ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Honor 7 با سیستم عامل اختصاصی هواوی عرضه خواهد شد [شایعه]

هواوی علاوه بر تلفن های هوشمند به تولید انواع دیگر محصولات مبتنی بر اندروید نیز مشغول بوده و در همه آنها از محیط اختصاصی خود به نام Emotion UI روی سیستم عامل گوگل استفاده می نماید. مدتی پیش اما از ...

سینا گلستانه
سینا گلستانه منتشر شده در ۲۰ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۷:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هواوی علاوه بر تلفن های هوشمند به تولید انواع دیگر محصولات مبتنی بر اندروید نیز مشغول بوده و در همه آنها از محیط اختصاصی خود به نام Emotion UI روی سیستم عامل گوگل استفاده می نماید. مدتی پیش اما از شایعاتی خبر دادیم که بر تلاش این شرکت برای توسعه پلتفرم خانگی اش حکایت داشتند.

حالا تصویر جدیدی از کشور چین درز کرده که شایعات را تا حد زیادی تایید می نماید. عکس یاد شده یک اسکرین شات منسوب به Honor 7 بوده که سیستم عامل دستگاه در آن Kirin 1.0 ذکر شده است.

در ادامه برای مشاهده این عکس با دیجیاتو همراه باشید.

تنها چیزی که اکنون در مورد این سیستم عامل گفته می شود اینست که ۳ سال صرف ساخت آن شده است، اما گمان می رود همانند Oxygen OS و Cyanogen بوده و بر مبنای اندروید بوجود آمده باشد.

اگر اسکرین شات یاد شده حقیقت داشته باشد وجود Kirin OS را تایید می کند، اما برای بدست آوردن جزئیات این سیستم عامل کار دیگری نمی توان کرد مگر صبر تا فرا رسیدن تاریخ ۲۴ ژوئن مصادف ۳ تیر که هواهی برای رونمایی از تلفن هوشمند Honor 7 اعلام کرده است.

Huaweis-Kirin-OS-1.0-leak_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • ناشناس

    سونی از نظر باتری چرته

  • Notam

    جهت سفارش خرید موبایل های شیائومی به آدرس زیر مراجعه کنید

    iranxiaomi.avabolg.ir

  • علی

    داداش من بین آنژ شش و اجاسبی ام هشت مونده بودم،اما بعد تحقیق رفتم آنژ شش گرفتم،شش ماهه دارم واقعا عالیه ،یعنی خیلی خیلی راضیم،پانصد کمتر خرج کردم،اما این واقعا خریدش می ارزید،آنژ شش شک نکن از s5سامی و ام هشت انگیسی خیلی بهتره،، من به هوائی اعتماد زیادی نداشتم،اما الان فهمیدم پول برند دادن هم چیز بیخودیه،،شک نکن آنژ شش بخر پشیمون نمی شی ،من یک و سی خریدم،الان 850 هم هست،، اتریش عالیه استفاده معمولی دو روز دووم داره،از لحاظ سخت افزار هم واقعا تو هیچی کم نیاره،در یک کلام عالی...

  • رامین

    شنیدید که میگن : آب که سربالا بره قورباغه ابوعتا میخونه؟
    همینه دیگه!

  • HO3EIN-1

    هواوی سیستم عامل میزند

    گوگل :-l
    مایکروسافت :-l
    مرحوم استیو جابز :-l
    بیل گیتس :-l
    تیم کوک :-l
    شما :-l
    من :-l

  • Nima_Seifi

    Tizen رو یادتون رفته؟
    تو افق محو شد !!!
    خیلی خوب میشه کل گوشی های هوآوی ( و بقیه چینی ها ) از os خودشون استفاده کنن که ما هم از شررشون راحت بشیم.....
    :|
    والا

  • ReZa

    دوستان به نظرتون honor 6 بهتر هست یا z1 compact؟
    می خوام یه گوشی بخرم بین این دو موندم

    • ReZa

      هواوی از نظر سخت افزاری فقط از دوربین کم میاره و گرنه تو بنچمارک هایی که دیدم آنر 6 قوی تر بوده
      پس به نظرتون z1 بگیرم دیگه

      • HO3EIN-1

        تو چیپست اسنپ دراگون 800 رو با مدیاتک یکی میکنی؟؟
        بعدشم زیاد به این بنچمارک ها اعتماد نکن اکثرا دیگه دروغی شدن مهم اینه گوشی تو عمل چجور جواب میده.
        بعدشم اگه بلد باشی دوربین سونی رو تو تنظیمات دستی باهاش کار کنی بهترین دوربین دنیا رو داره.
        در ضمن آپدیت ها وپشتیبانی عالی سونی وهمچنین اندروید 5 رو یادت نره.

    • Alireza

      آنر 6 قیمت مناسب تری داره ، امکانات و طراحی خوبی داره ،در کل چیزی از Z1 compact کم نداره .
      الان همین هوآوی آشغال چند برابر بخش موبایل سونی فروش داره .

    • HO3EIN-1

      خجالت نمیخوری سونی رو با هوایی مقایسه میکنی؟؟
      توبه کن فرزندم توبه کن.
      z1 کجا و این آشغال هوایی کجا؟؟

      • مهدیار

        با این که با شرکت هواوی حال نمی کنم و ازش ناراضی هستم ولی احترام بزار.
        خیلی ها هواوی دارند ما نباید بهشون توهین کنیم.
        راستی z1 بهتره

    • saeedh

      Xperia z1 c
      Cpu 800
      Gpu adreno 320
      Otg
      Better back camera
      Better frame
      Honor :
      Better screen
      Better front camera
      Better ui
      امیدوارم کمکت کرده باشم ولی در اخر یادت باشه پشتیبانی سونی بهتره و زی ۱ زیبا تره از نظر من

    • saeedh

      اگه پشتیبانی برات مهمه سراغ هواوی نرو ، اگه cpu و gpu قوی میخوای snap 800 تو این قیمت بی رقیبه و اگه دوربین عقب عالی میخوای ، و پشتیبانی از otg وبدنه ی باکیفیت و محکم مزیت های سونیه ولی آنر هم امکاناتی داره مثله صفحه نمایش بهتر ، رم بالاتر ، البته مطمئن باش دو گیگ رم برا یه اکسپریا زیاده، اگه دوربین جلو برات مهمه، اگه ui زیبا تر میخوای

  • J.A.R.V.I.S

    دقت کردین سه سیستم عامل اول موبایلا امریکایی ان
    اندروید=گوگل
    ای او اس=اپل
    ویندوزموبایل=مایکروسافت

    به نظر شما چینیا نمی تونن یه سیستم عامل اختصاصی داشته باشن به چیزی شبیه بایدو

  • مهدیار

    خدا نصیب نکنه هواوی میخواد سیستم بزنه.
    يه کاری می کنند آدم از اخبار گوشی حالش به هم بخوره

  • Meqdad

    تك تير :| :|
    فق اين مونده بود
    حالم ازين چينيا به هم ميخوره X(

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی