تماس صوتی با واتسپ به ویندوز فون هم خواهد آمد
در آخرین نسخه بتای ارائه شده از واتسپ روی ویندوز فون شاهد اضافه شدن امکان برقراری تماس صوتی هستیم. امکانی که پیشتر روی نسخه های مبتنی بر iOS و اندروید اپلیکیشن فوق ارائه شده بود. ...
در آخرین نسخه بتای ارائه شده از واتسپ روی ویندوز فون شاهد اضافه شدن امکان برقراری تماس صوتی هستیم. امکانی که پیشتر روی نسخه های مبتنی بر iOS و اندروید اپلیکیشن فوق ارائه شده بود.
مایکروسافت از راه های مختلف به سختی تلاش می کند مزیت های رقابتی پلتفرم موبایلش را در جدال با iOS و اندروید افزایش دهد، اما موردی که همیشه به عنوان سدی در مقابل موفقیت در این زمینه عمل کرده عدم تمایل برنامه نویسان برای توسعه اپلیکیشن های این سیستم عامل بوده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
کمبود در زمینه اپلیکیشن های اجتماعی یکی از نقص هایی است که هنگام استفاده از فروشگاه نرم افزاری ویندوز فون به چشم می آید. به عنوان مثال Snapchat هنوز روی فروشگاه مذکور ارائه نشده، رابط کاربری اینستاگرام هم مدت زیادی طول کشید تا به فرم کاشی های مورد استفاده در ویندوز فون درآید، هرچند همان هم هنوز در وضعیت بتا قرار دارد.
تماس صوتی واتسپ اما از قابلیت هایی است که بالاخره در اختیار آزمایش کنندگان نسخه بتا اضافه شده و کاربران می توانند امیدوار باشند که به زودی و پس از رفع باگ ها بطور کامل در نسخه ویندوز فونی این اپلیکیشن ارائه شود.
لازم به ذکر است شما نیز در صورت تمایل به شرکت در برنامه تست بتای واتسپ می توانید با نصب ورژن ۲.۱۲.۳۸ اپلیکیشن فوق در روند آزمایش این قابلیت جدید مشارکت نمایید.
در ادامه تصاویری از این امکان اضافه شده در نسخه مورد بحث را مشاهده بفرمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




جدن جالبه این همه کامنت منفی راجب ویندوز فون می خونم این نشون می ده ویندوز فون توی راه درستی داره حرکت می کنه / راحت باشید ، با درصد کم اینقدر خوب برنامه نویس ها تحویلش می گیرن که حاضرن برنامه های اختصاصی که کمم نبودن داخل بازی هایی که دیجیاتو معرفی کرده اگر سهمش بیشتر بشه ببین چی کار می کنه خلاصه 3 سال دیرتر وارد شده ، 3 سال مدت زیادیه
جدن جالبه که وقتی یه عده از یه برنامه تو وینفون یا مثلا بند مایکی تعریف میکنن اونموقع نظر اکثریت ملاکه و یعنی اون خوبه. اما الان که نظرات منفی درمورد وینفونه این یک نقطه ی قوته! البته بیشتر از این انتظار نمیره ازت
به هر چی متوصل میشی که حرف غلطت رو به کرسی بشونی!
بقولی گفتنی:
"اگر میخوای دشمن داشته باشی سعی کنی تغییری ایجاد کنی."
اوایل که آیفون اومد همین بود بعد که اندروید اومد همین بود الان هم ویندوز موبایل.
تاریخ تکرار میشه.
الان اوایلیه که ویندوز اومده؟! ویندوز موبایل مال چه سالی بود دقیقا؟! امسال سال ۲۰۱۰ ـه؟ آیفون و اندرویید از همون اول جلوتر از زمان خودشون بودن. وینفون الان داره با شیب ملایم و اهسته اهسته میاد بالا. کجای تاریخ اومده دقیقا
فعلا که حرفی نداره اگه قراره کاری کنه مال سالهای آیندست
به سلامتی
تاکید زیادی رو این کلمه (بالاخره) هستش چندوقت پیش توی winphone.ir یه مطلب بود بالاخــــره تایم لاین به لاین اضافه شد
وینفون بخری باید هی منتظر بالاخره های بعدی باشی . من که یکماه بیشتر دووم نیاوردم
دوست عزیز اگه میشه کمک کن بهم
من یه اپ دارم رو لومیام به اسم audiotica که از منابعی مثل اسپاتیفای و لست اف ام و ... بی دردسر اهنگ دانلود میکنم، دوستم که اندروید داره نتونست تو بازار پیداش منه، میشه مشابه ش رو معرفی کنی؟
همينو بگو!من اگه يه روزى فن مايكى بشم يه سايت خبرى مخصوص مايكى ميزنم اسمشو ميزارم بالاخره دات اى ار!خب بالاخره همه سر تيترا بالاخره س
چرا راه دور بریم یه سایت تخصصی(!) بزن برای مکینتاش همین دامین رو براش بزار.
