پتنت جدیدی از سامسونگ در زمینه نمایشگرهای تا شونده رویت شد
هیچ شکی وجود ندارد که سامسونگ به سختی سعی دارد محصولات رده بالای متفاوتی بسازد که با رقبای موجود در بازار متفاوت باشند، رقبایی همچون آیفون که از فروش و موفقیت بسیار بالایی برخوردارند و هر شرکتی تلاش و ...
هیچ شکی وجود ندارد که سامسونگ به سختی سعی دارد محصولات رده بالای متفاوتی بسازد که با رقبای موجود در بازار متفاوت باشند، رقبایی همچون آیفون که از فروش و موفقیت بسیار بالایی برخوردارند و هر شرکتی تلاش و آرزو دارد بتواند بخشی از سهم آن را برای خود تصاحب کند.
در همین راستا پتنت جدیدی از این شرکت کره ای بدست آمده که نشان می دهد احتمالا در نسل های آینده سری گلکسی نوت، شاهد نمایشگر تا شونده خواهیم بود، قابلیتی که در صورت به واقعیت پیوستن این دسته از محصولات، سامسونگ را از بقیه ی بازیگران حوزه تولید تلفن های هوشمند، کاملا متمایز خواهد ساخت.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
این نخستین بار نیست که اطلاعاتی در مورد تلاش سامسونگ در این زمینه به گوش می رسد، چندی پیش نیز در مورد Project Valley خبر دادیم که هرچند در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، اما می دانیم که علاوه بر قابلیت تا شدن، از ۲ نمایشگر برخوردار بوده و با gesture های حرکتی می توان نمایشگرهایش را کنترل نمود. حتی نامگذاری پروژه فوق نیز (که معنی دره می دهد) در راستای قابلیت تا شدن از وسط آن انجام گرفته است.
پیش از این نیز در مورد علاقه سامسونگ به این نوع نمایشگر ها شنیده بودیم، برای نمونه Lee Chang-hoon معاون تیم استراتژی های بازرگانی Samsung Display در سال ۲۰۱۴ اعلام کرده بود که سامسونگ در اواخر ۲۰۱۵ یا اوایل ۲۰۱۶ قادر خواهد بود دستگاه هایی با نمایشگر های تا شونده به بازار عرضه کند.
بر اساس آنچه از تصاویر پتنت یاد شده بر می آید، نمایشگر های دوگانه محصول مورد بحث به دلیل بهره گیری از لولاهای پیشرفته ای که سامسونگ طراحی نموده قادر هستند از هر ۲ جهت باز و بسته شوند.
پنت فوق همچنین نشان می دهد شرکت کره ای این امکان را نیز درنظر گرفته که از طراحی و فرم نهایی مذکور در تبلت هایش هم استفاده نماید.
در حال حاضر بسیار زود است که بخواهیم در مورد استفاده از این ابداع در نسل بعدی فبلت پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۵ پیشبینی کنیم، دستگاهی که انتظار می رود در اوایل ماه سپتامبر میلادی (شهریور ماه) ارائه شود، اما با توجه به اینکه پتنت فوق زودتر از بقیه ثبت شده، می توان توقع داشت اولین نوع از دستگاه های مجهز به نمایشگر تا شونده نیز قبل از همه توسط سامسونگ به بازار ارائه گردند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

جاى گوشى اينجور صفحه هاى نمايش با لپ تاپ مخلوط شن نتيجه جالبى از آب در مياد.
لولا و طراحى از سونى، ديسپلى از سامسونگ، باطرى رو هم بدن اپل جاگيرواگير كنه... لپ تاپ رو تا كنيم بزاريم تو جيبمون :-))
ببینید تعصب نداشته باشیم .... اگه یه محصول با این مشخصات بیاد که بازار رو میترکونه ... صفحه های بزرگی که براحتی درجیب جا میشن عالیه ...خسته شدیم از بس صفحه بزرگتر و بزرگتر بشن و حملشون سخت تر ....
آقایون دیجیاتو برنامتون عالیه.باتشکر.
واااو چ شود....
فکر میکردم دوران گوشی های پشتک واروزن تموم شده!
باید دید نمایشگر ها ب صورت واحد با هم کار میکنند و یک تصویر رو درست میکنند یا امکانات اپ ها ب دو قسمت تقسیم میشه و نمایش در میاد یا دو تا اپ بصورت جدا اجرا میشه o_o
تدذاا
حرف اخر راجب این بحثی الکی که راه افتاده / تمام حرف من اینه محصولاتی که هنوز اماده نشدن مثل ویندوز 10 ، اندرویید m ، امروز ios 9 و همین حدس سن که پروژه اکسفورده اسمش و .... وجود مشکل و باگ و نادرستی داخلشون یه چیز کاملن طبیعی ، چیزی که طبیعی و خوب نیست باگ و مشکل داخل محصول نهایی / مثلن نمی تونی از پروژه ناتال ایراد بگیری اما از کینکت چرا می تونی / نمی تونی از پروژه مورفیس بگیری اما از محصول نهایی می تونی / هر محصول نهایی تشکیل شده از چند ها محصول ازمایشی و ..
درجه شعور بعضی کاربرا / نباید راجب به تیم کوک و وضعیتش و ... حرفی بزنید ، انسانی نیست و ... چند دقیقه بعد / استیو بالمر کچل ، همبرگر خور و ..... / شخصیت ها رو بهتر بشناسید / حالا اصلن مشخص نیست این مسخره کردن همبرگر خوردن و ... جریانش چیه ؟؟
خب یعنی شما میفرمایید از این به بعد به پروژه تحقیقاتی هیپی نگن به نسخ جدید سیستم عامل هیچی نگن خب چرا یکی مثل مایکروسافت میاد قابلیت فیدبک رو توی نسخه دولوپر وینفون قرار میده ؟ مگر نه اینکه انتقاد مردم براش مهمه ؟ اگر صبر کنیم برای نسخه نهایی پس اینهمه فیدبک برای چیه آخه ؟ نشد که به اسم پروژه تحقیقاتی هرچیزی رو به خورد مردم داد که
شما منظور منو نمی گیری ، مشکل اینجاست که نباید با یه محصول ازمایشی مثل یه محصول اماده یکی رفتار کرد ، این برای بار صدم / محصول ازمایشی باید باگ داشته باشه / برای محصول ازمایشی نظر میدن یا همون فیدبک با اطلاع رسانی باگ ها با انتقاد فرق می کنه / شما اگر نظرات پست های قبل رو بخونید طرف فکر می کنه این محصول اماده و نهایی نه یه محصول ازمایشی
نه شما نمیفهمی باید باگ داشته باشه اما نباید در مقابلش سکوت کرد همین
بحثی ندارم دیگه
باگ رو گزارش می دن نه اینکه بیان ازش انتقاد کنن ، اما اگر باگ داخل محصول نهایی باشه می شه ازش انتقاد کرد
وقتی خبر مربوز به صفحه خم شونده الجی رو خوندم میگفتم عجیبه سامسونگ هنوز وارد نشده با دیدن این پست به حرف اونموقع خودم خندیدم آخه مگه میشه بازاری که سامس.نگ توش نباشه
سلام دادا بعد از ریست کردن گوشی مصرف باتری گوشیت بهتر شد؟؟؟
سلام داداش مخلصم
بله فدا خیلی بهتر شده ممنون بابت راهنمایت
فدا
سامسونگ در راه درست ... متمایز ... ایول
هیچكس دوس نداره وسط صفحه نمایشش یه ترك رد شده باشه اونم از اینور تا اونور