ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس هاب از ماه آینده و با قیمت ۶۹۹۹ دلار به فروش می رسد

مایکروسافت اولین بار نمایشگر سرفس هاب خود را طی رویداد مرتبط به ویندوز ۱۰ در ماه ژانویه سال جاری میلادی رونمایی کرد. هر دو مدل ۵۵ و ۸۴ اینچی محصول یاد شده برای حضور در اتاق های ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۰ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۹:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت اولین بار نمایشگر سرفس هاب خود را طی رویداد مرتبط به ویندوز ۱۰ در ماه ژانویه سال جاری میلادی رونمایی کرد. هر دو مدل ۵۵ و ۸۴ اینچی محصول یاد شده برای حضور در اتاق های کنفرانس و با هدف جذب کسب و کارها طراحی گشته اند.

ساکنین ردموند پیش از این برای خلق سرفس هاب، کمپانی فعال در زمینه ی دیوایس های مالتی تاچ با عنوان Preceptive Pixel را خریداری نمودند و نتیجه ی این خرید به پدید آمدن محصولی با نمایشگر دارای رزولوشن 4K و فناوری چند لمسی بدل شد که توسط پردازنده های Core i5‌ و i7 اینتل تکامل یافته است.

اکنون مایکروسافت قصد دارد نمونه ی ۵۵ اینچی را در ازا ۶.۹۹۹ دلار و مدل ۸۴ اینچی را با قیمتی ۱۹.۹۹۹ دلاری به فروش برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر حسب قیمت می توان گفت سرفس هاب ۸۴ اینچی برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک توجیه اقتصادی ندارد، اما شاید برخی از آنها به خرید مدل ۶.۹۹۹ دلاری تمایل پیدا کنند.

البته ناگفته نماند که به صورت کلی تهیه تجهیزات مناسب برای اتاق های کنفرانس هزینه ای بالا دارد و مایکروسافت سعی کرده با محصول جدیدش تا حدی حضور خود را در این اتاق ها تثبیت نموده و ضمناً هزینه ها را برای تجارت های مختلف کاهش دهد.

تکنولوژی درون سرفس هاب را به واقع می توان منحصر به فرد دانست؛ نمایشگر گجت مورد بحث از ۱۰۰ نقطه ی لمس و سه ورودی قلم به صورت همزمان پشتیبانی به عمل می آورد، دو دوربین ۱۰۸۰P را در خود جای داده و میکروفون هایش نیز در حین تماس های ویدئویی به شکل موثری نویزهای محیطی را کاهش می دهند.

مایکروسافت در این نمایشگر غول آسا امکان بهره گیری از تکنولوژی های بلوتوث و NFC را نیز در نظر گرفته و بر رویش چندین نوع پورت مختلف قرار داده، ضمن اینکه نباید از خاطر برد که در داخل سرفس هاب یک کامپیوتر شخصی گنجانده شده و لذا می توانید در هر زمان یک حافظه ی USB را به آن متصل و فایل هایش را مرور کرده یا از طریق یک لپ تاپ با ابزار مذکور ارتباط برقرار نمایید.

verge-003.0

هر دو نسخه ی سرفس هاب از ویندوز ۱۰ بهره می برند، اما ویندوز دهی که به شکل ویژه ای برای نمایشگرهای بزرگ بهینه گشته تا به جای دیدن یک دسکتاپ غول پیکر بر روی صفحه نمایش، محیطی مناسب نمایشگرهای لمسی بزرگ را ملاحظه کنید و یا با اپ هایی همانند OneNote و گزینه های دیگری که رابط کاربریشان برای تاچ اسکرین ها بهبود یافته سر و کار داشته باشید.

سرفس هاب با قیمت ۶.۹۹۹ دلاریش احتمالاً به این زودی ها در فروشگاه های خرده فروشی قابل تهیه نخواهد بود و باید آن را مستقیماً از خود کمپانی ردموندی خریداری کرد. ضمن اینکه مایکروسافت محصول فوق الذکرش را از اول ماه جولای و در ۲۴ بازار مختلف دنیا عرضه خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • almasgame

    ینی ما 7000 دلار بدیم یه دلار پس میدن؟ دمشون گرم پول بستنیمون در میاد :))))

  • SaMsUnG.8001

    اگه بخوان اینو تو مدرسه و دانشگاه ها بزارن چی میشه!
    البته اینی که گفتم فقط در حد یه رویا بود... :))

  • Alireza

    یک ویدیوی چیزی از کاردکردش میزاشتید (#آپارات آشغال)

  • Juan Rodriguez

    قیمتش مناسب به نظر میرسه. چرا چون الان یکی از دوستانم یه تلویزیون 4k اسمارت ۷۸ اینچ سامسونگ با آف رو خریده ۳۷ میلیون. شما سایر قابلیتها رو در نظر بگیری میبینی قیمتش تقریبا منطقیه.