تضمینی تا 30 سال دیگه هم این دامین به کارت میاد برای مکینتاش.
مكينتاش كيلو چنده؟!تا وقتى لينوكس هست اصن ادم روش نميشه اسم مك و ويندوز رو بياره!زشته نگو زشته ...
می گم این موبایل و تبلت و تلویزیون های ابونتو اخرش جریانش چی شد ؟؟ هنوز باید روی نکسوس نصب بشن / یعنی عرضه درست کردن یه محصول رو ندارن اه راست می گی یادم رفته بود که نتونسته بود برای تلفنش حتی سرمایه به اندازه کافی جمع کنه .
می گم این موبایل و تبلت و تلویزیون های ابونتو اخرش جریانش چی شد ؟؟ هنوز باید روی نکسوس نصب بشن / یعنی عرضه درست کردن یه محصول رو ندارن اه راست می گی یادم رفته بود که نتونسته بود برای تلفنش حتی سرمایه به اندازه کافی جمع کنه
خوب دیگه چه بهتر این دامین برات 30 سال که هیچ تا ابد بدرد لینوکس میخوره.
مشتاق تاسیس سایتت با این دامین هستم.
اقا چرا برای وینفون همیشه باید "بالاخره" باشه از اول بدید دیگه گناه داره :D
ناراحتی نداره / چند وقت دیگه که واتس اپ وب اومد برای ios این کلمه رو می بینی
اگه يه واتس اپ وب شده دلخوشيت،پس من كلا حرف ٦٠٠ هزارتا اپليكيشن بيشتر رو ميان نيارم بهتره :D
585 هزار برنامه اونم توی مدت 4 سال به شخصه می گم فوق العاده است / فکر نمی کنم لازم باشه یاداوری کنم تبلتی مثل سرفیس 3 می تونه تمام اپلیکشن های ویندوز رو اجرا کنه یه اپلیکشن درست و حسابی نه مثل اپید که 5 تا فتوشاپ براش ساخته شده که روی هم بزاریشون 1 درصد نسخه اصلی رو انجام نمی دن
یکی از مهارت های زیبایی که داره اینه که به بهترین شکل ممکن بحث رو منحرف میکنه. از اینطرف مبگه لینوکس از اونور میگه اکس باکس و کلا یه ۱۰ - ۲۰ تا چیز مطرح میکنه کسی که داره بحث میکنه کلا میگه بیخیال. وقتی کم میاره که اصلا نگو! مثلا بحث در مورد میزان فروش وینفونه کم ک میاره میگه برای اپل زشته که کیبرد فارسی نداره...
کلا دوستان نتیجه نداره. آب کوبیدن تو هاونه حرف زدن برای کسی که نمیخواد بفهمه (نمیتونه)
بیار / منم بازی های استدیو مایکروسافت و بازی های جدید id@xbox برات می گم که هم داخل ویندوز فون هستن هم داخل ایکس باکس وان /
اگه همه چى از نظرت بازيه، كه خب هيچى كلا حرف نزنيم بهتره :D
من نميدونم يك ميليون و خورده اى اپليكيشن براى اندرويد يك ميليون براى اى او اس و حدودا ٦٥٠ هزارتا اپليكيشن بهينه شده واسه ايپد نميدونم برات معنى شده يا نه.....
واتس اپ وب ندارن ای او اسیا؟ بیچاره ها از این سرویس به این خوبی محرومن
3.5 سال قبل که لومیا 920 گرفتم خیلی چیزارو نداشت اما تنها گوشی بود که اینهمه مدت نگهش داشتم میدونی چرا چون روزی منتظر یه چیز جدید بودم اما زد 3 از روز اول همه چیز فراهم بود الان ازش خسته شدم میخوام اگر شدم بدمش به مامان و یه نکسوس 6 بگیرم :D
:D
به نظر من اگه میخوای نکسوس بگیری یه چند وقت صبر کن احتمالا چند وقت دیگه گوگل جایگرین نکسوس ۵ رو معرفی میکنه
تو هم که انگار با گوشی های بزرگ خوب کنار نمیای.. دوباره داستان میشه :D
خب امار يوزراش بايد بيشتر از پنجاه ميليون بشه بعد كلمه بالاخره رو برميدارن :)
باز خوبه مثل ایفون که به قول خودتون اولین موبایل تاچ و … است با ios که از سال ۲۰۰۷ اومده ، تونسته فقط ۱۷ درصد بازار رو بگیره جدن خسته نباشه
هروقت تونستين با سالى يه مدل گوشى ازين كارا كنين بعد بياين بگين ما چيكار كرديم :) بعدم درصد دادى نگفتى چندتا ايفون فروش رفته تاحالا و چند نفر يوزر داره؟!؟؟!!!
