رندر های یک دستگاه جدید از ZTE لو رفت
شرکت ZTE یکی از بزرگترین سازندگان چینی تلفن های هوشمند و ابزارهای موبایل است. این کمپانی در ابتدای امسال با ایجاد تغییر در لوگوی خود نشان داد دست به بازبینی در استراتژی هایش زده و ...
شرکت ZTE یکی از بزرگترین سازندگان چینی تلفن های هوشمند و ابزارهای موبایل است. این کمپانی در ابتدای امسال با ایجاد تغییر در لوگوی خود نشان داد دست به بازبینی در استراتژی هایش زده و همزمان شروع به گسترش بازارهایش در سطح جهان نموده.
آخرین پرچمدار این شرکت با نام Nubia Z9 در بازار شایعات حضور داغی داشت و در نهایت اخیرا به شکل رسمی عرضه شد و پس از عرضه نیز با استقبال گسترده روبرو گشت و کل موجودی اولیه آن در چین طی مدت زمان ۱۰ دقیقه به فروش رسید.
حالا رندرهایی از محصول بعدی ZTE منتشر شده که باید دید می تواند موفقیت دستگاه پیشین را تکرار کند یا خیر.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
تلفن هوشمند Nubia Z9 برخی از بهترین های حال حاضر دنیای تکنولوژی را در خود جای داده بود که از جمله آن ها می توان به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.
هرچند دستگاه فوق از نظر قیمت بر خلاف بسیاری از همتایان چینی نمونه ای گران قیمت محسوب می شد، اما باز هم با مقایسه قدرت سخت افزاری و هزینه پرداختی، محصولی مقرون به صرفه به حساب می رفت که از طراحی خوب و جنس بدنه شیشه ای در پشت و جلو نیز بهره مند شده بود.
حال و همانطوری که در ابتدای مطلب اشاره شد رندر های تازه انتشار یافته از محصول آینده شرکت مورد بحث روی مشهورترین شبکه اجتماعی چین یعنی Weibo منتشر شده و بر اساس ظاهر زیبای آن به نظر می رسد با یک تلفن هوشمند در سطح پرچمداران مواجه باشیم.
اما لوگوی پشت دستگاه با نمونه ای که اخیرا توسط کمپانی رونمایی شده بود تفاوت دارد که می تواند به عنوان نشانه ای برای واقعی نبودن رندر ها به شمار رود.
همچنین روی این تلفن هوشمند نام سری Nubia نقش نبسته، در نتیجه نمی توان آن را به عنوان جانشین یا نسخه متفاوتی برای پرچمدار فعلی چینی ها در نظر گرفت.
دستگاه یاد شده از طراحی یکپارچه فلزی با گوشه های گرد بهره برده و به نظر می رسد دوربین آن نیز کمی از پشت بیرون زده باشد، اما در حال حاضر نمی توان پیشبینی کرد که آیا با یک محصول رده بالا مواجه هستیم یا یک میان رده با ظاهر و طراحی زیبا.
در همین راستا تنها می توان برای انتشار اطلاعات و عکس های بیشتر از این محصول منتظر ماند.
در ادامه رندر های گرافیکی منتشر شده را مشاهده بفرمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



ZTE دیگه شاه دزد ه ، از دزد دزدی میکنه
یا شاه الهام ، الهام گرفتن از چیزی که الهام از چیز دیگری گرفته باشه
O_o ۱۰ دیقه هواخوری واجب شد .
به p8 + آیفون ۶ با برند zte سلام کنید...
تحلیل جالبی داره سایت اقتصاد ایرانی و اطلاعات جالبی میده درباره ازاد شدن ارزش یوان چین
http://ireconomy.ir/fa/page/19280/ارزش+یوآن+واقعی+است.html
کی فکرشو میکرد که یه روز لو رفتن گوشی zte و کولپد هم مهم باشه و جز اخبار بزارنش؟!!!
.
ارزش یوان واقعی شده و تا پایان 2016 میکشه بالا
اون وقت یه تکون اساسی داریم توی بازار
بد طوفانی خواهد وزید واسه این چینی ها
حالا نوابغ اقتصادی در ایران تمام زورشون رو میزنند تا ارز رو ارزون نگه دارند (ریال کاه رو باارزش). نتیجه اش شده مملکتی که تولید و کار توش به جوک تبدیل شده.
واقعا چرا همچین شرکتی باید وجود داشته باشه؟؟؟
حجمه امتحانات جنبش جنبندگان رو مختل کرده مثل اینکه پرنده هم پر نمیزنه.
یکی فرق این رو با p8 مشخص کنه 2نمره.
دوست عزیزم شما اگر خلاقیت و ایده و طرح جدیدی برای طراحی داری ارائه کن حتما مورد استقبال قرار میگیره :)
من اگه خلاقیتش رو داشتم چرا نظرم رو با اینا در میون میزاشتم میرفتم عملیش میکردم این گوشی نمی زد بهتر بود حال میتونست الهام بگیره نه که گوشی برندش رو عوض کنه.
خدایی اگه اون لوگوش رو حذف کنی جداً قابل تشخیص با P8 نیست :|||
ولش کن.. بریم سوال بعدی....
اینا به خودشونم رحم نمیکنن ببین چی میکشن ژاپنی ها کره ای ها از دستشون.
طراحشون دچار دژاوو شده..
:-D