ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل سرویس خبررسان خود به نام News را معرفی کرد

پیشتر شایع شده بود که اپل قصد دارد فعالیت سرویس Newsstand خود را متوقف نماید و حالا در کنفرانس توسعه دهندگانش با معرفی سرویس تازه ای به نام News این خبر به صورت رسمی تایید ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۲:۳۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پیشتر شایع شده بود که اپل قصد دارد فعالیت سرویس Newsstand خود را متوقف نماید و حالا در کنفرانس توسعه دهندگانش با معرفی سرویس تازه ای به نام News این خبر به صورت رسمی تایید شد.

سرویس نیوز محتوای خود را از ناشران سرتاسر جهان تامین خواهد کرد و صاحبان محتوی می توانند مقالات موجود در این سرویس و نحوه انتشار آنها را بر حسب خواست خود تغییر داده و اصلاح نمایند.

درست مانند فلیپ برد، نیوز هم در برگیرنده فید شخصی سازی شده ای از محتوی و مقالات مختلف است. اپل در جریان نطق کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود تعدادی انیمشن را رونمایی کرد که ناشران می توانند در این سرویس از آنها استفاده نمایند و از طریق آنها به مرور خبرها بپردازند.

این سرویس به صورت تمام صفحه در اختیار کاربران قرار می گیرد و عکس ها و ویدئوها را مستقیما در داخل مقالات نشان می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سرویس نیوز عناوین خبرها و موضوعات مورد علاقه کاربران را به صورت مستمر دنبال می کند و می توانید با سرچ در آن، مقالات مرتبط به موضوع مورد نظرتان را پیدا کرده و آنها را به لیست علاقمندی هایتان بیافزایید.

کاربران این سرویس می توانند در میان منابع خبری مورد علاقه خود به جستجو بپردازند و هر ناشر هم برای خود یک کانال دارد که لیستی از مهم ترین خبرهایش را نشان می دهد.

تاکنون ناشران متعددی برای مشارکت در این پروژه اعلام علاقمندی کرده اند که از آن جمله می توان به اکونومیست، فایننشال تایمز، تایم، وایرد، وکس، نیویورک تایمز و بلومبرگ اشاره نمود. گفتنی است که اپل در نظر دارد این سرویس را به زودی به ایالات متحده آمریکا، انگلستان و استرالیا بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    خیلی زیادی مثبت بین نیستی؟
    عالی؟!

  • رضا

    سوییفت رو اوپن سورس کرد. یعنی اگه استیو زنده بود همون بالای استیج سکتهه رو زده بود. ولی یونیورسال مایکروسافت باید بره بوق بزنه جلوی این.

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      چرا؟ او پن سورس به یونیورسال چه ربطی داره؟

      • رضا

        سوییفت زبان برنامه نویسی اپل هست برای تمام سیستم عاملهاش. یه کد مینویسی تو همه سیستم عامل هاش استفاده میکنی. خیلی قبل تر از یونیورسال مایکروسافت وجود داشت و این نسخه دومشه.

        • R3D

          یونیورسال تو بیلد 2014 معرفی شد عزیز.سوییفت و یونیورسال همسن هستن.

          • رضا

            ممکنه من اشتباه کرده باشم. اما چیزی که دیدم اینه یک سال بیشتره سوییفت به شدت داره استفاده میشه و کلی اپ باهاش ریلیز شده اند اما یونیورسال فقط اسمی ازش شنیدم. نمیدونم تا حالا کسی ازش استفاده کرده یا نه.

        • رضا

          اگه برنامه نویس باشی و پلی گراند اپل رو ببینی اونوقت به قدرت نرم افزاریشون ایمان میاری.

    • R3D

      فعلا که اپل نوآوری های رقبا رو به طرفداراش یادآوری میکنه.

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    خبر ، خبر:
    سوییفت اوپن سورس شد!!!

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    رفتن سراغ سوییفت

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    ios 9 تو پاییز عرضه نهایی میشه

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    مالتی تسکینگ و باتری سیور معرفی شدند (مالتی تسکینگ فقط رو ایپده انگار)

  • سوتابایت منتظر...

    عالی!! home kit !! carplay!!

  • kamyab98

    یه سر هم که اپل سر به قابلیت هایی زد که تاچویز از ۳ قبل داشت و That is multitasking

    • R3D

      iOS 10:
      http://8pic.ir/images/2cce9bais4n1k85tc7b0.png
      :D

مطالب پیشنهادی