تلفن هوشمند Honor 7 با سیستم عامل اختصاصی هواوی عرضه خواهد شد [شایعه]
هواوی علاوه بر تلفن های هوشمند به تولید انواع دیگر محصولات مبتنی بر اندروید نیز مشغول بوده و در همه آنها از محیط اختصاصی خود به نام Emotion UI روی سیستم عامل گوگل استفاده می نماید. مدتی پیش اما از ...
هواوی علاوه بر تلفن های هوشمند به تولید انواع دیگر محصولات مبتنی بر اندروید نیز مشغول بوده و در همه آنها از محیط اختصاصی خود به نام Emotion UI روی سیستم عامل گوگل استفاده می نماید. مدتی پیش اما از شایعاتی خبر دادیم که بر تلاش این شرکت برای توسعه پلتفرم خانگی اش حکایت داشتند.
حالا تصویر جدیدی از کشور چین درز کرده که شایعات را تا حد زیادی تایید می نماید. عکس یاد شده یک اسکرین شات منسوب به Honor 7 بوده که سیستم عامل دستگاه در آن Kirin 1.0 ذکر شده است.
در ادامه برای مشاهده این عکس با دیجیاتو همراه باشید.
تنها چیزی که اکنون در مورد این سیستم عامل گفته می شود اینست که ۳ سال صرف ساخت آن شده است، اما گمان می رود همانند Oxygen OS و Cyanogen بوده و بر مبنای اندروید بوجود آمده باشد.
اگر اسکرین شات یاد شده حقیقت داشته باشد وجود Kirin OS را تایید می کند، اما برای بدست آوردن جزئیات این سیستم عامل کار دیگری نمی توان کرد مگر صبر تا فرا رسیدن تاریخ ۲۴ ژوئن مصادف ۳ تیر که هواهی برای رونمایی از تلفن هوشمند Honor 7 اعلام کرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

سونی از نظر باتری چرته
جهت سفارش خرید موبایل های شیائومی به آدرس زیر مراجعه کنید
iranxiaomi.avabolg.ir
داداش من بین آنژ شش و اجاسبی ام هشت مونده بودم،اما بعد تحقیق رفتم آنژ شش گرفتم،شش ماهه دارم واقعا عالیه ،یعنی خیلی خیلی راضیم،پانصد کمتر خرج کردم،اما این واقعا خریدش می ارزید،آنژ شش شک نکن از s5سامی و ام هشت انگیسی خیلی بهتره،، من به هوائی اعتماد زیادی نداشتم،اما الان فهمیدم پول برند دادن هم چیز بیخودیه،،شک نکن آنژ شش بخر پشیمون نمی شی ،من یک و سی خریدم،الان 850 هم هست،، اتریش عالیه استفاده معمولی دو روز دووم داره،از لحاظ سخت افزار هم واقعا تو هیچی کم نیاره،در یک کلام عالی...
شنیدید که میگن : آب که سربالا بره قورباغه ابوعتا میخونه؟
همینه دیگه!
هواوی سیستم عامل میزند
گوگل :-l
مایکروسافت :-l
مرحوم استیو جابز :-l
بیل گیتس :-l
تیم کوک :-l
شما :-l
من :-l
Tizen رو یادتون رفته؟
تو افق محو شد !!!
خیلی خوب میشه کل گوشی های هوآوی ( و بقیه چینی ها ) از os خودشون استفاده کنن که ما هم از شررشون راحت بشیم.....
:|
والا
دوستان به نظرتون honor 6 بهتر هست یا z1 compact؟
می خوام یه گوشی بخرم بین این دو موندم
هواوی از نظر سخت افزاری فقط از دوربین کم میاره و گرنه تو بنچمارک هایی که دیدم آنر 6 قوی تر بوده
پس به نظرتون z1 بگیرم دیگه
تو چیپست اسنپ دراگون 800 رو با مدیاتک یکی میکنی؟؟
بعدشم زیاد به این بنچمارک ها اعتماد نکن اکثرا دیگه دروغی شدن مهم اینه گوشی تو عمل چجور جواب میده.
بعدشم اگه بلد باشی دوربین سونی رو تو تنظیمات دستی باهاش کار کنی بهترین دوربین دنیا رو داره.
در ضمن آپدیت ها وپشتیبانی عالی سونی وهمچنین اندروید 5 رو یادت نره.
آنر 6 قیمت مناسب تری داره ، امکانات و طراحی خوبی داره ،در کل چیزی از Z1 compact کم نداره .
الان همین هوآوی آشغال چند برابر بخش موبایل سونی فروش داره .
خجالت نمیخوری سونی رو با هوایی مقایسه میکنی؟؟
توبه کن فرزندم توبه کن.
z1 کجا و این آشغال هوایی کجا؟؟
با این که با شرکت هواوی حال نمی کنم و ازش ناراضی هستم ولی احترام بزار.
خیلی ها هواوی دارند ما نباید بهشون توهین کنیم.
راستی z1 بهتره
Xperia z1 c
Cpu 800
Gpu adreno 320
Otg
Better back camera
Better frame
Honor :
Better screen
Better front camera
Better ui
امیدوارم کمکت کرده باشم ولی در اخر یادت باشه پشتیبانی سونی بهتره و زی ۱ زیبا تره از نظر من
اگه پشتیبانی برات مهمه سراغ هواوی نرو ، اگه cpu و gpu قوی میخوای snap 800 تو این قیمت بی رقیبه و اگه دوربین عقب عالی میخوای ، و پشتیبانی از otg وبدنه ی باکیفیت و محکم مزیت های سونیه ولی آنر هم امکاناتی داره مثله صفحه نمایش بهتر ، رم بالاتر ، البته مطمئن باش دو گیگ رم برا یه اکسپریا زیاده، اگه دوربین جلو برات مهمه، اگه ui زیبا تر میخوای
دقت کردین سه سیستم عامل اول موبایلا امریکایی ان
اندروید=گوگل
ای او اس=اپل
ویندوزموبایل=مایکروسافت
به نظر شما چینیا نمی تونن یه سیستم عامل اختصاصی داشته باشن به چیزی شبیه بایدو
خدا نصیب نکنه هواوی میخواد سیستم بزنه.
يه کاری می کنند آدم از اخبار گوشی حالش به هم بخوره
تك تير :| :|
فق اين مونده بود
حالم ازين چينيا به هم ميخوره X(