بایدو در حال کار روی BMW های خودران است
مدتی است که می دانیم بایدو در حال آزمایش روی ماشین های خودران است اما حالا مشخص شده که چینی ها قصد شراکت با آلمانی ها را دارند. گاردین اخیرا اعلام کرده که بایدو با ...
مدتی است که می دانیم بایدو در حال آزمایش روی ماشین های خودران است اما حالا مشخص شده که چینی ها قصد شراکت با آلمانی ها را دارند. گاردین اخیرا اعلام کرده که بایدو با BMW قراردادی منعقد کرده و طی آن قرار است آلمانی ها تجهیزات لازم را در اختیار پروژه ماشین های خودران قرار دهند.
نسخه های آزمایشی که اواخر امسال کار خود را آغاز می کنند برای این طراحی شده اند که بایدو از تکنولوژی ماشین های خودران اش مطمئن شود و از امنیت آن ها در سطح خیابان ها اطمینان حاصل کند. همانند تست های گوگل، یک انسان نیز درون ماشین ها خواهد بود تا در شرایط اضطراری کنترل کننده اوضاع باشد.
برخلاف گوگل، بایدو دوست ندارد ماشین هایی بسازد که فرمان ندارند. همانطور که کای یو، مدیر این شرکت سال گذشته گفت، آن ها قصد دارند ماشینی بسازند که بیشتر شبیه به یک اسب است تا یک ربات.
از نگاه او، ماشین ها باید به قدری هوشمند باشند که خودشان از پس همه کار برآیند اما اگر شرایط خطرناک شد، بتوان کنترلی روی آن ها داشت. البته تصمیم بایدو در این زمینه واقعا منطقی تر از تصمیم گوگل است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
bmکه با او سری 7 ش من رو به کوه بیابون زده اما نمیدونم چرا دلم پیش اس کلاسه.
اصلا اینو دیدم گرخیدم.
بی ام و آلمان جام جهانی ماریو گوتسه ! یادش بخیر !
اضافه كنم بي ام وِ خودروي i8 اون (خوب شد اپل يك i گذاشت كنار محصولاتش ) بسيتر آرام هست و طبيعت آرومي داره ! يعني اگر دنبال هيجان وتقعي باشيد بهتره مرسدس GT بخريد !!! واقعا آخر و زمون شده
مرسدس ٣٠ ساله داره رو همچين خودروهايي كار ميكنه ! اينها يك شبه كپيش ميكنند
فولكس واگن همين حالا هم ميتونه خودروي بدون رانندش را بده بيرون فقط دچار بروكراسي شدند !
اخلاقگراي و اينكه كي اهميت داره در تصادف و هزار و يك مشكل قانوني ديگر باعث تاخير شده وگرنه فولكس واگن چند سال پيش هم خوروي بدون راننده آئودي داد بيرون كه براحتي جاده كوهستاني را با ٢ برابر سرعت مجاز طي ميكرد و. امسال هم در حد يك راننده مسابقه ميتوسنت سرعت بگيره !!
بی ام و در سکوت خبری هست و واقعا جلوتر از گوگل،این رو مطمئن هستم که گوگول خیلی پروژه ی خودش بزرگ کرده،اما BMW در سکوت خبری در نمایشگاهces مثل بمب صدا کرد و خودرویی که به صورت خودکار و مستقل دریفت و مسیر مسابقه را طی میکرد نشان داد.
پ.ن دریفت و دونات را راننده های معمولی به سختی و ناقص انجام می دهند.
بازم شایعه شد اپل میخواد یه کاری کنه این چینی مینی ها کپ زدن!
(منطق بعضیا)
_________________________________________________
"آن ها قصد دارند ماشینی بسازند که بیشتر شبیه به یک اسب است تا یک ربات" آفرین!
یه سری شرکت ها راحت طلبی انسان رو با بی عقلی اشتباه گرفتن!
ماشین اومده تا کاری که ما بهش میگیم رو طبق جزئیات دلخواه ما انجام بده، نه اینکه خودش بشه همه کاره.
1.این که برای ایده بایدو منطقی تر درسته! ولی گشادی منطق سرش نمی شه!
2. BMW هم ثبات همکاری نداره ها! اول با سامسونگ بعد اپل و حالا هم بایدو!
3. BMW i8 وارد کردن جیگر! دونه ایی 3 میلیارد تومن! تازه گمرکم نداره! :| !
گمرک داره فقط بعضی از مالیات ها رو معافه،،قیمت معملی i8 بیش از 800میلیون و کمتر از 1 میلیارد در میاد.در ضمن ایران دومین کشور بعد از خود آلمان هست که بیشترین تعداد i8 را دارد.قراره بازم اضافه بشه
منم قيمتش ٧٠٠ ميليون ميشد ميخريدمش ! :D درسته عاشق مرسدس بنزم ولي اين خودرو انگار مطابق با روحياتم ساخته شده !! روحيات كاملا متضاد در ديد عوام :D
البته مرسدس خودروي تمام برقي AMG-GT را ساخته ولي با اين قيمتها هيشكدوم و نميتونم بخرم !! به جهنم ! مال دنيا ارزش حرص خوردن نداره :D
ولی حق بهت میدم i8جلو پنجره ی خیلی خشنی داره خیلی عالیع ولی قیمتش همچنان ناعالیه.
من موندم با كدوم منطق خودروي ١٣٠ هزار دلاري شده ٣ ميليارد تومان ؟!
البته عوارض ديگري هم داره غير از گمرك كه ٥٠ درصدي ميشه خودش !!
من ميگفتم با توجه به قيمتهاي غير واقعي ممكنه نهايت بياد يك ميليارد تومان !! (تازه به همون هم ايراد بايد گرفت )
البته اينجا همه تيغ زن تشريف دارن كافيه قيمت ساعت اپل را ببيني ٢ برابر قيمت واقعيش هست
به حال وضعیت خودروسازی داخل باید گریست !
اصلا به فکر پیشرفت نیستیم...
با یه خارجی در مورد خودروهای داخل صحبت میکردم و نظرشو جویاشدم ... گفت سمند مثل گاری هست تا ماشین... ظاهری هم گفت مثل خودروهای 16 سال پیشه ...
آب شدم اصن یه وضعی
بچه ها به این لینک سر بزنین خیلی باحاله (البته اون آقایی که آیپد داشت باز نکنه هک می شه یه وقت !!!!)
http://goo.gl/7GJLx6