ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی نمونه اولیه تلفن هوشمند P9 را تولید کرده است

اگرچه شرکت هوآوی به تازگی P8 را معرفی نموده اما خبر می رسد که هم اکنون نمونه های اولیه پرچمدار بعدی این شرکت به نام P9 تولید گشته اند. گفته می شود که پرچمدار بعدی ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگرچه شرکت هوآوی به تازگی P8 را معرفی نموده اما خبر می رسد که هم اکنون نمونه های اولیه پرچمدار بعدی این شرکت به نام P9 تولید گشته اند.

گفته می شود که پرچمدار بعدی هوآوی در حال حاضر با کد رمز IP103 شناخته می شود و نکته جالب اینکه از یک طراحی خمیده برخوردار خواهد بود؛ از طرف دیگر یک اسکنر اثر انگشت را نیز می توان در بخش میان قاب پشتی این موبایل دید.

P9 از نمایشگری ۵.۲ اینچی برخوردار خواهد بود و دوربین اصلی نیز ۱۶ مگاپیکسل است. گفته شده که چیپست این موبایل نیز Kirin 950 بوده که توسط کارخانه TSMC و با فناوری ۱۶ میلیمتری به تولید انبوه خواهد رسید.

پیشتر در خصوص مشخصات این چیپست قدرتمند برایتان نوشته ایم و اگر شایعات پیشین در خصوص مشخصات و هسته های به کار رفته در آن حقیقت داشته باشند، با یک بروز رسانی کلی در قیاس با Kirin 930 طرف هستیم. در نسخه ۹۵۰ هسته های Cortex-A72 به کار رفته اند و همچنین گفته می شود آخرین پردازنده گرافیکی Mali با کد T880 را می توان در این چیپست مجتمع دید. سیستم-بر-چیپ مورد بحث در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ به تولید انبوه می رسد و به راحتی می توان متصور بود که در پرچمدار بعدی هوآوی که در اوایل ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد، قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • عثمان

    هواوی اصن بدرد نمیخوره حالا هرچی ک باشه

  • رسول پرنآورفرد

    قیمت گوشی هوآویp9 حدودأچنداست

  • amir-gh

    هوآوی واقعا تو این چند سال پیشرفت زیادی کرده و زیاد تر هم خواهد شد! باید دید تو گوشی های بعدی مثه mate8و D8 چکار میکنه

  • امید

    دیجیاتو میشه عکس های پس زمینه ی گوشی های جدید هواوی رو بزاری برای دانلود من واقعا میخوامش ولی نمیتونم پیدا کنم مرسی .

  • سعید

    16 ميلي متر يا نانو متر؟!!!؟

  • عـــامـروفـسـکی

    با دیدن اسند میت 7 یه حس خوبی به این شرکت دارم باید ببینم چیپست های جدیدش چقدر خوب هستن

  • Mr.M

    تا قبل از اينكه آيفون پلاس توليد بشه همه داشتند گوشيها را بزرگتر ميكردند همچين كه به دست مردم رسيد رقبا براي مقايسه نشدند يك ذره كوچكتر از آيفون ٦ پلاس توليد ميكنند تا باهاش مقايسه نشوند مستقيم
    وگرنه هر سال ٢ دهم اينچ بايد ميرفت رو اندازشون !! ولي حالا از پرچمدارهايي كه داشت به ٦ اينچ ميرسيدند حالا رسيدند به 5.2 اينچ ....
    اين قانون تجارته كه بهتره مستقيم و رودر رو رقابت نكني و به حجش جايهاي خالي را اشغال كني چون انرژي كمتري در مدت زمان كمتري ميگيرد

    • ★Saeed ★saye

      فلا که آیفون 5.5 اینچی از نوت4 5.7 اینچی بزرگتره هیچ حرفی هم در مقابلش برا گفتن نداره تو هم تو توهمت خوش باش

      در ضمن هوآوی اسند میت7 داره که 6 اینچه تازه هم معرفی شده پس گوشی جدیدش رو رقیب گوشی قبلی نمیکنه

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

    اصلا حس خوبی به این شرکت های چینی ندارم :(

    یک بار گوشی لنوو گرفتم کادو تولد برادرم 2 ماه نکشیده باتری داغون هنگ و ... :(

    مثلا پرچمدارش بود

    شرکت های چینی مثل سایپا میمونن مهم نیست پراید چه جوریه فقط تولید میکنن تا سود کنن همین :)

    • ery

      اخه داداش گله من خوب معلومه لنوو رو تو گوشی داری با هواوی مقایسه میکنی هواوی در حال حاضر با اختلاف ناچیزی در رده سوم گوشی قرار داره تازشم الان گوشی های سامسونگ و سونی و .. که تو ایران هست هم مونتاژ چین هستش

    • خیلی مخلصیم

      گوشی های هوآوی گوشی های درجه 3 چین هستند .

      تنها گوشی درجه Level AAA چین برند xiaomi است .

      که همه برایش سر و دست میشکنند .

      • ★Saeed ★saye

        هوآوی در حال حاظر بزرگترین تولید کننده گوشی چین هست کجا نوشته هواوی گوشی هاش درجه 3 هستن؟؟؟

        • خیلی مخلصیم

          بزرگترین به معنای بهترین نیست .

          منظورم از رده کیفیتی هست . xiaomi از نظر کیفیت قطعات و قیمت ، بسیار بهتر از هوآوی هست .

          بهتر است امتیازات و رویو ها رو بخونید .

          هوآوی هم با کیفیت است . اما از نظر کیفیت به کیفیت ساخت

          گوشی های xiaomi نمیرسد .

          مانند مقایسه گوشی های با کیفیت نوکیا با گوشی های دیگر شرکت ها است .

  • زامبی

    هنوز p8 عرضه نشده ، رو p9 دارن کار میکنن.
    و اطلاعاتشم لو رفته :)
    ی ایول به هواوی

    • ery

      کی گفته p8 ارزه نشده در سه مدل هم ارزه شده من خودم مدل لایتشو دارم

مطالب پیشنهادی