باز خوبه مثل ایفون که به قول خودتون اولین موبایل تاچ و ... است با ios که از سال 2007 اومده ، تونسته فقط 17 درصد بازار رو بگیره جدن خسته نباشه
روزای خوش در انتظار ویندوزه
مبارک ویندوزفون دارا ممنون آقای گلستانه
داخل اندرویید و ios هم هنوز نسخه ازمایشی / بعدش جالبیش اینجاست که هر چه قدر مایکروسافت متنفر داره مثل اسنپ چت و پبل / همون اندازه هم توسعه دهنده اختصاصی عالی داره / مثال Rudy , مثال دیگه game troopers / یه کسی مثل اسنپ چت هر کاری می کنه تا ویندوز فون موفق نشه ، اینو کسایی که ماجرا Rudy رو بدونن کاملن متوجه می شن جریان پبل رو هم قبلن توضیح دادم
توسعه دهنده های اختصاصی عالی, که هیچ کدوم ایده از خودشون نیست.rudy که از فرصت استفاده کرده و اپ های ناقص و یا ناموجود پرطرفدار رو آورده به وینفون و داره پول در میاره,البته کارش درسته.game هم که بازی های شرکت هایی رو پورت میکنه که نمیدونن ویندوزفون چیه و این شرکت زحمت پورت بازی ها رو میکشه!پس این توسعه دهنده های اختصاصی عالی فقط به دلیل کمبود ها و ضعف ها بوجود اومدن.
خدایی من اگر کاره ای بودم تو مایکروسافت این رودی هوین رو یه شغل و سمت خفنی بهش میدادم.
فوق العادست برنامه هاش.
---------------
دیوان میل رسید؟
اره دادا حتمن سر می زنم /
وایییییی گفتی rudy خرابم کردی لامصب هنوز طعم استفاده از 6tag زیر دستامه حیف که وینفون رو بخشیدم به داداشم اما خب منتظرم یه لومیا 640 بگیرم
مدت ها بود لو داده بودن خب خدارو شکر بالاخره میاد امیدوارم به زود بیاد تو وینفون
خوبه كم كم توسعه دهنده ها دارن امكانات اپليكيشناشونو ميارن به وينفون،روندش كند هست ولى خب از هيچى بهتره بالاخره نميشه كه تو صحراى خشك و بى اب علف وينفون اپليكيشيناشونو ول كنن،گهگدارى يه اپديت لازمه
نگران نباش / اپلیکشن هایی مثل تلگرام ، وایبر ، لاین و واتس اپ و کیک و bbm مرتب اپدیت می کنن
ابونتو نمی نویسن اوبونتو می نویسن!
شرکت کانونیکال بهترین سیاست رو واسه اوبونتو فون در نظر گرفت ، در نظر داشته باش سیاست هرچی به اندرویدی مانند بره احتمال موفقیتش از سیاست اپلی مانند بیشتره !
