اچ تی سی: ادغام شدن با ایسوس را قبول نخواهیم کرد
خبر رسیده بود که کمپانی Asustek Computer که البته ما آن را با نام «ایسوس» می شناسیم، به خرید HTC علاقه مند بوده و این موضوع در میان مدیران این شرکت مطرح شده است. اکنون اچ تی ...
خبر رسیده بود که کمپانی Asustek Computer که البته ما آن را با نام «ایسوس» می شناسیم، به خرید HTC علاقه مند بوده و این موضوع در میان مدیران این شرکت مطرح شده است. اکنون اچ تی سی به شکل رسمی عنوان کرده که تمایلی به ادغام با رقیب خود یعنی ایسوس را ندارد.
شرکت یاد شده در بیانیه ای اذعان داشته: «اچ تی سی هیچ علاقه ای به همکاری با ایسوس نداشته و هیچ پیشنهادی از سوی این شرکت را نیز نخواهد پذیرفت.»
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
صاحب امتیاز کمپانی ایسوس، Johnny Shih در هفته ی گذشته خبر داده بود که شرکتش احتمال خریداری سازنده ی تلفن های هوشمند را در نظر گرفته و سپس نیز مدیر ارشد بخش مالی ایسوس نیز به شکل رسمی به رویترز گفته بود که مدیران این شرکت در مورد خریداری اچ سی تی به شکل جدی به بحث و گفتگو پرداخته اند.
پس از این جریانات و بیانیه ی اچ تی سی، اکنون ایسوس اعلام می کند که هیچ علاقه ای به خریداری HTC ندارد.
ارزش سهام شرکت سازنده ی تلفن های هوشمند اکنون بیش از هر زمان دیگری از پایین آمده اند؛ سرعت این کاهش ارزش البته پس از گمانه زنی های خود HTC در خصوص زیان دهی اش در دوره مالی جاری شدت نیز گرفت. البته در روزهای گذشته و به دلیل وجود احتمال خریداری شدنش از سوی ایسوس، ارزش سهام ۱۰ درصد بالاتر رفته بود.
ایسوس در میان کاربران بیشتر به عنوان یک تولید کننده ی لپ تاپ شناخته می شود اما در سال های اخیر تلاش نموده تا خود را با سری موبایل های ZenFone، وارد بازار پر سود تلفن های همراه نیز بکند. به گزارش HSBC، ایسوس احتمالا در سال جاری، با رشد فروش تلفن همراه به میزان ۹۸ درصد رو به رو خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بابا اون موقع که اچ تی سی داشت اسمارت فون تولید میکرد ایسوس کجا بود زنده باد اچ تی سی
فقط یه کلام:
دمت گررررم!
ایسوس داره بهش لطف میکنه بعد ببین چه جوابی داده میشه
htc تنها چیزی که نیاز داره بازاریابیه
تا دلتون میخواد بهم منفی بدید اما سامسونگ توی سایت های تکنولوژی هم واسه اینکه گوشی هاش رو محبوب کنه ، هزینه های گزاف میکنه ... ام 9 اونی که فکر میکنید نیست
سامسونگ کل بازار رو خریده . فقط کافیه یکبار رفتید بازار موبایل به در و دیوار و مغازه ها دقت کنید . کرم رو هم اینجوری تبلیغ میکردن هم جوگیر میشدن بخرنش
باهات موافقم. بدتر از اون سامسونگ بعضى سايتها رو هم خريده مثل زوم...! كه هر خبر بى ارزش و چرتى از سامسونگ رو با آب و تاب پوشش ميدن و در كل از دو سه سال پيش در حال هايپ كردن دائمى سامسونگ هستند!!
از عزت نفس و پایداری HTC خوشم اومد.
ولی احتمالا به ضررش تموم می شه
اچتیسی امسال رو هم کجدار و مریز سپری میکنه بنظرم
سال بعد اما وضعیت بهتری خواهد داشت
ی طراحی عالی که توانائیش رو قطعا داره
رابط سنس هم که حرف نداره
موارد دیگه هم مثل دوربین رو نباید ریسک کنه
سراغ قطعاتی بره که امتحان پس دادن یا صد درصد بشه روشون حساب کرد
امیدوارم برگرده
و پر قدرت برگرده.
آفرین اچتیسی! از اسب افتادیم! از اصل که نیفتادیم!!!
خدارو شکر خیالمون راحت شد
هيشكي حرف نزنه ! ديوان ميادش ميگه بازي ...
خوب بگذاريد بنده خدا به بازيش برسه ! حيف نيست يك بچه را از عشقش محروم كنيد :D
HTC از چاله در اومد ولي اقتاد تو چاه اسپم سازي گوشي پرچمدار ! خود زني بدتر از اين نديده بودم مديري كه نتونه ريسك كنه و به جاي يك يا ٢ پرچمدار سالي ١٠ پرچمدار معرفي كنه همون بهتر بپوسه ! و يادي هم ازش نباشه
بازم توهین کردی.......
حالا گیمر شده بچه؟
تمام گیمزا بچه ان؟؟؟؟
زوال..... زواااال..
مشکل htc اینه که بیشتر درامدش از طریق فروش گوشی هست. اگر به زمینه های دیگه هم رو بیاره خوبه مثل ابزار های پوشیدنی یا ..... .
مثلا الان بخش موبایل سونی وضعش خوب نیست اما سهام سونی داره رشد میکنه.چون کل درامد سونی به یه شاخه(موبایل) وابسته نیست.