ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس تلویزیون اینترنتی اپل در کنفرانس WWDC معرفی نخواهد شد

بر اساس گزارش جدید وب سایت Re/code، سرویس تلویزیون اینترنتی اپل در کنفرانس هفته آینده ی این شرکت به نام WWDC معرفی نخواهد شد. آنطور که خبر رسیده، اپل به برخی از مدیران تلوزیونی گفته که ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۲ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس گزارش جدید وب سایت Re/code، سرویس تلویزیون اینترنتی اپل در کنفرانس هفته آینده ی این شرکت به نام WWDC معرفی نخواهد شد. آنطور که خبر رسیده، اپل به برخی از مدیران تلوزیونی گفته که این سرویس برای اواخر سال ۲۰۱۵ یا ابتدای سال میلادی بعدی آماده بهره برداری خواهد بود.

شرکت یاد شده فعلا نتوانسته مجوزهای لازم در خصوص همکاری با برخی از شبکه های تلویزیونی و کابلی را به دست آورد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همین مشکلات باعث گشته اند تا اپل چهارچوب زمانی از پیش تعیین شده ی خود را تغییر دهد؛ گفته می شود ابتدا این شرکت تمایل داشته تا سرویس تلویزیون اینترنتی خود را در ماه پاییز سال ۲۰۱۵ عرضه نماید؛ زمانی که فصل جدید بسیاری از سریال های محبوب، آغاز می شود.

اپل در حال مذاکره با شبکه های تلویزیونی بزرگ برای افزودن پخش های زنده به محتوای سرویس اینترنتی خود است؛ اما شبکه هایی نظیر ABC، CBS، FOX و NBC در برخی از نقاط ایالات متحده، سرویس هایشان را از طریق شرکت های شخص ثالث به دست بینندگان می رسانند و همین موضوع، مذاکرات اپل را با شبکه های یاد شده، پیچیده نموده است.

سونی PlayStation Vue البته پخش های زنده را نیز پوشش می دهد اما پس از سه ماه از شروع فعالیت این سرویس اینترنتی، شرکت ژاپنی هنوز نتوانسته آن را به شکل فراگیر و آنطور که باید و شاید، در میان کاربران جا اندازد. همین موضوعات زمزمه هایی را راه انداخته اند که اپل هم در صورت گنجاندن پخش های زنده در سرویس خود، موفقیتی حاصل نخواهد کرد.

باید منتظر WWDC در هفته ی آینده بود و دید جدا از iOS ۹، OSX 10.11 و سرویس استریم موسیقی چه خبرهای دیگری خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Google I/O 2015 = WWDC 2014

    خوب حداقل كنفرانس سال بعد گوگل را هم ديديم !:D باز اپل و لرزن رقبا
    باز اپل و ترسيدن رقبا
    باز اپل و پيشرفت جهش وار هنر و تكنولوژي
    باز اپل و ضد اونها
    باز اپل و كپي بقيه
    و...

    • Siamak Gol

      جهالت در عصر جدید....

    • s.p

      باز اپل و وابستگی به ساسونگ
      باز اپل و چشم داشتن به فروش سامسونگ
      باز اپل و نجاتش به وسیله چیپست های خوب سامسونگ

  • TROOL

    باوا برید تو خیابون یه شربت شیرینی مفتی بخورین بزارین اون صندلی هم یکم خنک شه
    حالا تو امریکا شیرینی نمیدن بحثش جداست
    منم تازه از بیرون اومدم

    • Google I/O 2015 = WWDC 2014

      من به مفت خوري عادت نكردم هنوز شما برات نهادينه شده بحث ديگه است

      • TROOL

        خوب تو نرو بزار تحتت بچسبه به صندلی
        البته اگه داشته باشی {صندلی}

      • s.p

        آقا یکم مودب تر باشی بد نیست ؛


        از خدا جوییم توفیق ادب بی ادب محروم ماند از لطف رب
        بی ادب تنها نه خود را داشت بد
        بلکه آتش در همه آفاق زد

  • Divan Greedy (Aj Lee)

