ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی موبایل G4 Pro را با بدنه فلزی تولید خواهد کرد

بر اساس شایعاتی که به گوش می رسد به نظر می رسد که G4 Pro نام پرچمدار جدید ال جی برای نیمه دوم سال ۲۰۱۵ باشد. منابع مختلفی تا به حال در مورد این دستگاه ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۲ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس شایعاتی که به گوش می رسد به نظر می رسد که G4 Pro نام پرچمدار جدید ال جی برای نیمه دوم سال ۲۰۱۵ باشد. منابع مختلفی تا به حال در مورد این دستگاه خبر هایی را منتشر کرده اند، اما به تازگی نشریه ET News کره، طی گزارشی اعلام کرده که این محصول قرار است با بدنه ای فلزی به بازار عرضه گردد.

به گفته ET News، ال جی قصد دارد با این تکنیک، دستگاه جدید را از G4 متمایز سازد. با این حال برخی از مدیران ال جی معتقد هستند که بدنه فلزی ابتدا باید بر روی محصولاتی دیگر مورد آزمایش قرار گیرد و در صورت دریافت بازخورد مثبت از بازار، در داخل یک محصول پرفروش نیز به کار گرفته شود.

جدا از این مساله، ال جی در مورد مدیریت هزینه ها نیز چالش هایی را پیش روی خود دارد. بدنه فلزی بی شک هزینه بالاتری را برای تولید می طلبد و ال جی برای اینکه بتواند قیمت رقابتی خود را در بازار حفظ کند، باید دامنه سودش را کاهش دهد.

در نهایت پیش بینی می شود G4 Pro محصولی با نمایشگری بزرگتر از G4 باشد، که از قلم Stylus نیز برخوردار است. ال جی احتمالا این دستگاه را برای رقابت با Galaxy Note 5 روانه بازار خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Saafa

    من به شخصه اصلا با طراحی فلزی حال نمیکنم.
    قبلا Z1c داشتم، بعدش هم مدتی با M8 کار کردم.
    اما اصلا حس خوبی نداره...
    .
    این حس premium بودن که خارجه ای ها ازش میگند، ته تهش یک الی دو هفته، .. نه، دیگه یک ماه با آدم میمونه.
    بعدش تبدیل میشه به نگرانی برای خش نیفتادن و اینا..!
    .
    خصوصا اینکه Z1c من بعد یه مدت زیاد (1 سال) شروع کرد به خورده شدن فلزش که یه حس تیزتیز زننده ای بهش میداد!
    الان یه قاب پلاستیکی انداختم دورش، چنان grip ای بهش داده که اصلا حال میکنم تو دستم میگیرمش!!
    .
    نظر شخص بنده اینه که پلاستیک با کیفیت بسیار بهتر از صرفا فلزی بودن گوشیه. و حتما گوشی بعدیم پلاستیک با کیفیت خواهد بود. (مثلا شاید G4... یا اگه پول نداشتم Spirit ال جی)

  • SAEED DASTMARD

    امیدوارم رقیب قدر قدرتی تولید کنه برای مقابله با سری نوت.

  • Kiomars Vs Q.shady

    بالاخره ماهم كيك كنكور رو خورديم!البته ديروز ولى امروزم ميخوريم زبانم دارم!
    اصن خوشم نمياد هرروز يه پرچمدار جديد دادن اگه قراره مثل همون جى٤ بزنه با يه قلم و بدنه فلزى من خوشم نمياد مگر يه چيز مهمى متمايزش كنه از جى٤

    • MaKenZi

      درود

      تا حالا که همچنین کاری نکرده
      اگه مدل Stylus منظورتون هست که اون یک میان‌رده هست، نه یک بالارده با قلم!

      هر روز هم یک پرچمدار معرفی نشده!
      ال‌جی سالی یک پرچمدار معرفی میکنه که از امسال قراره بشه 2تا!

    • SAEED DASTMARD

      موافقم ولی شاید از همین زبان طراحی استفاده کنه.

  • alireza_asol

    g pro 2 که من الان دارم عالیه.

    امیدوارم g pro 4 هم خوب باشه و البته صفحش زیر 5.9 اینچ نباشه !
    اما الجی باید یه فکری به حال باتری گوشیاش بکنه!

    3000 میلی آمپر برای یک گوشی 5.5 اینچی انصافا کمه که روی g3 و g4 استفاده کرد.

  • عـــامـر

    فقط قلم و یه بدنه فلزی برای رقابت کافی نیست
    امکانات نرم افزاری قوی برای قلم ، در کنار چیپست قوی بدون هیچ مشکلی میتونه این رقابت رو داغ کنه اما خب نوت ۵ ساله داره برندسازی میشه الجی نباید انتظار داشته باشه سال اول بتونه نوت رو بگیره

    • MaKenZi

      درود

      مگه بقیه‌ی مشخصات فنی گوشی منتشر شده که شما تفاوت رو در بدنه‌ی فلزی و قلم دیدید؟ O_o

    • عـــامـر

      دوستان یا خوابن یا تو آزمون کنکور هستن
      ایشالله همشون بتونن به خواسته دلشون برسن و میوه تلاش هاشون رو بچینن و بتونن بهترین هارو برای خودشون رقم بزنن ، به امید موفقیت همه بچه های دیجیاتو

      • امید

        اقا عامر فکر نکنم این حرف تو اینجا جاش باشه .

        • عـــامـر

          یه آرزوی موفقیت بود فقط
          تو این چند وقته این تنها کامنت بی ربط من بود
          تعجب میکنم دوستان فقط برای من حساس میشن :)

مطالب پیشنهادی