(لنز ساخت كارل زايس آلمان و ١٣ مگاپيكسل).

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی