ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بایدو در حال کار روی BMW های خودران است

مدتی است که می دانیم بایدو در حال آزمایش روی ماشین های خودران است اما حالا مشخص شده که چینی ها قصد شراکت با آلمانی ها را دارند. گاردین اخیرا اعلام کرده که بایدو با ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۲ خرداد ۱۳۹۴  |  ۲۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدتی است که می دانیم بایدو در حال آزمایش روی ماشین های خودران است اما حالا مشخص شده که چینی ها قصد شراکت با آلمانی ها را دارند. گاردین اخیرا اعلام کرده که بایدو با BMW قراردادی منعقد کرده و طی آن قرار است آلمانی ها تجهیزات لازم را در اختیار پروژه ماشین های خودران قرار دهند.

نسخه های آزمایشی که اواخر امسال کار خود را آغاز می کنند برای این طراحی شده اند که بایدو از تکنولوژی ماشین های خودران اش مطمئن شود و از امنیت آن ها در سطح خیابان ها اطمینان حاصل کند. همانند تست های گوگل، یک انسان نیز درون ماشین ها خواهد بود تا در شرایط اضطراری کنترل کننده اوضاع باشد.

برخلاف گوگل، بایدو دوست ندارد ماشین هایی بسازد که فرمان ندارند. همانطور که کای یو، مدیر این شرکت سال گذشته گفت، آن ها قصد دارند ماشینی بسازند که بیشتر شبیه به یک اسب است تا یک ربات.

از نگاه او، ماشین ها باید به قدری هوشمند باشند که خودشان از پس همه کار برآیند اما اگر شرایط خطرناک شد، بتوان کنترلی روی آن ها داشت. البته تصمیم بایدو در این زمینه واقعا منطقی تر از تصمیم گوگل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • SAEED DASTMARD

    bmکه با او سری 7 ش من رو به کوه بیابون زده اما نمیدونم چرا دلم پیش اس کلاسه.

    • SAEED DASTMARD

      اصلا اینو دیدم گرخیدم.










  • حامی اندروید

    بی ام و آلمان جام جهانی ماریو گوتسه ! یادش بخیر !

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014

    اضافه كنم بي ام وِ خودروي i8 اون (خوب شد اپل يك i گذاشت كنار محصولاتش ) بسيتر آرام هست و طبيعت آرومي داره ! يعني اگر دنبال هيجان وتقعي باشيد بهتره مرسدس GT بخريد !!! واقعا آخر و زمون شده

  • Google I/O 2015 = WWDC 2014

    مرسدس ٣٠ ساله داره رو همچين خودروهايي كار ميكنه ! اينها يك شبه كپيش ميكنند
    فولكس واگن همين حالا هم ميتونه خودروي بدون رانندش را بده بيرون فقط دچار بروكراسي شدند !
    اخلاقگراي و اينكه كي اهميت داره در تصادف و هزار و يك مشكل قانوني ديگر باعث تاخير شده وگرنه فولكس واگن چند سال پيش هم خوروي بدون راننده آئودي داد بيرون كه براحتي جاده كوهستاني را با ٢ برابر سرعت مجاز طي ميكرد و. امسال هم در حد يك راننده مسابقه ميتوسنت سرعت بگيره !!

  • javad.H

    بی ام و در سکوت خبری هست و واقعا جلوتر از گوگل،این رو مطمئن هستم که گوگول خیلی پروژه ی خودش بزرگ کرده،اما BMW در سکوت خبری در نمایشگاهces مثل بمب صدا کرد و خودرویی که به صورت خودکار و مستقل دریفت و مسیر مسابقه را طی میکرد نشان داد.
    پ.ن دریفت و دونات را راننده های معمولی به سختی و ناقص انجام می دهند.

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    بازم شایعه شد اپل میخواد یه کاری کنه این چینی مینی ها کپ زدن!
    (منطق بعضیا)
    _________________________________________________
    "آن ها قصد دارند ماشینی بسازند که بیشتر شبیه به یک اسب است تا یک ربات" آفرین!
    یه سری شرکت ها راحت طلبی انسان رو با بی عقلی اشتباه گرفتن!
    ماشین اومده تا کاری که ما بهش میگیم رو طبق جزئیات دلخواه ما انجام بده، نه اینکه خودش بشه همه کاره.

  • سوتابایت

    1.این که برای ایده بایدو منطقی تر درسته! ولی گشادی منطق سرش نمی شه!
    2. BMW هم ثبات همکاری نداره ها! اول با سامسونگ بعد اپل و حالا هم بایدو!
    3. BMW i8 وارد کردن جیگر! دونه ایی 3 میلیارد تومن! تازه گمرکم نداره! :| !

    • javad.H

      گمرک داره فقط بعضی از مالیات ها رو معافه،،قیمت معملی i8 بیش از 800میلیون و کمتر از 1 میلیارد در میاد.در ضمن ایران دومین کشور بعد از خود آلمان هست که بیشترین تعداد i8 را دارد.قراره بازم اضافه بشه

      • Google I/O 2015 = WWDC 2014

        منم قيمتش ٧٠٠ ميليون ميشد ميخريدمش ! :D درسته عاشق مرسدس بنزم ولي اين خودرو انگار مطابق با روحياتم ساخته شده !! روحيات كاملا متضاد در ديد عوام :D
        البته مرسدس خودروي تمام برقي AMG-GT را ساخته ولي با اين قيمتها هيشكدوم و نميتونم بخرم !! به جهنم ! مال دنيا ارزش حرص خوردن نداره :D

        • SAEED DASTMARD

          ولی حق بهت میدم i8جلو پنجره ی خیلی خشنی داره خیلی عالیع ولی قیمتش همچنان ناعالیه.

    • Google I/O 2015 = WWDC 2014

      من موندم با كدوم منطق خودروي ١٣٠ هزار دلاري شده ٣ ميليارد تومان ؟!
      البته عوارض ديگري هم داره غير از گمرك كه ٥٠ درصدي ميشه خودش !!
      من ميگفتم با توجه به قيمتهاي غير واقعي ممكنه نهايت بياد يك ميليارد تومان !! (تازه به همون هم ايراد بايد گرفت )
      البته اينجا همه تيغ زن تشريف دارن كافيه قيمت ساعت اپل را ببيني ٢ برابر قيمت واقعيش هست

  • نامِ کاربری

    به حال وضعیت خودروسازی داخل باید گریست !
    اصلا به فکر پیشرفت نیستیم...
    با یه خارجی در مورد خودروهای داخل صحبت میکردم و نظرشو جویاشدم ... گفت سمند مثل گاری هست تا ماشین... ظاهری هم گفت مثل خودروهای 16 سال پیشه ...
    آب شدم اصن یه وضعی

  • digiato_narenji

    بچه ها به این لینک سر بزنین خیلی باحاله (البته اون آقایی که آیپد داشت باز نکنه هک می شه یه وقت !!!!)
    http://goo.gl/7GJLx6

مطالب پیشنهادی