گزارش ویدیویی دیجیاتو: مراسم معرفی LG G4 در تهران
حدود ۱ ماه پیش بود که ال جی برای اولین بار از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به G4 رونمایی به عمل آورد. اکنون این دستگاه به کشورمان رسیده و آماده است تا وارد بازار شود. ...
حدود ۱ ماه پیش بود که ال جی برای اولین بار از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به G4 رونمایی به عمل آورد. اکنون این دستگاه به کشورمان رسیده و آماده است تا وارد بازار شود. دفتر ال جی در ایران به همین مناسبت، امروز مراسمی را در بازار موبایل چارسو برگزار کرد تا G4 را به اصحاب رسانه، معرفی نماید.
ال جی سه سال پیش با عرضه G2 حرکت جدی خود در صنعت موبایل را آغاز کرد، و از آن زمان توانست با سرعتی زیاد، نام خود را به عنوان یک سازنده معتبر در این حوزه مطرح نماید. G4 بی شک پیشرفته ترین موبایل ال جی تا به امروز است که خلاقیت های بسیاری که در آن به کار رفته، نوید روزهای خوبی را برای چشم بادامی ها می دهد.
در ادامه می توانید گزارش ویدیویی دیجیاتو از مراسم LG در تهران را مشاهده نمایید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من برای قرعه کشی ثبت نام کردم
گفتن تماس می گیریم
آخرش هم تماس نگرفتن نرفتم :-|
جالب بود تقارن مراسم رونمایی با آوردن 175 شهید غواص!
ژوووون جی4 چه خوشکله
احساس میکنم تو ایران وفتی ال جی میخرید انگار تو آمریکا دارید اپل میخرید چون مثلن باهاش لوازم جانبی بعضی مواقع عرضه میشه کلی هم جشنواره داره کلن خیلی خوبه از این نظر
جاتون خالی،منم اونجا بودم،44 نفر خوش شانس...
والا من که 1100 هم نبردم :-D
با این بادیگاردای حمیدصفت هم عکس انداختم...(2 متر قدشون بود(من 180) :-D )
اینم عکس بعضی برندگان جی 4
اینم یه عکس از قرعه کشی...
عه ثانیه 13 مدیر سایت همسایه بود :) (زومیت)
من که از جی4 خیلی خوشم اومده...
من عاشق مدل چرمی رنگ شتری هستم خیلی کانتریه ... خیلی
مدیر فروش اول مصاحبه اشتباه گفت G3 منظورش G4 بود اما مانی قاسمی طفلی چشماش گرد شد ولی بروش نیاورد :))
من الان بازار موبایل بودم واقعا گوشی عالی بود مخصوصا مقایسش با دوبین سامسونگ ک واقعا از اس ۶ هم سرتر بود
برم دو میلیون بدم گوشی بگیرم ی بعد ی هفته دنبال سوژه و عکاسی باشم بعد 10 15 تومن پول تاکسی بدم خودمو برسونم نمایندگی بعد خدا میدونه داوران میپسندن یا نه که چی بشه یه باتری اضافه بگیرم :-/
ممنون دیجیاتو که بررسی را قرار دادین. خسته نباشید