ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در تبلیغ جدید سرفس پرو ۳، دانشجویان را هدف گرفته است

آنطور که آمارها حکایت می کنند، سرفس پرو ۳ (بررسی دیجیاتو)‌ یکی از موفق ترین محصولات سخت افزاری مایکروسافت بوده و توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید. این موفقیت مایکروسافت را بر ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آنطور که آمارها حکایت می کنند، سرفس پرو ۳ (بررسی دیجیاتو)‌ یکی از موفق ترین محصولات سخت افزاری مایکروسافت بوده و توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید.

این موفقیت مایکروسافت را بر آن داشته تا سرمایه گذاری تبلیغاتی گسترده تری را بر روی سرفس انجام دهد و طیف وسیع تری از کاربران را با این دستگاه آشنا سازد.

در همین راستا مایکروسافت در جدیدترین تبلیغ سرفس پرو ۳، دانشجویان را مخاطب خود قرار داده است. در ویدیو زیر، یک دانشجوی پرستاری از کارهایی که با سرفس انجام می دهد می گوید و به مخاطب نشان داده می شود که چگونه قلم منحصر به فرد سرفس می تواند در عمل کارایی داشته باشد.

تبلت؟ دسکتاپ؟ لپتاپ؟ مهم نیست به دنبال چه باشید، مایکروسافت اعتقاد دارد که سرفس پرو ۳ می تواند تمام نیاز های شما را برآورده کند. آیا شما هم با مایکروسافت هم عقیده اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • رامین

    برای برنامه نویسی هم خوبه؟ چون اندازش 12" میگم...

  • علی

    اگه cpu i7 داشته باشه بدرد من میخوره.

    • reza

      میخوای باهاش بازی کنی؟

  • اسماعیل

    سرفیس گجت خیلی خیلی خوبیه!
    ولی همین قیمت شه که باعث شده که خیلیا فقط دوسش داشته باشن و نتونن بخرنش!
    البته کسی هم که بخواد این همه پول بدوه دست و پاش می لرزه که ایا این بهترین انتخاب تو این رنج قیمته یانه!"اخه تو این رنج لپ تاب های بسیار قدرتمند ی هستن

  • علی

    دانشجو ؟!؟!
    کلن دانشجو = بی پولی

    اگه ایرانو در نظر میگرفتن با این قیمت میشد برا دکترا !

  • R3D

    خوب اينم تبليغ قلم،بازم ٢ دقيقه اي نميشه قابليت هاشو گفت.

  • D.king

    واقعا کاربردی هست این سرفیس

  • آریا

    تو ایران خیلی گرونه

    • ali

      آره واقعا، این گرونی آرزوی خیلیا رو نابود کرد

  • mehran

    هر موقع پولشو داشتم صد درصد ميخرمش
    ولى حيف ك ندارم

    • ali

      ایشالله پولدار بشی، غصه نخور داداش

      • شاهین

        داش شاهین علی خیلی باحالی دمت گرم

  • A.R.T

    دانشجویان هم در تفکرات خود سرفیس پرو ۳ را هدف گرفته اند!
    پولش نیست!

  • ali

    ای بابا ای بابا چقدر این سرفیس 3 خوشگله بیشرف، هروقت میبینمش مثل این فیلم کارتونیاا گوشه چشمم برق میزنه، برم بخرمش :D

    • aromin

      اینجوری
      http://photo4.ask.fm/899/602/979/1940003031-1s72pgq-af3hh4oelfoicna/original/avatar.jpg

      یا اونجوری

      http://blog-imgs-43.fc2.com/z/i/n/zinlight/20110824220335e69.jpeg

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی