ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر ۱۸ اینچ LG با قابلیت رول شدن،‌ هفته آینده معرفی می شود

ال جی در هفته ی آینده، یک نمایشگر ۱۸ اینچ OLED و خمیده را در کنفرانس Society for Information Display به نمایش خواهد گذاشت. بنا به گفته های LG Display، می توان نمایشگر یاد شده که ضخامتی ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۳ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ال جی در هفته ی آینده، یک نمایشگر ۱۸ اینچ OLED و خمیده را در کنفرانس Society for Information Display به نمایش خواهد گذاشت.

بنا به گفته های LG Display، می توان نمایشگر یاد شده که ضخامتی در حد کاغذ دارد را با شعاع ۳ سانتیمتر، به شکل رول درآورد، بدون اینکه هیچ آسیبی به نحوه کارکردش وارد گردد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این نمایشگر ۱۸ اینچی در روز سه شنبه آینده در کنفرانس یاد شده توسط LG Display به نمایش کشیده خواهد شد تا دستاوردهای بزرگ این شرکت در زمینه توسعه تلویزیون های خمیده را به رخ رقبا کشد. مدیر بخش تکنولوژی شرکت ال جی دیسپلی به نام Byeong Kang نیز قصد دارد همزمان با ارائه این نمایشگر، در خصوص «موقعیت و چالش هایی که صنعت نمایشگرها با آنها رو به رو هستند» سخن گوید.

اگر به خاطر داشته باشید، دو هفته پیش نیز ال جی یک نمایشگر ۵۵ اینچ با فناوری OLED، وزن ۱.۹ کیلوگرم و ضخامت کمتر از یک میلیمتر معرفی کرد که «کاغذ دیواری» نام داشت.

برخی تحلیلگران باور دارند که تکنولوژی OLED، در آینده تحولات بسیاری ایجاد خواهد کرد. با استفاده از این فناوری، می توان پنل هایی بسیار نازک را توسعه داد که جدا از ضخامت اندکشان، قابلیت خم شدن تا حد زیادی را نیز دارند.

ترکیبات تشکیل دهنده در پنل های OLED می توانند نور مورد نیاز خود را نیز تامین کنند و همین موضوع، باعث حذف اجزایی برای نور رسانی بخش پشتی پنل می گردد و در اصل، راز نازکی بیش از اندازه OLED نیز در همین موضوع نهفته است؛ قابلیتی که پنل های OLED را نه تنها در تلویزیون ها، بلکه در محصولات و گجت های مختلف، مخصوصا پوشیدنی ها، بسیار پرطرفدار کرده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Divan Greedy (Aj Lee)

    والا نمایشگرهای خم شونده رو چند سال پیش سامسونگ نشون داد که تلفن بود و اسکایپ هم روش نصب بود / الجی شاید بهتر باشه به جای این کارا تولید بکنه نه فقط بیاد نشون بده / نمی گم نشون دادن و ... بده اما مثل سامسونگ بیاد یه محصول بده بیرون

  • Divan Greedy (Aj Lee)

    رفتم این ریش و سبیل رو بزنم کلی درخواست داده شد :) دوستان با گیفت کارت های 50 دلاری عکس با گیفت کارت های 100 دلاری حساب اسنپ چت و فیسبوک و اینستاگرم می فرستم / بدو تا خوباش تموم نشده :)

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014

    جا طوماري باز مد ميشه :D فكر كن از فردا طومار ببندن به كمربند راه برن :D بعد ميبيني اوايل طومارها ١٧ اينچ هستند بعدا ميشوند ٣٤ اينچ !!!
    فيلم سفر به مريخ هم يك همچين چيزي داشت از روش نقشه ميديد! نسبت هم فكر كنم ٢١ به ٩ بود خيلي عريض بودش !

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014

    يك فيلم ژاپين بود موضوعش هم سفر در زمان !!! اوني كه از آينده بود يك گوشي كوچك داشت مثل يك نكه آهن كوچك كه ازش نمايشگر بيرون ميزد البته شتيد هم پروژكتور بودش !
    وليديدن فيلمهاي جنگهاي ستارگان را به همه توصيه ميكنم !

