مایکروسافت در تبلیغ جدید سرفس پرو ۳، دانشجویان را هدف گرفته است
آنطور که آمارها حکایت می کنند، سرفس پرو ۳ (بررسی دیجیاتو) یکی از موفق ترین محصولات سخت افزاری مایکروسافت بوده و توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید. این موفقیت مایکروسافت را بر ...
آنطور که آمارها حکایت می کنند، سرفس پرو ۳ (بررسی دیجیاتو) یکی از موفق ترین محصولات سخت افزاری مایکروسافت بوده و توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید.
این موفقیت مایکروسافت را بر آن داشته تا سرمایه گذاری تبلیغاتی گسترده تری را بر روی سرفس انجام دهد و طیف وسیع تری از کاربران را با این دستگاه آشنا سازد.
در همین راستا مایکروسافت در جدیدترین تبلیغ سرفس پرو ۳، دانشجویان را مخاطب خود قرار داده است. در ویدیو زیر، یک دانشجوی پرستاری از کارهایی که با سرفس انجام می دهد می گوید و به مخاطب نشان داده می شود که چگونه قلم منحصر به فرد سرفس می تواند در عمل کارایی داشته باشد.
تبلت؟ دسکتاپ؟ لپتاپ؟ مهم نیست به دنبال چه باشید، مایکروسافت اعتقاد دارد که سرفس پرو ۳ می تواند تمام نیاز های شما را برآورده کند. آیا شما هم با مایکروسافت هم عقیده اید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
برای برنامه نویسی هم خوبه؟ چون اندازش 12" میگم...
اگه cpu i7 داشته باشه بدرد من میخوره.
میخوای باهاش بازی کنی؟
سرفیس گجت خیلی خیلی خوبیه!
ولی همین قیمت شه که باعث شده که خیلیا فقط دوسش داشته باشن و نتونن بخرنش!
البته کسی هم که بخواد این همه پول بدوه دست و پاش می لرزه که ایا این بهترین انتخاب تو این رنج قیمته یانه!"اخه تو این رنج لپ تاب های بسیار قدرتمند ی هستن
دانشجو ؟!؟!
کلن دانشجو = بی پولی
اگه ایرانو در نظر میگرفتن با این قیمت میشد برا دکترا !
خوب اينم تبليغ قلم،بازم ٢ دقيقه اي نميشه قابليت هاشو گفت.
واقعا کاربردی هست این سرفیس
تو ایران خیلی گرونه
آره واقعا، این گرونی آرزوی خیلیا رو نابود کرد
هر موقع پولشو داشتم صد درصد ميخرمش
ولى حيف ك ندارم
ایشالله پولدار بشی، غصه نخور داداش
داش شاهین علی خیلی باحالی دمت گرم
دانشجویان هم در تفکرات خود سرفیس پرو ۳ را هدف گرفته اند!
پولش نیست!
ای بابا ای بابا چقدر این سرفیس 3 خوشگله بیشرف، هروقت میبینمش مثل این فیلم کارتونیاا گوشه چشمم برق میزنه، برم بخرمش :D
اینجوری
http://photo4.ask.fm/899/602/979/1940003031-1s72pgq-af3hh4oelfoicna/original/avatar.jpg
یا اونجوری
http://blog-imgs-43.fc2.com/z/i/n/zinlight/20110824220335e69.jpeg