  • الیاس

    قیمتش بالا نیست نسبت به کاری که میخاد انجام بده
    شما الان بخوای یه tv sony که هوشمند هم نیست با سایز بالای ۸۰ تو ایران تهیه کنی بالای ۴۰ میلیون پولشه
    این وسیله فقط برای کنفرانس ها و فضاهای اداری هست
    در ضمن باز این دستگاه قیمتش و کاراییش قابل توجیه
    ولی شما الان بخوای یه ساعت هشومند اپل رو بخری از نوع سفارشی باید چندین میلیون پول بدی.
    مطمین باشید اگر. این دستگاه رو با این تکنولوژی شرکتی مثل اپل میزد باد چندین برابر این پول میدادین بابتش

  • Siamak Gol

    یا علی ابن مهزیار اهوازی .... !
    .
    ۲۰ هزار دلار .. ! ..... ۶۰ میلیون تومن !!
    میزاری روش یه دوج چلنجر میخری..
    هزارتا میزاری روش یه مینی کوپر میخری....
    کسب و کار بخوره تو سرم.... هبخور سر.. که ۶۰ میلیون باس بدی برا تلویزیون... میری با چلنجر دوردور باش چیز بلند میکنی تا آخر عمر خوش و خرم زندگی میکنی....

    • Juan Rodriguez

      سیامک جون من خودم بچه اروندم. دوج اونجر ۲۰۱۵ بیس الان ۱۴۰ تاست. شما میخوای رو ۶۰ میلیون یه چیزی بذاری چلنجر بخری؟؟؟
      #!!!

      • Siamak Gol

        الان بری بیاری یا آشنا بدون سود برات بیاره حدود ۷۰ یا ۷۵ تاس... البته بدون آپشن و با لنج بیاری....
        . اون ۱۴۰ تا بیشترش سوده...

        • کارگردان

          سلام ... رودریگز درست میگه ... الان تو دبی چلنجر بیس 130000 درهمه که با یک حساب سر انگشتی بالای 110 در میاد بدون سود و فقط هزینه حمل و نقل و پلاک .... البته مدل های 2013 میشه با حدود 90 تومن پیدا کرد ... 70 تومن پول تویوتا کرولا میشه حدودا ...
          http://www.drivearabia.com/ultimatecarbuyerguide/uae/carpage.php/Dodge-Challenger/2015-2016-/1181
          سیامک خان خیلی مخلصیم ... دیدی واسه دختر بازی که بخوای خدا میزاره تو کاست (: ... مخلص بقیه دوستان هم هستیم

          • knight.bivatan

            حالا شما هم چیز سوار کردنو واسه سیامک خوب جلوه میدی ؟
            بچه ی مردمو از راه به در کردی :-D

    • knight.bivatan

      تو عشق ماشینی به خاطر....
      چیز بلند کنی؟
      خوش و خرم :-D
      البته شوخی کردم

      • Siamak Gol

        نه‌ خب... ماشین اصا یه روحِ بزرگِ دیگه ای بهت اضافه میکنه... حتی اگه همیشه با ۴۰ تا بری... مث موبایل..
        اما .. !
        چیز بلند‌ کنی جز مزایا و آپشن هاشه :D
        .
        من برا چیز نمیخاما !!!
        فقط برا این میخام که برا مملکت شیرانِ نر بزایه...

        • knight.bivatan

          آفا حرف دلتو زدی روح بزرگ دیگه کشکه ماشینتو بخر از این سرفس هابا نخر ما رو از خودت ناامید کردی
          شوخی کردم ما از شوخیای دیگران درباره شون قضاوت نمیکنیم
          به ما هم برسه از این ماشینا میخریم و ... :-D

  • سوتابایت منتظر...

    اشک تو چشمام جمع شد!! کلیه چنده؟! :((
    جدا فوقالعاده س!! بی رحمانس!!

  • Persian Soldier

    اینقد بدم میاد میگن 6999 خب بگو 7000 البته میدونم که بعضی از افراده ساده لوح تو ذهنشون هک میشه 6900 قیمتشه. من خودمم حتی قیمت موتو 360 تو آل رو دیدم 895 تو دیجیکالا 909 بعد یه لحظه گفتم بابا آل که 100 تومن ارزون تر میده بعد یه لحظه به 895 فکر کردم دیدم فقط 14 تومن ارزون تر میده خخخخ خلاصه از این حقه ی کثیف بدم میاد.

    • Juan Rodriguez

      اونجا این قیمت رو به خاطر مالیات درج میکنن. چون مالیات دستگاههای مصرفی یه کف و سقف قیمت داره. مثلا از ۶۰۰۰ تا ۶۹۹۹ دلار n دلار مالیات میخوره و از ۷۰۰۰ به بالا مالیات بیشتر میشه واسه همین اون یک دلار یا یک سنت رو کم میکنن که مالیات رنج پایینتر شاملش بشه

      • ReZa

        البته از نظر روانشناسی تاثیر گذاره
        مثالی که دوستمون زدن هم برام من هم چندبار پیش اومده

مطالب پیشنهادی