    به شخصه به نظرم تنها شرکتی که داخل این بخش فوق العاده عمل کرده مایکروسافته با Xbox one (قبل از اینکه حمله کنید ، دلیلهاشو بخونید ) قابلیت استریم تلویزیون روی برنامه ایکس باکس داخل ویندوز / دیدن شبکه ها به صورت زنده / قابلیت کنترل عالی با کینکت و همچینین قابلیت فهرست بندی توسط one guide / یه محصول جداگانه نیست و نیاز به پول اضافه نداره فقط لازمه ایکس باکس وان بگیری هم بازی می کنی و هم تلویزیون و .. میبینی / قابلیت عقب بردن داخل برنامه ایکس باکس ویندوز /

    • Mr. Nick

      ما که دستمون کوتاه و خرما بر نخیل خوب طبیعتا نظریم ندارم :)
      .
      شما از طرف ما هم تو استریم تلوزیون هم تو سینما های لنگ دنیا نایب زیاره ببخشئد نایب نظاره باش . :D
      .
      من برم نیمه شعبان تو خیابون ها دور دور کنم / خوش بگذره تو درگاه هالیوود ما رو فراموش نکنی :D
      (متن که مشخصه طنز به کسی بر نخوره )

    • Divan Greedy (Aj Lee)

      برای کسایی هم ستاپ باکس و ... ندارن باز جواب می ده با هزینه 100 دلار / می تونن بسته زیر رو بگیرن
      https://onedrive.live.com/redir?resid=32B56DF57204AFA4!362268&authkey=!AGse4_H3HbORin8&v=3&ithint=photo%2cpng

      • Divan Greedy (Aj Lee)

        اینم یه ویدیو برای تکمیل کردن صحبت هام / توجه داشته باشید این وسیله ای که داخل ویدیو نشون می ده برای کسایی که اصلن تلویزیون و کلن ستاپ باکس ندارن ، اونایی که دارن خیلی راحت وصلش می کنن به ایکس باکس
        http://www.aparat.com/v/BwVlC

      • Google I/O 2015 = WWDC 2014

        ١٠٠ دلار !!! فكر نميكنه كم باشه :D خود اپل تي وي هستش ٧٠ دلار
        برو متعصبِ خشك مغزِضد اپلِ دروغگوي جاهلِ مايكروسافت پرست .... كه اصلا اعصاب ندارم اين جملات مودبانم بود بياي ميفهمي جملات بعديم چه خواهد بود

        • Divan Greedy (Aj Lee)

          یه بار دیگه بخون / برای کسایی که ستاپ باکس و انتن و ... ندارن در ضمن عزیزم این موارد بالا برای به صورت زنده دیدن شبکه هاست که اپل تی وی همچین قابلیتی نداره / وگرنه ایکس باکس هم از Netflix ، HBO go , Hulu plus و .... پشتیبانی می کنه

  • عـــامـر

    الان سرویس موسیقی که معرفی شدنش دقیق معلوم نیست اینم که اینجور باید ببینیم ه wwdc چقدر میتونه جذاب باشه

  • سوتابایت منتظر...

    یعنی اپل کوچک ترین لغزشی داشته باشه امسال به اندازه چند سال عقب افتاده!!
    --------
    مراحل کار روی آواتار متحد WWDC 15 شروع شد!!

    • Google I/O 2015 = WWDC 2014

      جوك خوبي بود :D اپل همين الآن هم چند سال جلوتر از رقبا هستش
      هنوز يك ساعت براي رقابت با اپل واچ نيومده
      هنوز يك لپتاپ براي رقابت با مكبوك جديد نيومده
      هنوز يك پلترفم رقيب نتوسته به نرم افزارها و كاربردهاي ios برسند
      هنوز دارند هم طراحي و هم نرم افزار و از اپل كپي ميكنند
      هنوز...

      • parsa

        داش اروم تر وقتی سیستم عاملی مثل ویندوز یا اصلا ویندوز بی خیال لینوکس هست ios چیه
        وقتی زن بوک با اون قدرت یا لپ تاپ سامسونگ با اون کیفیت یا قدرتمندی مثل msi هست چرا برم مکبوک پرو یا ایر بخرم
        اما ساعت موافقم اما هنوز کامل نیست اپل واچ عالی ولی ناقص

        • Google I/O 2015 = WWDC 2014

          Ios نهخير بلكه كامپيوترهاي مك اپل هست كه رقيبي ندارند
          كدوم قدرت ؟! ببين ٣ رده كيفيتي پردازنده داريم

      • سوتابایت منتظر...

        تا حدودی موافقم!! اما اپل بیش از حد داره کاربر ها رو منتظر می زاره!!

مطالب پیشنهادی