ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات 4 میلیون کارمند آمریکایی توسط هکرها سرقت شد

گروهی از هکرها به دفتر مدیریت پرسنل ایالات متحده آمریکا حمله کردند و اطلاعات 4 میلیون کارمند کنونی و سابق فدرال را به سرقت بردند. سازمان های قانونی به رویترز گفته اند که این حملات ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۵ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گروهی از هکرها به دفتر مدیریت پرسنل ایالات متحده آمریکا حمله کردند و اطلاعات 4 میلیون کارمند کنونی و سابق فدرال را به سرقت بردند. سازمان های قانونی به رویترز گفته اند که این حملات احتمالا از چین نشات گرفته و هکرها نه تنها به سیستم IT سازمان نفوذ کرده اند، بلکه به سوابق موجود در وزارت کشور نیز دسترسی یافته اند.

متخصصین حوزه امنیت معتقدند هکرها همان گروهی هستند که به شرکت های بیمه Anthem و Primera حمله کرده بودند. دفتر مدیریت پرسنل ایالات متحده آمریکا مخزن بزرگی از اطلاعات برای هکرهاست که می توانند با دسترسی به آن، انبوهی از اطلاعات مهم افراد جامعه را در اختیار داشته باشند. در واقع بهتر است بگوییم برای سارقین اطلاعات، حکم یک معدن طلا را دارد.

مسئولین دولتی آمریکا از این مسئله چندان خشنود نیستند، چرا که سیستم امنیتی EINSTEIN (توسعه یافته توسط وزارت امنیت داخلی آمریکا) همه سیستم های دولتی را حفاظت می کند و وقتی که هکرها به سیستم نفود کنند و EINSTEIN نتواند منشا خطر را تشخیص دهد، یعنی خطر جدی تر خواهد بود. EINSTEIN تمام ترافیک اینترنت فدرال را کنترل می کند و هر اتفاق غیر معمولی را گزارش می دهد اما در این یک مورد قادر به شناسایی منشا حمله نبود

سازمان امنیت آمریکا حالا وارد ماجرا شده و به دفتر مدیریت پرسنل کمک رسانی می کند. در همین حال FBI نیز مسئول پیگیری ماجراست تا سریع تر ماجرای هک های مرموز مشخص شود. آیا واقعا چینی ها در این مورد نقش دارند یا خیر؟ احتمالا به زودی مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • .mehdi_logoz

    وای حالا چیکار بکنم!!!!

  • مهربان

    خوب؟؟؟ الان چیکار کنیم؟!!!

    ملت خودمون از گرسنگی دارن میمیرن! اطلاعات؟!

  • Michael Scofield

    سلام به همگی
    ببخشید بی ربط با موضوع سوال میپرسم (البته همچین بی ربطم نیست)
    واسه یاد گرفتن لینوکس باید از کجا شروع کنم و چه کارهایی لازمه انجام بدم؟ ممنون میشم اونایی که تجربه دارن، تجاربشون رو در اختیارم بذارن.
    فکر میکنم تمام این هک ها و کارای حرفه ای کامپیوتر رو با لینوکس انجام میدن و خودم هم خیلی دوست دارم یاد بگیرم!
    با سپاس فروان.

    • 12324

      دوست عزیز من. :)
      هدفت چیه از یادگیری؟ میخوای همسایه هک کنی؟ میخوای فقط صرفاً همینجوری الکی یاد بگیری؟
      یا میخوای یه متخصص امنیتی خیلی خوب بشی؟

      • Michael Scofield

        سلام
        راستش من رشتم کامپیوتره و در حال حاضر هم دارم مفاهیم شبکه و سیسکو رو یاد میگیرم! خیلی دوست دارم تمام کارهای تخصصی شبکه رو علاوه بر ویندوز با لینوکس هم بتونم انجام بدم! مخصوصا کارای امنیت شبکه.
        ممنون.

    • پرهام

      http://ashiyane.org/forums

  • suger man

    عکس مطلب انگار Eminem ماسک زده |:

  • HAMZE

    بسیار عالی دمشون تنورر
    یه چندتا سایتم تو ایرانه لطفا ...

  • Positron5

    اینام هکر دارن ما هم هکر :)

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014

    ١٦ همين ماه ميلادي قراره گرافيكهاي AMD معرفي باشه ! باشد كه قيمتها را ارزان كند !! اين انويديا كه ارزانتر از رقيبش نميفروشه !!! قراره مدل پرچمدارش ٥٠٠ دلار بشود اميدوارم ٢ ميليون بشه خريدش !!! جدا قيمتها را ميبينم مخصوصا AMD شاخ در ميارم !! قيمتهاي داخلش دلار ٥ هزارتوماني هم بالاتر حساب شده !!!
    قراره گرافيك داخل APU هم افزايش داشته باشه از ٥١٢ ريز هسته به ٧٦٨ ريز هسته كه مشابه تعداد هسته R7 260X يا ٧٧٩٠ هستش منتها چون بسامدش ! كمتره احتملا در حد 7770 يا R7 250X هستش يعني كارت ١٠٠ دلاري گرافيك را بگذاره داخل يك پردازشگر ١٥٠ دلاري ! اينطوري براي رده آفيس و ارزان قيمت خيلي خوبه

  • نامِ کاربری

    دستشون درد نکنه ... :d

  • d,ks

    دستشون درد نکنه

  • knight.bivatan

    باز خوبه اگه چنین اتفاقایی می افته خبری چیزی صادر میشه
    ولی من یه جایی رو میشناسم اگه ده برابر بدتر از این اتفاق بیفته دریغ از یه خبر!
    اگه حالا بتونن مشکلو حل کنن با افتخار تو بوقش میکنن اگه نه اون وقت هیچکس نمیتونه ثابت کنه اصلن چنین اتفاقی افتاده
    می دونید کجاست؟ :-D

    • mm98

      چی کجاس؟
      :D

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی