ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موس پد جدید ریزر می تواند 16.8 میلیون رنگ متفاوت به خود بگیرد

ریزر، تولیدکننده محصولات و قطعات جانبی برای کامپیوتر است که تمامی محصولات آن برای تجربه های گیمینگ بهینه سازی شده. سال گذشته، این شرکت کیبوردی معرفی کرد که در آن لامپ های LED فراوانی به ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ریزر، تولیدکننده محصولات و قطعات جانبی برای کامپیوتر است که تمامی محصولات آن برای تجربه های گیمینگ بهینه سازی شده. سال گذشته، این شرکت کیبوردی معرفی کرد که در آن لامپ های LED فراوانی به کار گرفته شده بود و می توانست طیف گسترده ای از رنگ ها را به نمایش بگذارد.

اما امروز نوبت به موس پد زبای شرکت رسیده که می تواند به 16.8 میلیون رنگ مختلف تغییر ظاهر داده و همانند ستاره ای روی میز شما بدرخشد. طبیعی است که این موس پد همانند دیگر موس پدهای معمولی نیست و از طریق کابلی به کیس شما متصل می شود.

این موس پد که Firefly نام دارد محصولی ویژه و خاص به حساب می آید و جنس آن برای شرایط حساس کاملا آماده است. بنابراین اگر دستتان حین انجام بازی و موقعی که استرس دارید بسیار عرق می کند، نگران خراب شدن موس پد نباشید.

طبیعتا این پد از آن هایی نیست که وقتی به یک مراسم دعوت شده اید به شما هدیه دهند، به این دلیل که 59.99 دلار قیمت دارد. پیش خرید محصول از امروز آغاز شده و ماه آینده در دسترس خریداران خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • علی

    قشنگه.ایده قشنگیه.
    داشتم میخریدم.برا بالا شهریا خوبه ولی واس ما نه بابا همین یکی خودمون بهتره.
    170000 ت رو نمیشه هزینه موس پد کرد که فقط رنگ عوض کنه.
    زیبا هس ولی فرض کن بچه های فامیل بیان خونت.
    گند میزنن بهش.

  • xoder

    60 دلار چیه مگه !؟؟؟ منم حاضرم برای وسیله ای زیبا و دلنواز هزینه کنم ! به جای اینکه پولمو خرج آت آشفالو هر ماه لباس کنم میرم چیزی رو میگیرم که با حرفم(کامپیوتر) درست بگه !
    مریضی روحی روانی هم نیست ...
    ریزر محصولاتش کیفیت خاص خودشو دارن برای همین مشتری های خاص خودشو دارن !
    دیگه هر کسی که ظاهربینه و محصولات ریزر رو امتحان نکرده نباید بیاد بگه " مریضی روحی و روانی..." :|

  • A.R.T

    محصولات ریزر عالی اند. همیشه استفاده میکنم ازشون
    چند مدتی میشه موس پد مدل کنترل ریزر رو گرفتم عملکرد موس رو خیلی بهتر میکنه

  • عـــامـروفـسـکی

    چه خوشگله ،اما بهش نیازی ندارم و دلیل نداره پول بهاش بدم

  • عیسی

    دیجی کالا گزاشته ... کی پول داره؟!!! داشتم یه موس توپ می خریدم نه پدش!! البته مکمل یکدیگرند

    • A.R.T

      این یکی دیگست دوست عزیز. فقط مشکیه

  • Mamos98

    یعنی خدا وکیلی اونیکه بره اینو بخره یا پولش زیاده نمیدونه کجا خرج کنه یا یه مشکل روحی و روانی داره که می خواد با 16 ملیون رنگ جبرانش کنه!

    • زاخار

      :))) هر کسی علایق خاص خودش رو داره
      اما خیلی باحاله خیلی خوشم امد
      من اگه داشتم 100 درصد میخریدم حداقلش اینه الان بعد از 3 سال از بی پدی در میومدم :))

    • ali

      نه مشکل روحی روانی دارم و نه پولم زیادی ولی حاضرم به یه وسیلهی زیبا در حد معقولی هزینه کنم از این موس پد هم خیلی خوشم اومد لطفا نظراتتون رو به همه گسترش ندین

      • ali

        قبولت دارم علی آقا

مطالب پیشنهادی