سیاست های تولید تلفن هوشمند به وسیله شرکت سازنده سیستم عاملش ، فقط فقط برای اپل جواب میده نه واسه شرکت های دیگه ای
کانونیکال اوایل گوشی به نام ادج زده بود که واقعا مشخصات سخت افزاری از آیفون و نکسوس بیشتر بود ولی کم کم داشتم از این سیاست های کانونیکال نگران میشدم ، می دونستم چنین سیاست هایی از جانب کانونیکال برابر با نابودی بود ؛ خوشبختانه کانونیکال سیاستش رو عوض کرد!نگرانی برطرف شد
مرتب منظورت هر چند ماه يه باره؟!استيكراى تلگرام اومد؟خب بله هرماه يه بار واسه وينفون زياده!ما هفته اى. عادت داريم :)
ببقشید میخواستم بیام تو گروه دیجاتو
دوست عزیز استیکر های تلگرام برای وین فون هم اومده . درست مشکل داره ولی بدون مدرک حرف نزن :)
این بحث چه ربطی به نادلا و مک دونالد داره رو فکر کنم فقط خودت می دونی / نه قربون دستت همین جا کافیه گروه برای خودتون و دوستان
این بحث چه ربطی به نادلا و مک دونالد داره رو فکر کنم فقط خودت می دونی / نه قربون دستت همین جا کافیه گروه برای خودتون و دوستان
خوب جدیدن کسی که از روی مدرک صحبت می کنه شده متعصب و ... خخخخ کارمند مک دونالد ؟؟ نه عزیزم استارباکس ببخشید دیگه کالج می رم نمی تونم شرکت چند ملیتی براتون اداره کنم ، بعد داخل امریکا از 15 ساله به بعد باید کار کنن برای ایندشون خوبه اینجا کار کردن عیب نیست / امتیاز تلگرام 4 ستاره است نشون می ده اکثرن راضین ، می تونی سرچ کنی
از رو مدرك ميحرفى ولى خب مدركت شده سخنان نادلا بزرگ :) ماكه وضعيت ايرانو ميدونيم ولى خود منم به شخصه كار كردم از ١٦-١٧ سالگى!حال اين حرفا گفتن نداره!شنيدم مك دونالد يه شعبه هم دم ردموند زده كلا دسترسى كاركنان راحتر باشه!ازينم بگزريم پاشو بيا گروه تلگرام ديجياتو خيلى از بچه ها هستن خواستى بگو اددت كنم:
ID:kio_vs_Q
راستی داخل این اپدیت های هفته ای چرا هنوز واتس اپ وب به ios اضافه نشده ؟؟؟ داخل اندرویید و ویندوز فون در دسترسه / عکس زیر
https://onedrive.live.com/redir?resid=32B56DF57204AFA4!362022&authkey=!AM_RuymsIg3KSIU&v=3&ithint=photo%2cpng
http://www.windowscentral.com/you-can-now-create-custom-stickers-telegram-messenger-beta
استیکر های تلگرام / خوب عزیز قابلیت های بیشتر واتس اپ و وایبر و ... رو داخل اندرویید و ... بگو تا من هم بدونم /
ماكه تا رفيق ويونفونى ديديم تو تلگرام ناليده از كيفيت پيام رسانا تو وينفون!حالا اينجور مسائل رو از يه نفر كه عينك تعصب به چشم نزده بايد هميشه پرسيد،ما تا ديديم ناليدن فقط يه سرى دوستانن كه مشكلى ندارن اونام فك كنم بالمر و بيل و نادلا باشن و كارمنداى مكدونالد!و يه سرى افراد خاص!نميدونم بزار منم ازين به بعد از ديد كارمنداى مكدونالد نگاه ميكنم شايد منم مشكلى نديدم :/
خداییش واتساپ یکی از بهترین ها تو وینفون هستش
بله خوبه كه گوشه اى از امكاناتشو اورده به وينفون :)
خب همينكه يكم نسبت به بقيه توسعه دهنده ها بيشتر اهميت ميده خيلى مهمه واسه جامعه عزيز وينفونيمون :)
البته اینکه میگم خوبه فقط در مقابل بقیه نرم افزارهای ویندوزه هااا وگرنه واتساپ نسبت به نسخه اندروید هنوز مشکل داره ، مثلا هنوز امکان پاک کردن چت کامل یک مخاطب و یا گروپ نیست یا اینکه مثلا دونه دونه باید بشینی پیامارو پاک کنی و اینکه نمیشه اون تیک آبی رو خاموش کرد که کسی نفهمه کی پیامو خوندی
چی دا...آواتارت مثل من شده؟
...
آقا یه آپدیت اومده دیگه،بحث کردنش برای چیه...
والا دوست عزیز میشه پیام هارو حذف کرد شما که خبر نداری چرا الکی میگی ی خورده باید سواد داشته باشی .امکانات کم ویندوز ولی از هنگ کردن و پریدن صفحه کلید تو اندروید بهتره من داشتم الان شش ماه اومدم ویندوز فون و نیازی ب این همه شبکه اجتماعی ندارم که تو مطلب گفتن والا ضروریاش هستن کار را اندازن
کیومرث جان قطعا یه روز خوب میاد اما احتمالا روز قبلش من مرده باشم :D
خب طبيعيه هميشه وجود مشكل تو نرم افزاراى وينفونى نسبت به نسخه هاى اى او اس و اندرويدش هميشه بوده و هست و خواهد بود!اينده ازان ويندوز است!منتهى معلوم نيس ما زنده باشيم يا نه :)