ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین ارزان قیمت Hero+ LCD توسط GoPro معرفی شد

GoPro هفته گذشته، طی کمتر از ۲۴ ساعت یک پهپاد کوادکوپتر و ۲ ابزار مبتنی بر واقعیت افزوده معرفی نمود. ظاهرا این شرکت در هفته جاری هم دست خالی نیست و برای افزایش شمار دوربین های ارزان ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۱۱ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۹:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

GoPro هفته گذشته، طی کمتر از ۲۴ ساعت یک پهپاد کوادکوپتر و ۲ ابزار مبتنی بر واقعیت افزوده معرفی نمود. ظاهرا این شرکت در هفته جاری هم دست خالی نیست و برای افزایش شمار دوربین های ارزان قیمتش، امروز اکشن کمرای جدیدی به نام Hero+ LCD را معرفی کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دوربین جدید ۲۹۹ دلاری Hero+ LCD نیامده تا کاربران را با عملکردهایی همچون تصویر برداری فوق روان با رزلوشن 4K مرعوب کند، اما مشخصات سخت افزاری آن کمی از مدل ۱۲۹ دلاری Hero بهتر است.

این مدل تازه، ویدئو ها را با رزلوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه ضبط می کند. برای گرفتن عکس هم یک حسگر  ۸ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده و علاوه بر این، یک نمایشگر لمسی نیز در پشت دستگاه قرار داده شده که می توان برای مشاهده تصاویر از آن بهره جست.

اینها تمام موارد ارتقاء یافته در مدل جدید بودند و بقیه خصوصیات بدون تغییر باقی مانده اند که از جمله آن ها می توان به وای فای و بلوتوث داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD تا ۶۴ گیگابایت و ضد آب بودن تا عمق ۴۰ متری اشاره کرد.

هرچند این دوربین را نمی توان کاملا در رده ارزان قیمت ها جای داد، اما Hero+ LCD به خوبی خلا موجود در بازه قیمتی محصولات GoPro را پر خواهد کرد و به این ترتیب کاربران از میان مدل های ۱۲۹، ۲۹۹، ۳۹۹ و ۴۹۹ دوربین های این شرکت حق انتخاب خواهند داشت.

پیش از این، سونی تا حدودی در رقابت با محصولات پیشرفته این شرکت موفق ظاهر شده بود، اما بهترین سلاح برای رقابت بقیه سازندگان همچون گارمین، شیائومی و حتی اچ تی سی عامل قیمت بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • اَلِــــــــکــــــس

    این دوربین کلا 120 و 240 فریمش باحاله با دید وسیعش! از کاربردش کم کردن متاسفانه.

    کی پول بیاد دستم آِیفون 5 اسم رو بفروشم یه آیفون 6 64 بگیرم :| خعیلی (!) با 240 فریمش و جنس بدنش حال کردم(با توجه به اینکه هیچگونه محافظی هم نمیذارم)

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014

    اگر بخواهم بخرم بايد نياز داشته باشم كه ندارم ولي اگر ميخواستم بخرم بهترين مدلش را ميخريدم
    دوربين اپلم آرزو است
    تا چند روز ديگه هم ساعت اپل را ميخرم ! هنوز آيفون نداشته باشم مشكلي هست ؟! يعني به تنعايي ميتونه برام مفيد باشه به نظرتون يا نه ؟!

    • Sina

      به هيچ وجه من الوجوه به كارتون نمياد :)
      چون اپل واچ با ايفون سينك ميشه
      و هركاري هم بكنه در واقع با ايفونه
      بدون ايفون ميشه ساعت معمولي

  • سوتابایت منتظر...

    اه ! نمی شد وارد اکانت شد !! نظر نزاشت عذاب بود!! هنوزم نمی شه !! کلا جاوا اسکریپت سایت از کار افتاده!!
    پولش جور بشه نیاز به اساسی دارم بهش!!!

  • TROOL

    با این کلیپ خیلی حال کردم
    http://www.aparat.com/v/WuZC5

  • عـــامـر

    تو بازار اینجور دوربینا هنوز GoPro رو پیشگام میدونم و تا حدودی ادامش سونی به نظرم خیلیا به این دوتا شرکت نزذیکم نشدن

مطالب پیشنهادی