ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید M از امروز بر روی دستگاه های نکسوس در دسترس خواهد بود

از امروز دارندگان نکسوس های ۵، ۶، ۹ و Nexus Player خواهند توانست نسخه جدید اندروید را روی دستگاه هایشان امتحان کنند. در نسخه بعدی این سیستم عامل شاهد تغییرات مهم و جالبی خواهیم بود ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۷ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۱:۵۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از امروز دارندگان نکسوس های ۵، ۶، ۹ و Nexus Player خواهند توانست نسخه جدید اندروید را روی دستگاه هایشان امتحان کنند. در نسخه بعدی این سیستم عامل شاهد تغییرات مهم و جالبی خواهیم بود که از جمله آن ها می توان به سیستم تازه ای برای پرداخت های موبایلی و تحول در نحوه permission دهی به اپلیکیشن ها اشاره کرد.

اندروید M احتمالا پاییز امسال منتشر شود، اما گوگل از هم اکنون این پیش نمایش را برای توسعه دهندگان منتشر می کند تا بتوانند از کارکرد صحیح اپلیکیشن هایشان روی آن مطمئن شده و از آخرین امکانات آن استفاده کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار اعلام شده در کنفرانس امروز گوگل با دیجیاتو همراه بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • علیرضا

    عالیه..من برم روی نکسوس5 امتحان کنم..

  • Mahdi

    منکه رو ۵.۰.۱ گیر کردم نمیتونم اپ کنم به ۵.۱ تا اپ جدید برام بیاد چیکاررررر کننننمممم کممممککک

  • علی

    برای نکسوس ۷ ۲۰۱۳ نمیاد ؟؟

  • MoHaMaD

    نصب کردم عالی بود
    چند تا اسکرین شاتم برای شما _

    http://forum.and-roid.ir/thread185179-17.html#post1426677

    • علیرضا

      سلام.دوست عزیز لینک دانلود و میشه لطفا بزارید

  • AZ

    قطعا مینصبم امیدوارم به اندازه ی مورد نظرم استیبل باشه

  • Mr.M

    و ٩٩ درصد اندريد دارها از آخرين سيستم عامل گوگل محرو خواهند بود
    يعني از آخرين كپيهاي بي شرمانه گوگل محروم خواهند بود
    من تو اين كنفرانس چيزي غير از كپي از ios نديدم و فقط نا آگاهان و متعصبها مخالف اين صحبتم خواهند بود

    • احمدM2

      چطور اپل میتونه فرت و فرت کپی بیشرمانه مثل نوتیفیکیشن و کیبورد شخص ثالث رو انجام بده گوگل نمیتونه
      اپل خودش دزد به تمام معناست

    • BuBo

      دوست عزیز الانم 10% گوشی ها به 5 آپ شدن، بعد شما نگاه کن تعداد دیوایس هایی که به 5 آپ شدن حدودا 35 تا هستن، اپل تو عمرش 35 تا دیوایس به خودش دیده که بهشون آپ بده؟
      مثل این که شما یه فردی که 4 تا بچه رو ساپورت مالی میکنه رو با کسی که 20 تا بچه رو ساپورت مالی میکنه مقایسه کنی.

      هر وقت این مقایسه درست بود مقایسه این دو پلتفرم با گستردگی تعدد دیوایس و شرکت های سازنده هم درسته.
      یه مقدار فکر و محاسبه و 2*2 تا 4 تا هم خوبه به خدا

    • Mohamad_Vahedi

      باهات موافقم کلا هیچ شرکتی نمیشناسم که از اپل برتر باشه و کپی نکنه
      اپل دنیا رو دوباره ساخت ورژن دو زمین ساخت داد دشت خدا

مطالب پیشنهادی