قابلیت تماس ویدیویی مسنجر فیسبوک در سراسر جهان امکان پذیر شد
فیسبوک قابلیت برقراری تماس ویدیویی از طریف اپلیکیشن مسنجر را ماه گذشته معرفی کرد و حالا قرار است تمامی دارندگان اپلیمیشن در سراسر جهان از آن بهره مند شوند. البته فیسبوک می گوید هنوز تعداد ...
فیسبوک قابلیت برقراری تماس ویدیویی از طریف اپلیکیشن مسنجر را ماه گذشته معرفی کرد و حالا قرار است تمامی دارندگان اپلیمیشن در سراسر جهان از آن بهره مند شوند. البته فیسبوک می گوید هنوز تعداد اندکی از کشورها به دلیل ارتقای سطح کیفی تماس هنوز قادر به استفاده از این ویژگی نیستند.
فیسبوک می خواهد حتی زمانی که به Wi-Fi هم متصل نیستیم قادر به استفاده از ویژگی مذکور باشیم، به همین دلیل اپلیکیشن باید با سرعت اینترنت شبکه موبایل مناطق مختلف تطابق یابد.
برای برقراری تماس ویدیویی تنها کافی است دکمه مورد نظر را که در قسمت بالایی صفحه گفتگو قرار دارد لمس کنید. فیسبوک اخیرا به کاربران مسنجر اهمیت بسیاری می دهد. در حالی که مسنجر به طور کلی بخشی از وبسایت اصلی فیسبوک به حساب می اید اما این شرکت مسنجر را به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم هایش معرفی می کند.
مسنجر ماهانه 600 میلیون کاربر فعال دارد و این تعداد کاربر قطعا تجربه تماس ویدیویی در اپلیکیشن های مشابه دیگر داشته اند. برنامه های فیسبوک برای مسنجر بزرگتر از آن چیزی است که فعلا می بینیم، این شرکت می خواهد مسنجر را به یک پلتفرم جداگانه تبدیل کرده و در آن آتش بازی هایی به راه اندازد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بهترین مسنجره
2 3 هفته هست کلاً فیسبوکم سر نزدم ! با اینکه 4000 تایی فرند دارم ولی حوصلشو ندارم ! حالا که حوصله داره بره فیسبوک و تماس ویدیویی برقرار کنه :))
این امکانات برای خوشگلا هست نه من :دی
امیدوارم آقایون مسئولین و روحانیون عزیز این امکان فیسبوک رو خلاف شر ندونن و بیشتر از این به این شبکه اجتماعی محبوب انتقاد نکنن.
حیف که مسنجر فیسبوک توی ایران سرعتش به واسطه فیلتر بودن حسابی پایینه
ولی در کل طراحی و قابلیت های جذابی داره
شناور هم هست که خیلی کاربردیه
فک کنم همون جریان تماس تصویری رخ بده !!!
یه جورایی جلوشو می گیرن !!! امیدوارم با فرهنگ سازی این مشکل حل بشه
ببخشید اقای وفانژاد اون لینکی که توی خط اول برای مسنجر گذاشتید خبر مربوط به مسنجر گوگل رو میاره نه مسنجر فیسبوک
دیشب ازش استفاده کردم بد نبود