ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس مانیتور 32 اینچی 4K خود را با پشتیبانی کامل از طیف رنگی ادوبی بروز کرد

ایسوس سال گذشته و طی Computex 2015، از مانیتور ProArt PA328Q که نمایشگری نیمه حرفه ای و 2200 دلاری اش رونمایی کرد. امروز و پس از گذشت حدود یکسال از معرفی این مانیتور 4K با ابعاد 32 اینچی و ...

عماد ساعدی
عماد ساعدی منتشر شده در ۱۱ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ایسوس سال گذشته و طی Computex 2015، از مانیتور ProArt PA328Q که نمایشگری نیمه حرفه ای و 2200 دلاری اش رونمایی کرد. امروز و پس از گذشت حدود یکسال از معرفی این مانیتور 4K با ابعاد 32 اینچی و نسبت تصویر 16 به 9، ایسوس به معرفی مدل به روز شده آن یعنی PA329Q اقدام نموده است.

مهم ترین پیشرفت این مانیتور، پشتیبانی صد در صدی آن از گستره رنگی ادوبی به جای sRGB معمولی است. این یعنی مانیتور یاد شده می تواند گستره رنگی بسیار وسیع تری را نسبت به طیف های رنگی رایج نمایش دهد و بنابراین تصاویر را خیلی نزدیک به واقعیت نمایان می کند.

گفتنی است که در این مدل توان پردازش رنگ ها (LUT - Lookup Table) از 12 بیت به 16 بیت افزایش پیدا کرده است. همچنین با پشتیبانی از استانداردهای رنگی BT2020/DCI-P3، افرادی که با تدوین ویدیو سر و کار دارند نیز از این نمایشگر حداکثر بهره را خواهند برد. در نهایت، این نمایشگر قابلیت نمایش رنگ ها تا 10 بیت را دارد.

دیگر قابلیت های این نمایشگر، همچون مدلهای پیشین است. این مدل از یک درگاه HDMI 2.0، دو درگاه HDMI 1.4، یک درگاه DisplayPort 1.2، یک درگاه Mini DisplayPort و 4 درگاه USB 3.0 پشتیبانی می کند. نمایشگر جدید ایسوس، در کارخانه و پیش از رسیدن به دست مشتری کالیبره می شود تا حداکثر بازدهی را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • mm98

    کلا به همین دلیل سمت اپل نمیرم . از نظر سخت افزاری میگم.
    خیلی محدودیت داره.
    imac 5k هم صفحه نمایش ضعیف تری از این داره .
    سخت افزار فوق العاده ضعیفی داره.
    M290x در حد کارت گرافیک ۱۵۰ دلاری قدرت داره.

  • تور هند

    خیلی اطلاعات خوبی بود

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    رفقا به صورت رسمی اعلام شد ویندوز 10 نسخه اصلی 29 July می یاد / این مطلب رسمی
    http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/06/01/hello-world-windows-10-available-on-july-29/
    ای کاش برن در مورد استاندارد میراکست یه مقدار مطالعه کنن ، ای کاش

  • ایگارسا آردایی؟!

    سلام دوستان یه پیج در اینستاگرام تازه افتتاح کردم
    خوشحال میشم فالو کنید
    آی دی پیج

    @adsl_4g

    نظریات و تجربیات شما از سرویس دهندگان اینترنت پرسرعت اگر از شرکت ارئه دهنده اینترنت خود ناراضی هستید با نظرات و تجربیات یکدیگر بهترین را انتخاب کنید...

  • عـــامـر

    من که طراح نیستم اما
    چه فیلمایی میشه رو این دیدی (´⊙ω⊙`)

  • kamyab98

    قیمتش همون ۲۲۰۰ تا که نیست ؟
    اگه باشه میریم به جاش ایمک 5k میگیریم :D

    • kamyab98

      27-inch: 3.5GHz with Retina 5K display
      3.5GHz quad-core Intel Core i5
      Turbo Boost up to 3.9GHz
      8GB (two 4GB) memory
      1TB Fusion Drive1
      AMD Radeon R9 M290X with 2GB video memory
      $2,299.00

  • رضا

    نمیخرم. پشتیبانی از ایرپلی نداره. :-)

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      چه جوری داخل دانشگاه airplay کردی با چه دستگاهی ؟؟

      • رضا

        آیپد روی مک بوک با نرم افزار. مک بوک هم وصل بود به پروژکتور. آیپد به آیپد هم یا کی نوت این کار رو کردم که بحثش کلا جداست. میشه از یک پروژکتور که ایرپلی داشته باشه استفاده کرد یا چیزای دیگه ولی نیازی نبود. فعلن منتظرم ببینم اپل تی وی جدید چی داره که یا جدیدش رو بگیرم یا همین نسل ۳ فعلی رو که قیمتش اومده پایین.

        • Divan Greedy (thankyouaj)

          خوب کدوم راحت تره ، این که محصولات اپل از استاندارد میراکست استفاده کنن مثل ویندوز و اندرویید و ... که کلی ابزار جانبی براشون اومده یا اینکه ایپد رو بزاری روی مک بعد مکبوک رو وصل کنی به پروژکتور

          • رضا

            واسه این استفاده نکردم که نیاز نداشتم وگرنه واسه ایرپلی هم ابزار زیاد هست از جمله پروژکتورهای جیبی.

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      https://onedrive.live.com/redir?resid=32b56df57204afa4!362154&authkey=!ADEu5h6VHeu1XeY&v=3&ithint=photo%2cpng
      این عکس رو نگاه کن داخل ویکی پدیا / من دیگه بهتر از این نمی تونم قانعت کنم / اپل میراکست انحصاری خودش رو داره که یکیش همون اپل تی وی هستش ، هنوز دستگاه جدا برای این کار عرضه نکرده

مطالب پیشنهادی