ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده موبایل شرکت Capcom

شرکت کپکام این روزها سخت در تلاش است تا با زنده کردن عناوین قدیمی خود، چه روی پلتفرم های موبایل و چه روی کنسول های نسل هشتم، پول هنگفتی به جیب بزند. در همین راستا، ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۴ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت کپکام این روزها سخت در تلاش است تا با زنده کردن عناوین قدیمی خود، چه روی پلتفرم های موبایل و چه روی کنسول های نسل هشتم، پول هنگفتی به جیب بزند. در همین راستا، تا چند هفته دیگر شاهد عرضه نسخه بازسازی شده Devil May Cry 4 برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان خواهیم بود که البته تفاوت خاصی با نسخه قبلی ندارد و تکرار دوباره همان عنوان است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Resident Evil 4: PLATINUM

screen480x480

Resident Evil 4 یکی از به یاد ماندنی ترین و بهترین بازی های ژاپنی و حتی به جرات، تاریخ است. شاید حتی ده ها بار هم این عنوان را به انتها برسانید اما باز هم خسته نشوید و میل به تکرارش داشته باشید. اگر کنسول های بازی یا کامپیوتری در اختیار ندارید که این شاهکار را تجربه کنید، می توانید به سراغ نسخه موبایلی بروید که البته به کاملی عنوان اصلی نیست اما گوشه هایی از آن را برای شما به نمایش می گذارد.

Resident Evil 4: PLATINUM

Resident Evil 4: PLATINUM

سازنده: CAPCOM قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 81.4 مگابایت زبان:

STREET FIGHTER IV

screen568x568

اساتید سبک مبارزه ای در کنار هم جمع شده اند و شاهکاری به نام Street Fighter خلق کرده اند که آخرین نسخه از آن هم اکنون برای پلی استیشن 4 و پی سی در دست ساخت قرار دارد. اما برای آماده سازی خود می توانید Street Fighter IV را روی تلفن های همراه خود نصب کرده و از مبارزات در حین حرکت لذت ببرید. در این عنوان می توانید از میان 14 جنگجو یکی را انتخاب کرده و در محیط های متنوع به مبارزه بپردازید.

STREET FIGHTER IV

STREET FIGHTER IV

سازنده: CAPCOM قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 381 مگابایت زبان:

Ace Attorney: Phoenix Wright Trilogy HD

screen568x568 (1)

باز هم دادگاه و باز هم وکیل محبوب سری Ace Attorney که برای نجات جان مردم آستین بالا می زند. در این بسته سه عنوان از سری را می توانید دریافت کنید. نکته جالب در مورد این بسته، گیم پلی نسبتا عجیب و غریبی است که شما را به یاد بازی های کنسول نینتندو DS می اندازد. در واقع اگر تلفن همراه خود را افقی بگیرید، بازی به یک صورت خواهد بود و اگر به صورت عمودی بگیرید، جور دیگری نمایش داده می شود.

Ace Attorney: Phoenix Wright Trilogy HD

Ace Attorney: Phoenix Wright Trilogy HD

سازنده: CAPCOM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 343 مگابایت زبان:

Resident Evil: Degeneration

screen480x480 (1)

Resident Evil: Degeneration نام انیمیشنی بود که سال 2009 منتشر شد و اندکی هم به مذاق طرفداران سری Resident Evil خوش آمد. بلافاصله پس از آن، یک بازی براساس انیمیشن ساخته شد و اتفاقات درون بازی را شبیه سازی کرد تا ببینیم گیم پلی چگونه روی این داستان می نشیند. با وجود اینکه بازی قدیمی است اما از مکانیک های پیشرفته ای استفاده می کند که حین انجام بازی شگفت زده خواهید شد.

Resident Evil: Degeneration

Resident Evil: Degeneration

سازنده: CAPCOM قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 14.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • mohammad

    رزیدنت اویل برا اندروید هم بود دیجیاتو باز زدی تو فاز اپل

  • Mr.M

    تبلت اير ٢ هم اين باتريش ٧ ساعته با اين بازيها ته كشيده ! گوشي كه جاي خود داره !

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    جاتون خالی همین چند دقیقه پیش ، halo 3 هم تموم شد ، دارم اماده می شم واسه Witcher 3 / جدن master chief collection بهترین بسته ریمستر بوده تا حالا ، 4 تا بازی همه داخل یه بسته ، halo 2 رو هم نگاه کنی انگار همین امسال ساختنش از بس که گرافیکش فوق العاده است

    • زامبی

      من خیلی هیلو رو دوس ندارم و میتونم بگم کلا انحصاریای سونی رو بیشتر میپسندم .
      آنچارتد ، هوی رین و ...
      ولی هیلو گرافیکاش نابن :)
      گیرز آف وار قرار نیست برای وان بیاد؟؟

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        انگار قراره کالکشن گیرز اف وار داخل e3 رونمایی بشه بازی جدیدش هم احتمالن سال بعد می یاد

      • مرتضی توسلی

        e3 امسال دونسخه از geow داریم...
        یکی ریمستر گیرز۱
        یکی گیرز جدید و نسل هشتی...

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          فکر نمی کنم gears of war ریمستررو نسل هشتمی با هم معرفی بشن ، یعنی اصلن کار اشتباهیه ، روی فروشش تاثیر می زاره من می گم مثل halo می شه ریمستر امسال ، نسخه جدید سال دیگه

          • مرتضی توسلی

            نه ،میشه ...
            مثل بتای هیلو‌۵ همراه مسترچیف کالکشن...
            اینم همراه گیرز۴ ...

  • تایسون

    capcom کارش درسته
    بازیهاش تو ذهن همه هست
    چه دویل، چه رزیدنت

  • تایسون

    خیلی گوشیا باتریشون جواب میده
    بشینی باهاشون این بازیا رو هم بری!
    اما باتری رو هم که فاکتور بگیریم کلا نمیشه بازی 3d رو روی گوشی راحت بازی کرد ، دکمه های مجازی خیلی اذیت میکنن
    ولی بازیهای ریسینگ چون میشه با حسگر ژیروسکوپ ماشین رو هدایت کرد لذت بخشه. من خیلی با nfs حال میکردم قبلنا.
    درکل فعلا تنها بازی ای که من دیدم ملت رو گوشی و تبلت معتادشن کلاش اف کلانس هستش.
    خودم که بازی نمیکنم ولی کنجکاوم بدونم چطوری انقدر موفق شده و چقدر سود به جیب زده. اگه میشه یه مطلب بزارید در موردش.

  • A.R.T

    واقعا قادر به بیان لذتی که هنگام بازی رزیدنت اویل روی پی اس ۲ داشتم نیستم! خیلی عالی

    • mehran

      اره خدايي خيلى حال ميداد
      مخصوصا معما هاى فكريش

  • SAEED DASTMARD

    این Resident Evil فکر کنم نسخه اندرویدش هم موجوده.

    • amirhossein

      من استریت فایتر با رزیدنت اویل رو توی اندریوکده دیدم :| نمی دونم دیجیاتو چرا اختصاصی اپل زد این پست رو :/

  • mehran

    تا رزديدنت اويل چهارو ديدم اصلا اسك تو چشام جمع شد
    رفتم تانگبو نداشت
    اپ استور قيمتش ٦دلار بود:(((((

  • A.R.T

    «تا چند هفته دیگر شاهد عرضه نسخه بازسازی شده Devil May Cry 4 برای پی سی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان خواهیم»
    ایول خیلی دوستش دارم. قشنگه!

  • zoroastrian

    خخخخخخ اپل و دیگر هیچ :D

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی