ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی مشکل داغ شدن موبایل های +Xperia Z3 و Z4 را تایید کرد

پیشتر در خبرها آمده بود که دارندگان تلفن هوشمند اکسپریا Z4 از گرم شدن بیش از اندازه موبایل های خود گلایه دارند و حالا ظاهرا سونی علاوه بر تایید این مساله، اعلام داشته که موبایل ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۳ خرداد ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پیشتر در خبرها آمده بود که دارندگان تلفن هوشمند اکسپریا Z4 از گرم شدن بیش از اندازه موبایل های خود گلایه دارند و حالا ظاهرا سونی علاوه بر تایید این مساله، اعلام داشته که موبایل اکسپریا Z3+ نیز چنین مشکلی دارد.

لازم به یادآوری است که هر دوی این مدل ها دارای چیپست اسنپدراگون 810 هستند که از زمان معرفی تا کنون، حرف و حدیث های زیادی در رابطه با گرم شدنشان شنیده می شود.

گفته می شود که هر دو موبایل سری اکسپریای این شرکت نسخه بهینه سازی شده ای از چیپست مذکور را در خود دارند که گفته می شد گرمای کمتری را در حین فعالیت تولید می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سونی اعلام کرده که در تابستان یک آپدیت نرم افزاری را برای حل این مشکل ارائه خواهد کرد. این تولید کننده همچنین از دارندگان دو محصول ذکر شده درخواست که برای حل مشکل، روزانه چند مرتبه (به خصوص در زمان شارژ) موبایل خود را خاموش کنند و در صورتی که باز هم ناراضی هستند با بخش خدمات مشتریان این شرکت تماس بگیرند.

آنها که در زمان تست اکسپریا Z3+ با این مشکل روبرو شده اند می گویند، موبایل مذکور در زمان اجرای بازی ها، تماشای ویدئو با کیفیت HD و یا ضبط فیلم بیش از اندازه داغ می شده است. ابزار تشخیص سیستم CPU-Z  هم نشان داد که دمای چیپست مدل Z4 بعضا به 154 درجه فارنهایت نیز می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • شریعت

    درتلگرام چندروزه عکسهاو کلیپ هابرایم بازنمیشه . درضمن گوشی من نئوال سونیه

  • هانیه

    چرا گوشی سونی z2 به تلویزیون یا ظبط وصل نمیشه برای گوش دادن آهنگ و..؟

  • Alijl

    من یSony z3 dual دارم اونم نه دوربینش ن صفحه نمایش ب سامسونگ میرسه

  • ali

    یعنی اگه بیاد منم بخرم بعد ارتقاشم بدم مشکل حله؟جواب بدین لطفا.

  • Parsa Z2

    عزیزم سونی مرد قوله چون وقتی زد 2 مشکل مصرف باتری و تیک های پی در پی موقع فیلم گرفتن رو در اندروید 4.4.2 داشت گفت که این مشکلاتو در اندروید 4.4.4 حل میکنه و کرد!!! حالا شاید خیلیا میگن خب سرعت پردازش دستگاه رو اورده پایین ولی اصلا.... کور خوندید!!!! مخصوصا الان که اپدیت 5.0.2 رو واسش داده امتیازش تو انتوتو از وان ام 8 هم بالاتر رفت چه رسد به اس 5!!!

  • mohammad aalizadeh

    مشکلش فقط با لیمیت کلاک حل میشه که در اون صورت با اسنپ 801 فرقی نخواهد داشت.
    پ.ن فنای متعصبه سونی میگفتن سونی تونسته گرمای چیپ 810 رو مهار کنه :/

  • Erfan_Moti

    جا داره یه یادی بکنیم از اون قدیما زمان اس۴ سامسونگ
    عده ای که الانم تو سایت هستن از اکسینوز ایراد میگرفتن
    اون موقع گفتم فناوری بزرگی هست و اولین قدمش مهمه
    حالا اولین قدم کوالکام هم دیدنیه
    با این که توسعه این چیپ با سامسونگ بود و همه تست هارو اون انجام داد اما اصلا اس۴ چیپستش با مشکلات این چنینی رو به رو نبود
    هیجوقت به حد گارانتی و خاموش کردن گوشی نرسید
    حالا با این که نصف فناوری های بیگ لیتل رو سامسونگ توسعه داد به همراه ARM بعد دوسال همچین شاهکاری خلق کرده کوالکام

    • mohammad aalizadeh

      بار ها گزارش شد پشته بعضی اس4 ها آب شده

  • Erfan_Moti

    نه کوالکام چیپ ساز میشه و نه سونی گوشی ساز
    اپدیت نرم افزاری هم تو فرکانس پردازنده دست میبره و سرعتش رو میاره پایین
    راه حلش تو حلقم...خاموش کنن اونم چند بار در روز!!!
    عاقبت بازی کردن با اسمای جورواجور همینه
    یه عده میگفتن لوله های خنک کننده داره سونی....
    طراحی امینی بالانس از حاشیه فلزی گرما رو رد میکنه و...
    سونی بفروشه بخش موبایل رو سنگین تره...من هیچ اثری از کیفیت مشهور ژاپنی توش نمیبینم...با همین 810 الجی هم گوشی ساخت چرا داغ نشد؟؟؟

    • Erfan_Xperia Z2

      http://goo.gl/hYCzGz

    • Erfan_Xperia Z2

      باشه باشه تو خوب.تاحالا سری z دستت گرفتی هی حرف چرت میزنی؟من زد 2 دارم،الان اون جی تری و هوآوی پی 8 و آیفون 5s هم جلوش هیچ حرفی نیستن،اون جی فورم که امسال فقط برا دوربین حرف برا گفتن داره،جی فورم که هر روز یه عیبش در میاد...(لینکشو میزارم همینجا)
      سونی تنها برندیه که از همه بیشتر برا گوشیاش آپدیت لالی پاپ رو داده...(از آیفون و نکسوزاو...بیشتر)
      الان این مشکل داغ شدن رو که ام 9 و... دارن،فقط مال سونی نیست...
      بعدشم اگه مشکل از چیپ ست نیست پس چرا جی فور اسنپ 808 گذاشته؟!

      • Erfan_Moti

        به مامان بابات بگو اول به کلاس ثبت نامت کنن یکم با نسل ادم بچرخی بدونی چطور باید حرف بزنی و تربیت داشته باشی بعد بیای اینجا ببینی که چرت و پرت میگه
        من سونی رو با هواداذ های متوهمش شناختم.....توام جزوشونی....خدا رحم کنه به حال اون شرکت که طرفدارای اسکلی مثل شما داره

  • احسان

    مازندرانی های عزیز سلام.من یک گروه برای بازی hay day ساختم به اسم مازندران اگه مازندران و دریای خزر رو دوست دارید بیاید تا رکورد دربی های بشکنیم اسم من در بازی:احسان

  • امیر

    توجه کنی گفته با یک آپدیت این مشکل حل میشه یعنی مشکل از بهینه سازی هست نه چیپ

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی