اطلاعات 4 میلیون کارمند آمریکایی توسط هکرها سرقت شد
گروهی از هکرها به دفتر مدیریت پرسنل ایالات متحده آمریکا حمله کردند و اطلاعات 4 میلیون کارمند کنونی و سابق فدرال را به سرقت بردند. سازمان های قانونی به رویترز گفته اند که این حملات ...
گروهی از هکرها به دفتر مدیریت پرسنل ایالات متحده آمریکا حمله کردند و اطلاعات 4 میلیون کارمند کنونی و سابق فدرال را به سرقت بردند. سازمان های قانونی به رویترز گفته اند که این حملات احتمالا از چین نشات گرفته و هکرها نه تنها به سیستم IT سازمان نفوذ کرده اند، بلکه به سوابق موجود در وزارت کشور نیز دسترسی یافته اند.
متخصصین حوزه امنیت معتقدند هکرها همان گروهی هستند که به شرکت های بیمه Anthem و Primera حمله کرده بودند. دفتر مدیریت پرسنل ایالات متحده آمریکا مخزن بزرگی از اطلاعات برای هکرهاست که می توانند با دسترسی به آن، انبوهی از اطلاعات مهم افراد جامعه را در اختیار داشته باشند. در واقع بهتر است بگوییم برای سارقین اطلاعات، حکم یک معدن طلا را دارد.
مسئولین دولتی آمریکا از این مسئله چندان خشنود نیستند، چرا که سیستم امنیتی EINSTEIN (توسعه یافته توسط وزارت امنیت داخلی آمریکا) همه سیستم های دولتی را حفاظت می کند و وقتی که هکرها به سیستم نفود کنند و EINSTEIN نتواند منشا خطر را تشخیص دهد، یعنی خطر جدی تر خواهد بود. EINSTEIN تمام ترافیک اینترنت فدرال را کنترل می کند و هر اتفاق غیر معمولی را گزارش می دهد اما در این یک مورد قادر به شناسایی منشا حمله نبود
سازمان امنیت آمریکا حالا وارد ماجرا شده و به دفتر مدیریت پرسنل کمک رسانی می کند. در همین حال FBI نیز مسئول پیگیری ماجراست تا سریع تر ماجرای هک های مرموز مشخص شود. آیا واقعا چینی ها در این مورد نقش دارند یا خیر؟ احتمالا به زودی مشخص خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
وای حالا چیکار بکنم!!!!
خوب؟؟؟ الان چیکار کنیم؟!!!
ملت خودمون از گرسنگی دارن میمیرن! اطلاعات؟!
سلام به همگی
ببخشید بی ربط با موضوع سوال میپرسم (البته همچین بی ربطم نیست)
واسه یاد گرفتن لینوکس باید از کجا شروع کنم و چه کارهایی لازمه انجام بدم؟ ممنون میشم اونایی که تجربه دارن، تجاربشون رو در اختیارم بذارن.
فکر میکنم تمام این هک ها و کارای حرفه ای کامپیوتر رو با لینوکس انجام میدن و خودم هم خیلی دوست دارم یاد بگیرم!
با سپاس فروان.
دوست عزیز من. :)
هدفت چیه از یادگیری؟ میخوای همسایه هک کنی؟ میخوای فقط صرفاً همینجوری الکی یاد بگیری؟
یا میخوای یه متخصص امنیتی خیلی خوب بشی؟
سلام
راستش من رشتم کامپیوتره و در حال حاضر هم دارم مفاهیم شبکه و سیسکو رو یاد میگیرم! خیلی دوست دارم تمام کارهای تخصصی شبکه رو علاوه بر ویندوز با لینوکس هم بتونم انجام بدم! مخصوصا کارای امنیت شبکه.
ممنون.
http://ashiyane.org/forums
عکس مطلب انگار Eminem ماسک زده |:
بسیار عالی دمشون تنورر
یه چندتا سایتم تو ایرانه لطفا ...
اینام هکر دارن ما هم هکر :)
١٦ همين ماه ميلادي قراره گرافيكهاي AMD معرفي باشه ! باشد كه قيمتها را ارزان كند !! اين انويديا كه ارزانتر از رقيبش نميفروشه !!! قراره مدل پرچمدارش ٥٠٠ دلار بشود اميدوارم ٢ ميليون بشه خريدش !!! جدا قيمتها را ميبينم مخصوصا AMD شاخ در ميارم !! قيمتهاي داخلش دلار ٥ هزارتوماني هم بالاتر حساب شده !!!
قراره گرافيك داخل APU هم افزايش داشته باشه از ٥١٢ ريز هسته به ٧٦٨ ريز هسته كه مشابه تعداد هسته R7 260X يا ٧٧٩٠ هستش منتها چون بسامدش ! كمتره احتملا در حد 7770 يا R7 250X هستش يعني كارت ١٠٠ دلاري گرافيك را بگذاره داخل يك پردازشگر ١٥٠ دلاري ! اينطوري براي رده آفيس و ارزان قيمت خيلي خوبه
دستشون درد نکنه ... :d
دستشون درد نکنه
باز خوبه اگه چنین اتفاقایی می افته خبری چیزی صادر میشه
ولی من یه جایی رو میشناسم اگه ده برابر بدتر از این اتفاق بیفته دریغ از یه خبر!
اگه حالا بتونن مشکلو حل کنن با افتخار تو بوقش میکنن اگه نه اون وقت هیچکس نمیتونه ثابت کنه اصلن چنین اتفاقی افتاده
می دونید کجاست؟ :-D
چی کجاس؟
:D