ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو: کنسول NX اندرویدی نخواهد بود

چند روز پیش در دیجیاتو خواندید که کنسول بعدی نینتندو، ملقب به NX، سیستم عامل اندرویدی خواهد داشت. اما به نظر می رسد که نینتندو چندان موافق این ایده نیست و این مسئله را تکذیب ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۳ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند روز پیش در دیجیاتو خواندید که کنسول بعدی نینتندو، ملقب به NX، سیستم عامل اندرویدی خواهد داشت. اما به نظر می رسد که نینتندو چندان موافق این ایده نیست و این مسئله را تکذیب می کند.

در گفتگویی با وال استریت ژورنال، سخنگوی نینتندو گزارش وبسایت Nikkei را غیر حقیقی خواند: "گزارشی که می گوید ما در حال برنامه ریزی برای اندرویدی بودن NX کرده ایم حقیقت ندارد."

نینتندو چند ماه پیش اعلام کرد که در حال ساخت بازی برای پلتفرم های موبایل است و قصد دارد از این طریق به پیشرفت کنسول های بازی و سخت افزارهای خودش کمک کند که NX، جدیدترین عضو خانواده نینتندو است.

ساتورو ایواتا، که امسال در E3 حاضر نخواهد بود، در مورد NX گفت که نینتندو برای ساخت این محصول از صفر شروع کرده. هیچ برنامه ای برای نمایش NX در E3 امسال وجود ندارد و بعید به نظر می رسد حداقل تا دو سال آینده خبری از آن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • sokot

    نیتندو محصولی از دومینو

  • حمید

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز افتتاح شد.دست به دست هم دهیم تا گسترشش دهیم و به کلن های نامی ایران تبدیلش کنیم.ما کاربران دیجیاتو منتظر حضور گرمتان هستیم.
    Digiato با پرچم ابی

    • xoder

      و باز هم اسپم ! حمید عزیز اگه به این کارت ادامه بدی و دیجیاتو بفهمه(که میفهمه حتماً) اکانت شما برای همیشه غیر فعال خواهد شد
      لطفاً اسپم نکنید ! زیر یه پست نوشتین کسایی که باید ببینن میبینین ! پس ادامه نده این رویه رو ! (((لـطـفـــــــــاً)))

  • Divan Greedy (Aj Lee)

    همون موقع هم گفتم اشتباه محضه به امید حمایت بیشتر بازی ساز ها از پلتفرم جدیدش / بازی های انحصاریش که عالین اما بازی های انحصاری تنها کافی نیست / دوستان اگر می شه یه لپتاپ با کیبورد به من نشون بدید که هیچ فاصله ی خالی کنارش نداشته باشه / فقط محض اطلاع بگم فاصله خالی وجود داره فقط به خاطر صفحه نمایش شما نمی تونید یه لپتاپ با صفحه 15 اینچ رو ببندی روی فقط کیبورد ، باید یه فاصله ی خالی وجود داشته باشه که این دو روی هم قرار بگیرن / کیبورد هم یه سایز استاندارده نمی شه دلخواهی بزرگ و کوچیکش کرد

  • رضا

    لینک عکس: http://s1.upload7.ir/downloads/GQRKDCp7EBNHK6rhmjYNrO83XAKm5TtC/download.jpeg

    • R3D

      کلید های فانکشن رو مقایسه بکن،آیا شبیه هستن؟
      ابعاد کلید های اینتر و شیفت چ طور؟
      کلید خای کیبورد دل بیشتر مستطیلی هستن و مک بوک بیشتر مربعی.

      • رضا

        من نتونستم دقيقن از همون زاويه عكس بگيرم سايزها شايد درست به چشم نيان. كيبورد اپل به دلايل تاريخي بعضي كليدها رو نداره مثل ديلت، بنابراين تو دل عرض كليدهاي فانكشن كمتر شدن.

    • mm98

      تشابه فقط رنگ هست.
      کیبورد اپل ارتفاع خیلی کمتری داره.

  • parsa

    دوستان میدونم نباید بگم ولی خواهشا نظرتون بگین
    دوستان میدونم مرتبط نیست ولی لطفا راهنمایی کنید
    افرادی که میگن لپ تاپ لنوو با مشخصات زیر بگیرم مثبت بدین
    http://digikala.com/Product/DKP-80874/Lenovo-Y5070-2015-A/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D9%84%D9%86%D9%88%D9%88-Y5070

    وافرادی که میگن لپ تاپ ایسوس با مشخصات زیر بگیرم منفی بدین
    http://www.digikala.com/Product/DKP-50142/ASUS-G56JK-B/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D9%8A%D8%B3%D9%88%D8%B3-G56JK

    و اگه لپ تاپی از ایسوس با مخصات بهتره بود تا ۴ میلیون تو پاسخ بگین لطفا به همه چی مشخصات حتی لوازم در جعبه هم دقت کنید
    ممنون

مطالب پیشنهادی