ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقشه اپل بالاخره مسیر وسایل نقلیه عمومی را نشان خواهد داد

اپل مپز نواقص فراوانی داشته و دارد اما اپل سعی دارد هر از چند گاهی با یک آپدیت بزرگ آن را بروزرسانی کرده و مخاطبین خود را راضی نگه دارد. امشب در WWDC 2015، اپل ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۲:۵۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل مپز نواقص فراوانی داشته و دارد اما اپل سعی دارد هر از چند گاهی با یک آپدیت بزرگ آن را بروزرسانی کرده و مخاطبین خود را راضی نگه دارد. امشب در WWDC 2015، اپل به مپز بالاخره یک ویژگی مورد انتظار را افزود.

از این پس، ساکنین شهرهای بزرگ می توانند با مراجعه به اپلیکیشن نقشه اپل از مسیر عبور وسایل نقلیه عمومی، مثل اتوبوس ها، قطارهای سطحی و زیر زمینی مطلع شوند.

همچنین مپز به شما رستوران ها، مراکز خرید و تفریحی مختلفی که در نزدیکی تان قرار گرفته است را نیز پیشنهاد می دهد. ویژگی جالب مپز این است که کاربر می تواند مقصد را وارد کرده و مطلع شود که نزدیک ترین ایستگاه مبدا و مقصد کجاست.

این ویژگی در حال حاضر در چهار شهر بزرگ آمریکا، نیویورک، واشنگتن، بالتیمور و سان فرانسیسکو راه اندازی شده و چندین شهر چین، انگلستان، مکزیک، آلمان و کانادا نیز از ویژگی جدید پشتیبانی به عمل می آورند. شهرهای بزرگ دیگر نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • علی طایی

    به روز رسانی: متاسفانه علی رغم تمامی تدابیر اندیشده شده فشار بالای موجود بر روی سرورها و برخی مشکلات دیگر سبب گشتند نتوانیم وبلاگ نویسی زنده را ادامه دهیم. از این بابت از شما خوانندگان گرانقدر دیجیاتو طلب پوزش داریم و دعوت به عمل می آوریم تا اخبار را به صورت لحظه به لحظه از طریق پست هایی که در صفحه اصلی سایت منتشر می شوند دنبال نمایید.

    لغو شد !!!! :(

    • ReZa

      پشنهاد من برای لایو بلاگ استفاده از NodeJs هست
      خیلی راحت می تونید یک بلاگ مثل چت بسازید هنوز اون طرف اینتر نزدید برای کاربرا نمایش داده میشه
      خیلی فشار کمتر هم به سرور میاره
      نمونه بخوام بگم سایت trello.com هم آپ اندرویدش و هم سایت از nodejs استفاده می کنن
      http://nodejs.org/

  • امیرپارسا

    اپلم دچار مشکل شده خدایی ها
    از بس توی این سالها همه چیز رو عالی ساخته دیگه چیزی نمونده بهش اضافه کنه!
    مگه به عالی میشه چی اضافه کرد؟!
    :)
    #مزاح

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      چند تا گزینه همین الان فی البداهه اومد تو ذهنم، بعدا احتمالا بیشترم میشه
      1- نقشه رو بهبود بده
      2- اپ فاجعه دوربین (دوربین که چه عرض کنم اسکرین شات بگیر) رو از نو بسازه.
      3-محیطش که 12 تا خال خال گل منگلی ولو شدن وسط صفحه رو یه تکونی بده
      بعدا احتمالا بیشتر از اینا میشه گزینه ها...

    • H A M E D

      نمیدونم منفی بدم یا مثبت :|

  • R3D

    Here Transit
    باو برین این Here رو بخرین،از 2011 اینا رو داشت.

  • علی طایی

    جالبه خبر هایی که تو بنر پوشش خبری WWDC می یاد
    تو خود سایت نمی یاد ... کلا انگار سایت مشکل پیدا کرده ...

  • سوتابایت منتظر...

    مثل این که رسم سالیانس لایوبلاگ wwdc خراب بشه!!

  • aromin

    نقشه اپل بالاخره مسیر وسایل نقلیه عمومی را نشان خواهد داد
    .
    wow
    wow آقا wow

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      فکر کنم قبل اینکه اپل این قابلیت رو بده ، نوکیا دست بکار بشه here transit رو واسه آی او اس عرضه کنه.
      خوش بحالشون که لذت استفاده از هیر ترانسیت نصیبشون میشه.

      • رضا

        این پرفکشنیستهای اپل اعتقاد دارند فقط خودشون میتونند کار بی نقص ارائه بدن. گاهی هم خرابکاری اجتناب ناپذیر میشه.

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    به به جی جی آبرامز عزیز!
    پریویسلی آن لاست! (ای جان)

    • رضا

      فعلن که استاروارز جدید تو راهه ...

  • رضا

    به سبک دیوان: این دوستانی که میگن چرا این کار پلی اینقدر زشته،‌ دیزاینش طوریه که کمترین توجه رو جلب کنه موقع رانندگی.

    • R3D

      کسی گفت زشته؟

      • رضا

        آره. چند تا کامنت سابقن با اندرویداوتو مقایسه اش کردند.

مطالب پیشنهادی