ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماه آینده نسخه بتا iOS 9 به صورت عمومی منتشر می شود

اپل تصمیم دارد در ماه جولای، ماه آینده میلادی، iOS 9 را به تلفن های همراه و تبلت های کاربران خود در سراسر جهان آورد، اما در فاز بتا. اپل پیش از این نیز به ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۳:۳۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل تصمیم دارد در ماه جولای، ماه آینده میلادی، iOS 9 را به تلفن های همراه و تبلت های کاربران خود در سراسر جهان آورد، اما در فاز بتا. اپل پیش از این نیز به دارندگان کامپیوترهای مک نیز اجازه داده بود که یوسمیتی را پیش از عرضه رسمی تجربه کنند.

بی علت نیست که اپل به عرضه نسخه های بتا علاقه پیدا کرده. زمانی که نسخه بتا منتشر می شود، میلیون ها کاربر با سیستم عامل درگیر می شوند و باگ های ریز و درشت آن را گزارش می دهند و اپل می تواند در نسخه نهایی آن ها را تا حد امکان برطرف کند.

کرگ فدریگی  می گوید هدف سیستم عامل جدید بهبود فوندانسیون پلتفرم است و iOS 9 روی مواردی چون امنیت، عملکرد و عمر باتری کار خواهد کرد. البته اپل تغییرات ظاهری فراوانی هم برای سیستم عامل جدید در نظر گرفته و کاربران ماه آینده می توانند با دستیار صوتی پیشرفته تر، نقشه کاربردی تر، کیبورد بهبود یافته QuickType، اپلیکیشن نوت برداری با ظاهری جدید و قابلیت چند وظیفگی در آیپد کار کنند.

اگر مایل به شرکت در نسخه بتا هستید می توانید به وبسایت شرکت مراجعه کرده و ثبت نام کنید. سیستم عامل جدید اپل برای تلفن های همراه و تبلت، به صورت رسمی پاییز امسال منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • عليرضا

    يك شير پاك خورده ای به اپل حالی كنه كه اس ام اس دليوری ريپورت اضافه كنه به تنظيمات مسيج...

  • اَلِــــــــکــــــس

    چه کپی باشه چه نباشه، ما استفاده میکنیم و لذت میبریم. قرار نیست که چیزی گوگل بزنه اپل اضافه نکنه! من که حرفمو زدم حالا اگه گوگل دوس داره بره اپل رو ببره دادگاه بهش بگه ازم کپی کردی. والا...
    ما یوزرا یه چی کاربردی میخوایم چه کپی چه الهام (!) چه انحصاری!

  • Divan Greedy (Aj Lee)

    خخخ جالبه دوستان رویا پردازی هم می کنن / حالا چه بر سر این سوپر کامپیوتر اومد ؟؟ نکنه IBM Watson رو اپل توسعه داده

  • mortezaall(mutd)

    چقدر بعضی چیزا آشنا هستند...

  • رضا

    یه زمانی که اوج وضعیت صفحه آبی ویندوز و اوج استیبل بودن مک او اس بود شایعه یا واقعیت این بود که اپل تو یه لابراتوآر مخفی یه سوپرکامپیوتر داره که رفتار انسانی رو شبیه سازی میکنه و اینقدر با سیستم عامل کارهای مختلف میکنه که همه باگهاش رو خیلی سریع پیدا میکنند. اصلن این قرتی بازیا تو کارش نبود.

    • AmirReza

      یه زمانی...
      یه زمانی نصف جهان برا ایرانیا بود
      یه زمانی عربستان (اسلام) خیلی گسترش یافته بود
      یه زمانی علم مسلمونا از اروپایی ها بیشتر بود
      یه زمانی آمریکا فقط یه قاره با سرخ پوست هایی بود که چیزی حالیشون نبود

  • خودشیرینوفسکی

    مشکل اینه که نمیخوان قبول کنن اپل هم کپی میکنه ولی گوگل مراسم میزاره میگن کلا کپی بوده مایکروسافت مراسم میزاره میگن 20 سال پیش اپل اینارو ارائه داده

    • Mahdi Zakizadeh

      استغفر الله
      اپل و کپی؟
      اینا همش فقط الهام گرفته شده

  • سوتابایت منتظر...

    تولد تولد تولدت مبارک!!

  • سوتابایت منتظر...

    برای دولوپر ها از کی آمادس؟!امروز؟! بریم زیارت!!

  • AmirReza

    تیترو اشتباه زدید
    ماه آینده نسخه عمومی بتا آی کپی 9 معرفی خواهد شد :D

    • Mehrzad

      چقد نمکی شما

      • AmirReza

        نگفتم بخندی آب نمک
        هممم
        بوی سوختگی داره میاد
        درکتون میکنم
        منم این همه کپی تو یه کنفرانس دیده بودم این کارارو میکردم

مطالب پیشنهادی