آیا اپل به اشتباه از iPhone 6c رونمایی کرده است؟
تصویری که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به داک جدید Lightning می شود که ساعاتی پیش در فروشگاه آنلاین اپل قرار گرفت. در نگاه اول به نظر می رسد که iPhone 5c بر روی این قطعه ...
تصویری که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به داک جدید Lightning می شود که ساعاتی پیش در فروشگاه آنلاین اپل قرار گرفت. در نگاه اول به نظر می رسد که iPhone 5c بر روی این قطعه قرار گرفته است، اما نگاهی دقیق تر خبر از محصولی جدید می دهد.
دستگاه بالا بر خلاف iPhone 5c مجهز به سنسور Touch ID است و همین موضوع این احتمال را به وجود آورده که اپل به اشتباه، از محصول آینده خود رونمایی کرده است.
iPhone 5c اولین تلاش اپل برای ارائه آیفونی با قیمت پایین تر به بازار بود که به علت عدم استقبال کاربران از آن، با شکست مواجه شد. بازار موبایل های میان رده، این روزها کاربران بسیاری را در خود جای داده است، و اپل با ورود به آن می تواند درآمد بسیاری را برای خود رقم زند.
آیفون های جدید به احتمال زیاد در شهریور ماه معرفی می شوند، و حالا با توجه به تصویر بالا باید منتظر ماند و دید که آیا در کنار 6s و 6s plus ، محصولی جدید به نام 6c نیز ارائه می شود یا خیر.
به نظر شما اپل می تواند این بار در بازار میان رده ها موفق باشد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فقط يك كاور قرمزه
ترجیح میدم اصلا آیفون نخرم....
فکر کنم اسمش حذف شده
شایدم من ندیدم
این چیه ؟
http://store.apple.com/us/product/MGRM2AM/A/iphone-lightning-dock?fnode=e735f5914ef9b67cd3645bcff50add618f1abd3471935211923049fc2a374fa47934eccec4c1d8657fb444b1db960d6427732ff1a321154140a6693471bcf81936badae532db5a8591b26cdb0a75109861855a43f563cfc26c63a69eac386da0ea08f3960fa7528dca3421ea7d9769ef
من الان هنگ کردم.
توی این لینک دکمه Home مثل قبله :|
ولی توی عکس شما Touch ID :|
به نظرتون این کاور رنگی دور آیفون 6 نیست ؟؟؟ :|
اشتباهی در کار نیس
آیفون سیکسیه...
اولا ک اسمش مورد داره نمیاد ایران فیلتر میشه ...
ولی این اقا از کجا فهمیده ک تاپ ایدی داره این گوشی رو داک قرار گرفته
چه ربطی به داک داره
دکمه هوم رو نگاه کنی میفهمی تاچ آیدی داره دیگه
آیفون س_+ک+_س +_سی هم اومد...!!!
اگه دقت كنين دكمه ي پاورش بالا ي گوشيه. رفتن ٥سي رو فتوشاپ كردن يه تاچ ايدي گذاشتن روش تا يه شايعه بسازن
دکمه پاور توی آیفون های جدید به کنار گوشی رفتن چون صفحه نمایش بزرگ شد و دسترسی به بالای گوشی سخت شد.
آيفون 6c هم احتمالا 4 اینچی باشه پس دکمه پاور همون بالا میمونه.
ترجیح میدم ایفون 6اس رو بخرم