ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت های جدیدی به CarPlay افزوده شدند

گریک فدریگی امشب از بروز رسانی های تازه ای که به CarPlay می آیند خبر داد. اول اینکه اکنون پلتفرم نرم افزاری مخصوص خودروهای اپل، می تواند در خودروهایی با اندازه ی نمایشگر متفاوت و ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۳:۱۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گریک فدریگی امشب از بروز رسانی های تازه ای که به CarPlay می آیند خبر داد. اول اینکه اکنون پلتفرم نرم افزاری مخصوص خودروهای اپل، می تواند در خودروهایی با اندازه ی نمایشگر متفاوت و رزولوشن مختلف به اجرا در آید.

اما مهم تر از آن، پشتیبانی از اپلیکیشن هایی هستند که از سوی سازندگان ارائه گشته و می توانند به کاربر کمک کنند تا استفاده ی بهتری از CarPlay داشته باشد. در حقیقت اکنون نیازی نیست تا کاربر برای تغییر کانال رادیو، و یا دریافت گزارش آب و هوا از رابط کاربری CarPlay خارج گردد. البته آنطور که فدریگی می گوید، این امر نیازمند همکاری سازندگان خودرو ها نیز هست.

وی همچنین به حالت بی سیم برای پلتفرم نرم افزاری خودروها اشاره کرد؛ اکنون دیگر نیازی نیست تا پس از سواز شدن به خودرو، موبایل خود را از طریق کابل به سیستم کارپلی متصل نمایید. البته این قابلیت که فدریگی امشب از آن سخن گفت، در iOS ۸.۳ نیز رونمایی شده بود اما، هیچکدام از خودروهای مبتنی بر CarPlay هنوز از قابلیت وایرلس بهره مند نیستند و باید تا حضور نسل آینده ی خودروها منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • AmirReza

    به اپلیا تبریک میگم چقد کنفرانس خوبی خخخخخ
    واااای خدایا چقد سره این کنفرانس و اسکی های اپل خندیدیم

    • رضا

      ببند

      • R3D

        راست میگه دیگه.

        • رضا

          یعنی اپلی که کلن تبلت رو ساخته نمیتونسته از اول مالتی تسکینگ بذاره؟! یه چیزی بگید بگنجه.

          • R3D

            اولین تبلت آخه مال مایکروسافت بود!یه سرچ بزن تبلت پی سی.

          • ReZa

            نه مسئله سر تونستن یا نتونستن نیست
            مسئله سر این هست که از نظر بعضی ها اگه یه قابلیتی رو که قبلا اپل داشته حالا یه شرکت دیگه بزاره میشه اسکی و کپی اگه اپل قابلیتی رو که شرکت های دیگه داشته باشه بزاره اسکی و کپی نیست

  • Divan Greedy (Aj Lee)

    در حقیقت اکنون نیازی نیست تا کاربر برای تغییر کانال رادیو، و یا دریافت گزارش آب و هوا از رابط کاربری CarPlay خارج گردد ؟؟؟ مگه قبلن باید خارج می شدن ، مگه می شه اگر اینجوری باشه که این هوشمند سازی نیست

  • R3D

    نمیشه یه سخت افزاری بسازن تا نسخه ی کامل iOS یا اندروید رو اجرا کنه با یه اپلیکیشن جداگونه برای رانندگی.
    مثل Drive Mode ویندوزفون + نسخه ی کامل iOS یا ویندوز یا اندروید.
    اینجوری این قدر دست بسته نیست.

  • رضا

    کسی خبر داره این پایونیر میخواست کیتشو بده بیرون واسه ماشینهای قدیمی تر چی شد؟
    ---
    سرچیدم. ایناهاش: http://www.pioneerelectronics.com/CarPlay

    • سوتابایت منتظر...

      ظبط هاشو داده!! تو فکر وارد کردنشم!!
      http://www.pioneerelectronics.com/CarPlay/
      آقا وان مور فینگز هم خز شد رفت!! هر کنفرانس داریم!!

      • رضا

        من میخوام. ندا بده :)

مطالب پیشنهادی