اپل از جمله شرکت هایی محسوب می شود که معمولاً در هر نسخه ی جدید تلفن هوشمندش به یکباره تحولات بزرگ و چشم گیری پدید نمی آورد و ترجیح می دهد به جای اینکه یک تکنولوژی را بلافاصله وارد محصولاتش نماید ابتدا کیفیت و کارایی شان را محک زده و سپس آنها را به کار بندد.
این رفتار شرکت یاد شده را به وضوح می توانید در تصمیماتی که در رابطه با نمایشگر آیفون هایش اتخاذ نموده مشاهده کنید، در روزگاری که بسیاری از برندهای تولید کننده ی محصولات اندرویدی به سمت نمایشگرهای ۵ اینچی و حتی بزرگتر از آن رفته بودند، ساکنین کوپرتینو در مقابل این امر مقاومت می کردند تا اینکه رفته رفته چنین موبایلی هایی در بازار مورد استقبال واقع شدند و اپل نیز عاقبت پذیرفت که آیفون ۶ پلاس را تولید نماید.
اکنون نیز شنیده می شود که شاید برند اول جهان به این نتیجه رسیده باشد که باید در مورد رزولوشن صفحه نمایش اسمارت فون هایش تجدید نظر کند.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بر طبق شایعات انتشار یافته از زنجیره ی تولید اپل، یک منبع شناخته شده ی چینی ذکر نموده که احتمال می رود کمپانی مذکور در آیفون ۶ اس نمایشگری تمام HD و با رزولوشن ۱۰۸۰P به کار گیرد و نسخه ی بزرگتر آن نیز دارای صفحه نمایشی با کیفیت 2K باشد.
به تازگی در شایعه ای دیگر گفته شده بود اپل ۱.۷ میلیارد دلار در یکی از بزرگترین تولید کنندگان نمایشگرهای تلفن های هوشمند موسوم به JDI سرمایه گذاری کرده، تا کارخانجاتی جدید برای ساخت صفحه نمایش های آیفون احداث گردد و حالا بر حسب این شایعه جدید می توان علت اخبار پیشین را درک نمود، زیرا ظاهرا اهالی کوپرتینو نیازمند پانل های نمایشگری متفاوت و با کیفیت تر هستند.
همچنین منابعی که در مورد صفحه نمایش های آیفون و رزولوشن آنها اطلاع رسانی کرده اند، تائید نموده اند موبایل های بعدی اپل از سنسورهای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سونی با تکنولوژی RGBW و کارایی بسیار خوب در نور کم بهره خواهند برد.
در صورتیکه مجموع شایعات ذکر شده در بالا صحت داشته باشند به یقین نسل بعدی تلفن های هوشمند غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو بسیار بیشتر از آنچه که انتظارش می رفته ارتقا یافته است. هر چند که هنوز باید منتظر بمانیم تا مشخص شود کدامیک از این موارد به حقیقت خواهند پیوست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
واینک رزولوشن تحولی در جهان ایا ایفون بعدی به رزولوشن خلاصه میشود ایا دوربین ارتقا پیدا میکند همه ی اینها در گفتگو ویژه خبری ساعت12 در دیجاتو مهمان برنامه جناب کوک
برند ااول جهان باید به این نتیجه رسیده باشد...
منظور از برند اول جهان اپلهههه؟؟؟؟؟
نشد مقاله ای بدون تعصب بر روی اپل باشه.
کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز افتتاح شد.دست به دست هم دهیم تا گسترشش دهیم و به کلن های نامی ایران تبدیلش کنیم.ما کاربران دیجیاتو منتظر حضور گرمتان هستیم.
Digiato با پرچم ابی
خدا کنه مثل ایفون 6 عالی باشه.با دوربین دوازده خیلی عالیه میشه
نسل بعدیش کی معرفی میشه؟
خیلی خوب
فقط امیدوارم با رزولوشن جدید قدرت گرافیکی و محاسباتی هم پیشترفت کنه که دوستانی که میگن قدرت گرافیکی آیفون بخاطر رزولوشن پایینشه بدونن ایفون با صفحه ی بهتر هم قدرتش بیشتره
قدرت گرافیکیش بالاست کسی نمیگه پایینه اما توی تست هایی که به رزولوشن ربط ندارن معمولا هم سطح یا پایین تر از رقباشه که این نشون دهنده ی تاثیر رزولوشن پایین ترش هست
ای بابا این که تبلیغاتی بود نکنه چشمای ملت پیشرفت کرده جدیدا میتونه تراکم پیکسلی بالاتر رو تشخیص بده؟
بووووووووووووووووووووی سووووووووووووووز میاد
سوووووووووووووووووز اونجا :D
شعور خودتو نشون میدی :)
کلا همه عادت کردن به کامنتای توهین آمیزت
جواب کسی مثل شما سکوته!
خدا به همه عقل و شعور و ادب بده / بحث اصلن ربطی به مایکروسافت نداره اما اره راست می گی تقصیر مایکروسافته که اپل رو از برشکستگی نجات داد/ در ضمن من از یه واقعیت گذشته رویداد اینده رو پیش بینی کردم / مگه استیو جان نبود که طرز درست نگه داشتن تلفن رو بهتون یاد داد ؟؟ با توجه به این فقط پیش بینی کردم اینده رو
داداش با اینجور آدما که بحث کنی نتیجش میشه اینکه میان تو پستای دیگه پش سرت حرف میزنن مسخره میکنن بعدشم این دوستانه به ظاهر با شعور میرن یه اکانت به اسمت درست میکنن و میان چرپ و پرت مینویسن!
کامنت اینجور آدما رو دیدی لبخند بزنو عبور کن
ببین کیا دارن از ادب حرف میزنن !!!!!!!!!!!!!!!
دیوان : تنها کسی که به خاطر یه برند خارجی به پدر و مادر ما ف حش میده
تو هم کلا رفیقه دیوانی پس معلومه چی هستی =))
قراره داخل کنفرانس طرز دیدن پیکسل های بیشتر رو بهشون یاد بدن
چرا انقدر تعصب داری رو مایکی ؟
از اپل چرا بدت میاد ؟
آخه بیچاره اگه همین اپل نبود هیچوقت مایکی ویندوز رو توسعه بیشتر نمیداد
همین اپل نبود مایکی سورفیس میزد ؟
یه کم سوختن اونجاتو تغییر بده نزابسوزه دردت میگیره ها :)))
ایفون 6 اسکی از لومیا 925
و اسکی از خطوط انتن دهی htc
.
یه نگاه به اسم کاربریت بنداز بعد از سوزش حرف بزن
اگه سامی نبود حسرت صفحه بزرگ به دلت مونده بود
فروش فوق العاده ایفون 6 مدیون بزرگتر شدن دست کاربرا
.
با اینکه عاشق آیفونم و با هیچ گوشی دیگه ای راحت نیستم ولی به جرات میتونم بگم تو تنها چیزی که آیفون عقبه ُصفحه نمایشه اونم تنها رقیبش سامسونگه
واقعا صفحه نمایش های گلکسی ها عالین
به نظر خود من کلا AMOLED بهتره از خیلی جهات؛ حالا چه Super AMOLED سامسونگ باشه، چه CBD AMOLED نوکیا، هرچند ترجیح میدم چینشِش RGBG نباشه. (الان جنگ میشه :D )
خسته نباشی اپل
الان چند نفر حمله میکن
این فقط شوخی بود حمله نکنین
ای فن های بی تعصب
اینم شوخی بود
کافی بود!! به نظر داره از خودش در می ره!! فعلا iOS 9 رو ببینیم!! تا بعد!!