  • d,ks

    دوباره زن !

    • Siamak Gol

      یه حرکت تبلیغاتیه.... برا جذب مشتری...
      همه جا هست....
      حتی ایران..
      چرا منشیا همشون زنن؟
      چرا تو نمایشگا فقط‌‌ زنا مسئول معرفی ان؟؟؟
      چون به غیر از زیبایی... یه حس ارامشم‌ میدن.. و‌فن بیان...
      تازه... تا‌موقعی که خودشون مشکلی ندارن... ما‌چرا باید عصبی بشیم؟ زن خودش وقتی قبول داره... زورش‌که نمیشه کرد...!.. به نظر منم استفاده از زیباییشون بده... اما بقیه مواردمشکلی نداره...
      و تمام اینا موقعیه که خودشون راضی ان... اجبار نشدن که...
      ولی کلا مم حس خوبی نسبت به سو استفاده صرفا از زیبایی ندارم....

    • maket_bivatan

      چی میخوای خب یا مرد باید باشه یا زن؟
      اونوقت شما چی میخوای؟ :-D

    • Divan Greedy (Aj Lee)

      مگه خانم ها چشونه ؟؟ اصلن من فقط به خاطر این حرکت می شینم تبلیغ ها و عکس های تبلیغی رو می بینم مخصوصن داخل کنفرانس های ماشین و شرکت های اسیایی ، ای کاش امریکایی ها یه مقدار یاد بگیرن :)

  • زاخار

    پاشو گزاشته رو گاز ول نمیکنه :|
    خیلی پیشرفت کرده و به خیلی جاها رسیده اما به نظرم تو کیفیت صفحه های نمایش خیلی جا ارن تا به ژاپنی ها برسن مخصوصا سونی
    هنوز که هنوز نهایته

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

    هه سامسونگ بیا یاد بگیر :))

    بلاخاره فیلمای تخیلی که نمایشگرو میزارن تو جیبو این چیزا داره به واقعیت تبدیل میشه

    آخ چی میشه بری پارک بعد از جیبت یه تلویزیون 70 اینچ در بیاری بزاری نگاه کنی :D

    • Google I/O 2015 = WWDC 2014

      بعد هم يك گنده لات چاقو بندازه بيخ يقت و لول كنه ببره چه ضد حالي ميخوره آدم :D

      • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

        فک کن 1% اگه بتونه :-j

        کلتمو در میارم تو مخش خالی مکینم :D

        • Google I/O 2015 = WWDC 2014

          بابا جان ويك ! از اين سكه طلا زرد ها هم حتما داري ميري از اون هتلهاي مخصوص :D
          خيلي اين فيلم جديدا روم تاثير گذاشته همش ميخوام برم سكه بخرم !!! با اسلحه !!
          منم با تك تير از دور مواظبتم !!!

          • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

            اصلا اهل فیلم نیستم 24 ساعته اینترنت فقط:D

            دمت گرم معرفتتو عشقه مواظبم باش :D

  • maket_bivatan

    رول بشه که چی بشه خورده بشه :-D

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014

    اين است ال جي و نبوغ ذاتيش و نوآوريهاي بي پايانش هم در طراحي و هم در ساخت ابزارهاي تازه
    فقط بحث كيفيت ميمونه كه اون هم بالاخره از اهالي نزديك چين هستند !!
    سامسونگ كپي دزد بره بوق بزنه بدبختها فقط كپي كردند بلندند

  • عیسی

    یا خدا .............

    اون زمان فیلم مردان سیاه پوش اینو پیش بینی کرده بود

    • Google I/O 2015 = WWDC 2014

      نسخه يك يا دو يا سه ؟! كجاش ؟! من يادم نميادش :D
      چه ساعتي از فيلم ؟!

مطالب پیشنهادی