تلفن هوشمند One ME از HTC رسماً معرفی شد؛ اولین اسمارت فون بهره مند از چیپست Helio X10
کمپانی HTC امروز رسماً یک تلفن هوشمند نسبتاً توانمند با عنوان One ME معرفی نمود که تحت اندروید آب نبات چوبی قرار دارد، ناگفته نماند این موبایل تازه رونمایی شده در اصل همان محصولی است که تا ...
کمپانی HTC امروز رسماً یک تلفن هوشمند نسبتاً توانمند با عنوان One ME معرفی نمود که تحت اندروید آب نبات چوبی قرار دارد، ناگفته نماند این موبایل تازه رونمایی شده در اصل همان محصولی است که تا پیش از این در شایعات از آن با نام One ME9 یاد می شد.
ضمناً اسمارت فون جدید کمپانی تایوانی اولین دیوایسی محسوب می شود که چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای Helio X10 (با سرعت پردازش ۲.۲ گیگاهرتز) از مدیاتک را به خدمت گرفته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
همانطوری که در گزارش های پیشین نیز خوانده بودیم One ME از عناصر طراحی که قبلاً در One E9+ و One M9+ به کار رفته بود بهره می برد و در همین راستا بدنه ای از جنس پلی کربنات به همراه یک فریم فلزی برایش در نظر گرفته شده.
تلفن هوشمند مورد بحث به سنسور اثر انگشت، اسپیکرهای بوم ساند (با قابلیت ارائه صدای فراگیر)، دو درگاه سیم کارت، پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE و نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع QHD (رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) تجهیز گشته است.
در پشت دستاورد جدید تایوانی ها یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارای فلش دوگانه با توانایی ضبط ویدئوهای 4K تعبیه شده و این در حالیست که بخش جلویی دوربینی ۴ اولترا پیکسلی دارد. از دیگر ویژگی های موبایل مذکور نیز می توان به ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD) و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
HTC اسمارت فون One ME را با سه رنگ خاکستری، طلایی و رز گلد ارائه خواهد نمود و عرضه آن را با قیمتی که هنوز مشخص نیست به بازارهای چین و آسیا محدود کرده است. در مورد فروش این محصول در سایر بازارهای جهانی نیز فعلا حرف خاصی به میان نیامده و باید برای کسب اطلاع بیشتر در این رابطه قدری منتظر بمانیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





من این گوشی را خریدم. سرعت بالا. قدرت گرافیکی بالا. دوربین عالی (بخصوص در نور کم)
کسی میدونه این گوشی کی میاد ایران؟؟ ممنون میشم بگید
من دوست دارم کالبد شکافی HTC رو ببینم که چرا نمی تونه یه باطری قوی تو این همه ضخامت جا بده :|
با تفاوت هایی که نسبت به M9 داره ...
سنسور ...دوتا درگاه سیم کارت ...صفحه نمایش...پردازنده...با همون باتری 2840 ...
واقعا ناامید کننده س ...
خودم دو هفته س M9 رو گرفتم ...
کاملا راضی ام ! تازه تمام فلزی هم هست !!!
تو G3 دیدیم وضع باتری با QHD چه جوریاااس ...
G4 هم همچنین !!!
خلاصه با معرفی این مدل ...مطمئننا من باز انتخابم M9 خواهد بود !!!
درود بر همگی، فکر میکنم یه اشتباهی شده ، فکر کنم با توجه به اطلاعات خود وبسایت اچ تی سی ، m9+ اولین گوشی با پردازنده helio x10 باشه نه این یکی ، درضمن من خودم به شدت طرفدار htc هستم ولی نمیدونم چرا برای چین این همه داره گوشی میده، واقعا گیج شدم، ولی دوستان این رو هم در نظر بگیرین که این همه مدل برای چین هست و در بازار های دیگه مثلا خاورمیانه فقط m9 و m9+ و یا برای بازار آمریکا فقط m9 معرفی شده ، این هر چی که میشه اسمش رو گذاشت فقط برای چینه!!
bahman aziz pas chetor saite digikala dare ino mifroshe..?
ببینم روز ها با شب ها واسه تایوانی ها یک جور میگذره من موندم فاز اچ تی سی چیه فکر کنم حوس سرنوشت نوکیا زده به سرش یا عاشق شده همش یک طراحی
زیباست ولی تکراری ! :(
مطمئنم طرفداران این شرکت(البته اکثریتشون) از طراحی یکنواخت محصولات HTC ناخرسند هستن ... s-:
درسته رفته رفته زیباتر میشه ولی مردم دوست دارن یه چیز متفاوت تر ببینن !
رزولوشن زیاد شه که خیلی خوبه ! در کل گوشی خوبیه
دیجیاتو جان، متاسفانه باید بگم که این اولین گوشی با این چیپ نیست. اولین گوشی با این چیپ گوشی Letv Le 1 هست. بعضی فروشگاه های اینترنتی به قیمت 1100 میفروشن.
http://goo.gl/3lr3mv
بعد میگن سامی 60 مدل از پرچمدارش میزنه:|
اچ تی سی چشه امسال؟
من یکی خیلی طرفدار گوشیایه چ تی سی ام
اتفاقا قبل از این نوت 4 میخواستم اونو بگیرم ولی ظاهرا اینم مثل سایپا فقط چراغ عوض میکنه